קבוצה של בנות בשיעור מתיחות

עולם האימונים מתפתח מאוד בשנים האחרונות לכיוון המגמה של אימון כושר קבוצתי. ניתן להבחין בהמון אימונים קבוצתיים בכל מיני צבעים, צורות וסוגים. כגון: אימונים לנשים בלבד, אימוני trx, אימונים לקבוצות גילאים שונות ועוד.. זאת לא עוד אופנה חולפת אלא תרבות חדשה שנוצרה בשל הצורך של הצרכן בסביבה חברתית אטרקטיבית, נוחה ובעלת יתרונות רבים.

אנו צוות Go Lady מתמחים בכל הנושא של אימונים קבוצתיים לנשים עם דגש על רצועות trx בפריסה ארצית רחבה כגון: בפארק הירקון , בתל אביב , ברמת גן, בפתח תקווה. כאשר כל אימון מתבצע על ידי אנשי ונשות מקצוע מקצועיים ומיומנים והכי חשוב כאן שזה רק לנשים!

לפני שאת פוצחת באימונים ונרשמת לקבוצה, אנו צוות גו ליידי החלטנו לרתום את עצמנו עבורך עם כתבה נהדרת בנושא אימון כושר קבוצתי.

אימון כושר קבוצתי

כל מה שרצית לדעת על אימון כושר קבוצתי

למי האימונים מתאימים?

תשובה: אימון כושר קבוצתי מתאים לכולן ללא יוצא מן הכלל, כלומר כל אישה או נערה בת 17 ומעלה אשר רוצה להתחיל להתאמן במסגרת קבוצתית לנשים בלבד יכולה להצטרף. כמובן שבכל מחוז גיאורפי אופי הקבוצה הוא שונה, סוגי האימונים משתנים מאזור לאזור, ושיטות האימון משתנות בהתאם לקבוצה. המטרה ליצור אצלך גיוון, עניין והתמדה לאורך זמן.

היכן האימונים מתקיימים?

תשובה: האימונים מתבצעים בתפוצה ארצית רחבה במספר מוקדים אותם ניתן לראות באתר שלנו. את יכולה לבחור באזור הגיאוגרפי הנוח לך ובהתאם לכך להגיע לאימון כושר מהנה באווירה נינוחה.

כמה משתתפות יש בכל קבוצה?

תשובה: מספר המשתתפות בכל קבוצה יכול להשתנות בהתאם למקום ולקבוצה. המספר האידיאלי נע בין 5 עד 10 נשים יחד, וזאת כדי שנוכל לפקח אחר הביצוע של כל אחת מהמשתתפות. קחי בחשבון שזוהי ההמלצה אך אין אנו יכולים להתחייב בפנייך שזה יהיה המצב בפועל.

אימוני כושר קבוצתיים הטרנד החדש שכבש את ישראל

אימון כושר קבוצתי

מי מעביר את האימונים?

תשובה: כל אימון מועבר על ידי מאמנת כושר אישית מוסמכת ומיומנת בעלת ניסיון ומיומנות לעיתים רחוקות על ידי מאמן. בעלי וותק רב בכל הנושא של אימונים בקבוצות.

כמה זה עולה?

תשובה: כל אימון משתנה בהתאם למדיניות של המקום בו את מתאמנת, בגודל הקבוצה וכמובן במסלול שאת תבחרי ושנוח לך. טווח המחירים נע בין 50 עד 80 שקלים בממוצע לכל שיעור, לעומת אימון אישי שעולה פי כמה יותר.

אילו סוגי מסלולים קיימים?

תשובה: סוגי המסלולים נורא דינמיים ומגוונים, בין היתר את יכולה למצוא: אימון חד פעמי, מסלול חודשי, מסלול תלת חודשי, מסלול חצי שנתי, שנתי ומסלול לפי מפגש.

לתיאום אימון כושר קבוצתי

מהו אופי הפעילות?

תשובה: הפעילות מגוונת ומשתנה מקבוצה לקבוצה. למשל: קבוצת נשים לאחר לידה, נשים בגיל הזהב וכל קבוצה תעבודנה על מוטיבים ופרמטרים שונים. אמנם הפעילות שונה, אבל המטרה זהה "להכניס אותך למסגרת הולמת שתשמור עלייך בכושר"

אילו סוגי אימונים קיימים?

תשובה: האימונים מאוד עשירים וצבעוניים, ישנם אימונים אירוביים ואנאירובים בהתאמה. בין הקבוצות השונות ניתן למצוא: אימוני trx, אימוני עיצוב דינמי, מתיחות, קרוספיט ומשקולות, אימונים בפארק, ספורט אחרי לידה.

כמה זמן נמשך כל אימון?

תשובה: אימון אורך כ- 45 עד 60 דקות, ומאגד בתוכו עבודה ממוקדת ואפקטיבית לכל השרירים בגוף תוך השמת דגש לאזורים יותר "בעייתיים" כמו: שרירי בטן, חגורת הכתפיים וכמובן הרגליים והישבן. קחי בחשבון שזהו הזמן האידאלי להתחיל ולעסוק בפעילות גופנית ולהתמיד בה.

מה את צריכה להביא איתך לאימון?

תשובה: עלייך להגיע בלבוש ספורטיבי נוח והולם, מגבת בינונית לטובת כל הנושא האסתטי, בקבוק מים במידת הצורך ולא לשכוח כמובן להביא איתך הצהרת בריאות בתוקף מהרופא שלך וזאת לטובת הביטוח הרפואי שלך במידה ואם לא עלינו יקרה לך משהו.

אילו שרירים מפעילים בזמן אימון?

תשובה: באימונים הראשונים בהנחה ואת מתאמנת מתחילה, את תתחילי באימונים כלליים לכל השרירים בגוף. כאשר הרמה שלך תלך ותשתפר, ואת תהיי יותר בכושר האימונים ירדו לרזולוציות נמוכות יותר בעלי אופי ממוקד ואפקטיבי יותר לאזורים ייעודיים. כמו: שרירי בטן וישבן.

מהי ההרגשה אחרי האימון הראשון?

תשובה: כאמור, באימונים הראשונים את תרגישי את כל השרירים בגוף, תרגישי מיוזעת, תפוסה והרגשה "שעבדת". יש נשים שהאימונים ממש מעוררים אותן ויש כאלו שמרגישות עייפות לאחר האימון. לגבי השרירים התפוסים, אל תיתני לזה להטריד אותך זוהי תופעה מוכרת אשר נקראת ""Doms משמע כאבי שרירים מאוחרים. כמו כן, ההרגשה את תרגישי רעננה, חדה ובעלת אנרגיות מטורפות. רק תיזהרי לא להתמכר..(:

מהו הציוד בו משתמשים באימון?

תשובה: הציוד הינו חדשני ומאוד מתקדם בין כל מגוון הציוד תוכלי ליהנות מאימונים קבוצתיים עם: חבלים, אקולייזר, רצועות טי אר אקס, מדרגות, משקולות, גומיות. כל הצבעוניות והגיוון ישאיר אותך מסוקרנת עם טעם של עוד.

כמה קלוריות שורפים באימון?

תשובה: באימון דינמי שמתאים למתקדמים את תוכלי לשרוף בין 500 עד 800 קלוריות בשעה אחת בלבד, אבל כאמור אם את בתחילת הדרך ורק מתחילה להתאמן ההמלצה היא לעבוד ע"פ סרגל מאמצים מדורג ולפיכך את תישרפי קצת פחות קלוריות.

האם ניתן להגיע לאימון הכרות?

תשובה: בהחלט כן! אפילו מומלץ ורצוי שתגיעי לאימון ניסיון כדי להתרשם מאופי המקום, אופי הקבוצה ומקצועיות המאמנת או המאמן. כאשר תחווי על בשרך מהו אימון כושר בקבוצה, יהיה לך הרבה יותר קל להחליט האם את רוצה להמשיך להתאמן וכמובן באיזו חבילת אימונים עלייך לבחור.

איפה נרשמים?

תשובה: את יכולה להירשם אצלנו באתר ,Go Lady כל שעלייך לעשות הוא לגשת לטופס "צרי קשר" ולהשאיר לנו פניה מסודרת באתר עם הפרטים המלאים שלך וכמובן באיזה אזור גאוגרפי את מעוניינת להתאמן, מהן המטרות שלך וכמה את רוצה בזה.

צוות Go Lady בטוח שתעשי את הבחירה המועדפת עבורך צלצלי אלינו!