חזה עוף במרינדת עשבי תיבול וליים

קבלי מתכון סופר קליל וממש טעים ובריא של חזה עוף במרינדת עשבי תיבול וליים!! המתכון דורש מעט מאוד מצרכים די בסיסיים, זמן הכנה מאוד מהיר, יוצר מעט לכלוך במטבח (במיוחד סביב הגז, לאחר הטיגון), מזין טעים בריא ללא הרבה קלוריות ועם הרבה כמות חלבון (תלוי כמה גרם חזה עוף אכלת). חשוב מאוד, להקפיד ולהשאיר את חזה העוף במקרר "שינוח" במרינדה שלו כמה שעות טובות על מנת שיספוג את כל הטעמים לפני הטיגון.

מצרכים

  • שמן זית
  • פלפל ארבע עונות
  • מלח רגיל (עדיפות לדל נתרן)
  • סילאן טבעי (למשל; יד מרדכי)
  • בזיליקום טרי ורענן (קוצצים דק דק)
  • טימין (קורנית) יבש או טרי (תלוי בך)
  • ליים טרי חתוך לפרוסות (הליים בצבע ירוק)
  • רוטב לעוף שום ועשבי תיבול קנור (מהסופר)
  • שיני שום לפי הצורך (אם אתן מחובבות השום)
  • מחבת פסים איכותית (מחבת גריל הארדאנודייז ארקוסטיל מומלצת)
  • 250 גרם ומעלה של פרפרי חזה עוף עסיסיים ועבים (ממש כמו סטייקים)
חזה עוף עסיסי על המחבת

חזה עוף עסיסי על המחבת

אופן ההכנה

  • תיקחי קערה גדולה ורחבה – תשימי את כל חומרי הגלם שנכתבו למעלה בתוך קערה, תוסיפי את הפרפרים העסיסיים של חזה העוף, תערבבי טוב (אפילו תעשי להם "עיסוי קל") ותעטפי בניילון נצמד
  • תני לחזה עוף לנוח במרינדה – לאחר שחזה העוף עבר עיסוי מושלם ומרגיע, עכשיו מגיע השלב שצריך לתת לו להירגע מהעיסוי, וכאן עליך להכניס אותו למקרר לכמה שעות טובות (אפילו יממה) על מנת שכל הטעמים ייספגו בחזה העוף לפני שהוא עובר לטיגון
  • תשמני את מחבת הפסים – תשתמשי בספריי שמן שאת אוהבת ושיש לך בבית או בשמן רגיל ותשמני את כל המחבת לאורך כל הפסים
  • תחממי את המחבת – תני לשמן להתחמם ולרתוח, תני למחבת להיות לוהטת כי אז מגיע השלב הכייפי בו את מטגנת את חזה העוף לצלילי הפיססססס של הטיגון
  • תטגני את חזה העוף במשך 6 דקות – הסוד למרקם עסיסי ולא יבש של חזה העוף הוא לא לשרוף אותו יתר על המידה, לכן עליך להיות מדויקת ולעבוד עם שעון. צד אחד, של החזה למשך 2 וחצי עד 3 דקות, והצד השני כנ"ל. אם את מעדיפה יותר עסיסי, אז 5 דקות יספיקו. עלייך להקפיד בטיגון על שיטת "שתי וערב" כלומר תטגני את החזה לאורך ולרוחב וזאת על מנת ליצור פסי טיגון צרובים ומהממים.

כתוספת ליד ניתן להגיש עם

  • אנטיפסטי עם מגוון ירקות בתנור בתיבול עדין
  • בטטה ותפוחי אדמה בתנור עם רוזמרין, טימין ושום
  • אורז בסמטי בטעמים או אורז בריא אחר שאת אוהבת

»» לפרטים נוספים על מתכוני בריאות טעימים תלחצי כאן

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button