אישה עושה לחיצת רגליים בחדר כושר

מחפשת מאמנת כושר אישית שתעזור לך לעשות ספורט אחרי לידה? רוצה לקבל טיפים בנושא של ירידה במשקל לאחר לידה? מחפשת מסגרת הולמת בה תוכלי להתמיד ולעשות פעילות גופנית אחרי לידה? רוצה לדעת כיצד לעשות זאת נכון ומאוזן?

אצלנו ב- Go Lady אימון כושר אישי לנשים בלבד, קיימות עשרות מדריכות כושר מקצועיות וחטובות אשר לכולן ניסיון עשיר בתחומים הללו: התעמלות לאחר לידה וכמובן כושר אחרי לידה.

לפעילות גופנית לאחר הלידה

לכל מדריכת ספורט או מאמנת מקצועית יש תעודת הסמכה מאחד המוסדות המוכרים בארץ, המקנה לה את האפשרות לקיים אימונים אישיים. האימונים מתבצעים בפריסה ארצית, ובכמה צורות: אימון אישי ופרטני בבית הלקוחה כאשר המאמנת שבחרת מגיעה עד לפתח ביתך עם כל הציוד הספורטיבי הדרוש, אימון פרטי בפארק הקרוב לביתך ושם ניתן להשתמש בכל המתקנים שהפארק מציע או לחלופין להשתמש בציוד אותה מביאה עמה המדריכה.

המאמנת תדאג לאמן אותך בצורה הכי מקצועית במטרה שתהיי מרוצה ומאושרת. בכדי שנתקדם עם ההרשמה שלך, אנחנו נשאל אותך טלפונית כמה שאלות קצרצרות במטרה לקבל את התמונה הכוללת לגביך. הנה דוגמא לכמה שאלות: האם עסקת בעבר בפעילות גופנית עם מדריכה אישית? כמה קילוגרמים את רוצה לרזות אחרי לידה? האם יש לך מגבלה רפואית? האם היו לך כאבי רגליים בהריון? תשובות מדויקות וברורות כנגד השאלות האלו, יעזרו למדריכה להתאים עבורך תכנית אימונים בהתאם למטרות ולצרכים שלך.

ספורט אחרי לידה

מהו ספורט אחרי לידה?

ספורט אחרי לידה הכוונה לפעילות גופנית אותה ניתן לבצע לאחר לידה בצורה עצמאית או לצדה של אשת מקצוע אשר עברה הכשרה ספציפית בנושא. הפעילות כוללת: הליכה, רכיבה על אופניים, ריצה מתונה, יוגה, פילאטיס, שחיה, אימון TRX, אימון כושר קבוצתי וכמובן כפיפות בטן.

אם בחרת באלטרנטיבה של מאמנת פרטית, קחי בחשבון שזוהי מסגרת מחייבת אשר תוביל אותך להישגים. אימון נמשך כ- 60 דק' והוא כולל בתוכו את הדברים הבאים: אימון אירובי לשם העלאת הדופק ולשריפת קלוריות מוגברת בעזרת תרגילים מעולם העיצוב, אימוני כוח בעזרת משקוליות, גומיית התנגדות וכמובן עם רצועות טי אר אקס והכי חשוב תרגילי בטן עם כדור פיטבול.

אם ברצונך לקבוע אימון ניסיון במחיר אטרקטיבי, עלייך לצלצל אלינו ולשוחח עם אחת מהנציגות שלנו באתר גו ליידי או שפשוט תשאירי את הפרטים האישיים שלך ואנו נדאג להתקשר אלייך במהירות האפשרית.

מהם היתרונות של ספורט לאחר לידה?

חיזוק השרירים  במהלך ההיריון הגוף שלך עובר תהפוכות ושינויים הורמונליים וכמובן שינויים בכל השרירים בגוף: שרירי הבטן נעשים חלשים יותר, שרירי רצפת האגן נחלשים וסביר להניח כי את סובלת מכאבי גב תחתון כתוצאה מנשיאת העובר ברחמך. כדי לחזור לשגרה השוטפת, עלייך לחזור לפעילות ספורטיבית מסודרת באופן עצמאי או עם מאמנת כושר אישית. אותה פעילות תסייע לך בחיזוק השלד והשרירים, וכמובן תעזור לך לחזור למצב הקודם טרם הלידה.

שינוי בהרגשה האישית – עצבים בהריון זוהי תופעה שכיחה מאוד אצל הנשים וזאת הודות לכל הנושא של עליה במשקל בהריון, השינויים הקוסמטיים שגופה חווה, כמות ההורמונים המופרשים שגם להם יש השפעה ישירה על מצב הרוח. אם ברצונך לתקן את ההרגשה, עלייך להתחיל ולעשות פעילות גופנית מבוקרת עם מאמנת כושר אישית אשר תוביל אותך להישגים, תשיג לך את המטרות הרצויות וכמובן תשפר לך את מצב הרוח הכללי.

ספורט אחרי לידה

דוגמא לפעילויות ספורט אחרי לידה?

אימון בחדר כושר – אופציה נהדרת היא לחזור לשגרת אימונים במכון כושר הקרוב לביתך. בטרם את מתחילה להתאמן, תקבעי פגישת ייעוץ מסודרת בה ייבחנו את היכולות הפיזיות שלך ובמידה ויש את המגבלות הרפואיות שלך, ובהתאם לכך ימליצו לך על תכנית אימון מסודרת.

אימון טי אר אקס – זוהי חלופה מצוינת אשר יכולה להתאים לך. מדובר באימון כושר מגוון ופעלתני המתאים לאישה לאחר לידה, משום שאימון זה משלב עבודה אירובית לצד עבודה אנאירובית  ומציע עשרות תרגילי בטן.

אימון עם מדריכה – כדי להגיע לתוצאות מהירות עם בקרה מקסימלית ויחס פרטני, מומלץ שתיקחי אימון הכרות עם מדריכת כושר אישית במחיר אטרקטיבי. בטרם את רוכשת חבילת אימונים, תבקשי להתנסות באימון ניסיון ורק אז תוכלי להחליט האם יש לך כימיה עם אותה מאמנת או האם את מרוצה משיטת האימון שלה. אינטרנט זה דבר נפלא, אך יחד עם זאת כדאי לך להתנסות במפגש פרטני אחת על אחת.

אימון קבוצתי – זהו אימון כושר קבוצתי של מספר נשים בו זמנית, כלומר שלך ועוד מספר נשים במקביל, אשר לכולכן עניין משותף והוא: כולכן אחרי לידה ולכולכן ישנה מטרה ברורה לרדת במשקל אחרי לידה. האימון עצמו מתקיים בפארק הפסטורלי במזג אוויר נהדר ונמשך כשעה עגולה.

הליכה – האופציה הכי קלה והכי פשוטה לביצוע. כל שעלייך לעשות הוא להכין מוזיקה טובה, לקחת אוזניות, בקבוק מים וכמובן לבחור מסלול הליכה נוח ונעים. כדי שלא תתעצלי במיוחד בצעידות הראשונות תשתדלי לצאת להליכה עם בעלך, בת הזוג, חברה טובה או אפילו עם הכלב שלך.

רכיבה על אופניים – רכיבה זוהי פעילות מצוינת לנשים הסובלות מכאבי ברכיים או גב, משום שכאשר את רוכבת על האופניים את מפעילה פחות לחץ ועומסים על המפרקים והשרירים שלך וגם כמובן את שורפת קלוריות.

צוות גו ליידי מבטיח לך חווית אימון בלתי נשכחת עם מאמנת כושר אישית המותאמת במיוחד עבורך. הגיע הזמן שתעשי שינוי כי גם לך מגיע