פלאנק עם TRX
פלאנק עם TRX

הכתבה הבאה עוסקת בכל היתרונות שיש בזה. מדובר בזוג רצועות מדהימות, שהצליחו לעשות מהפיכה בענף הכושר ולהנגיש אותו בצורה פנטסטית לקהל המתאמנים.

אימון TRX יתרונות

ירידה במשקל וחיזוק השרירים בגוף

תורם לשריפת קלורית ולחיזוק השרירים, כאשר הרציונל אומר: "ככל שהאימון יהיה עצים יותר ומורכב יותר – ככה תשרפו יותר קלוריות".

 

פעילות אירובית

עם ההכוונה המקצועית הנכונה ומערך שיעור נכון, ניתן לבנות שיעור אירובי שלם סביב הרצועות וזאת על ידי תרגילים אשר מטרתם להעלות את הדופק, למשל: שילוב תרגילים מעולם קיקבוקס, זומבה, עיצוב דינמי.

 

מתאים לכל הרמות

ניתן לווסת את רמת הקושי באימו בעזרת תרגילים מותאמים אישית לפי צרכים, יכולות גופניות, בעיות רפואיות ורמות קושי שונות. זאת אומרת, יכול להתאים לגברים ולנשים בכל הרמות השונות.

 

ניתן להפעיל את כל השרירים בגוף

מספקות מענה סופר מהמם לעבודה על כל השרירים הגוף. הכוונה, שעם עבודה נכונה והתרגילים הנכונים אפשר לאתגר כל פיסת שריר שתרצו בגוף.

 

ניתן להתאמן לבד או בקבוצה

אתם יכולים לבחור בין אימון בעצמכם או בקבוצה. הנגישות וקלות התפעול של הרצועות, מעניקה את האפשרות לעבוד בשני המקרים הללו. אתם תבחרו מה שמתאים לכם מבחינה כלכלית, וכמובן השאלה מה אתם מעדיפים יותר.

 

אפשר להתאמן בכל מקום

תוכלו לתלות אותן כמעט בכל מקום אפשרי למשל: על הדלת בבית, בחצר, בגינה, בפארק, בחוף הים, במשרד, בבית מלון ובחדר כושר. ההתקנה היא מאוד ולוקחת כמה דקות בלבד. כמובן, חשוב שתקפידו על בטיחות מקסימלית.

 

אימון כוח

ניתן לחזק את כל השרירים בגוף לעצב אותם ואפילו קיימת תרומה בהיבט הפיזי (כוח). אבל אם המטרה שלכם להעלות מסת שריר העדיפות תהיה הרמת משקולות ופחות רצועות. ונחשב כאימון פונקציונאלי הכוונה כי קיימת קורלציה בין מספר מערכות שריריות-תנועתיות-עצביות אשר פועלות יחד בו זמנית.

 

עובד כנגד משקל גוף בלבד

יש נשים רבות החוששות להתאמן לבד עם משקולות חופשיות מחשש לסיכוני פציעות או כאבים בגב התחתון ובברכיים הנגרמים בשל חוסר ידע או הבנה שלהן. וכאן נכנסות לתמונה הרצועות הצהובות המופלאות, שהעבודה איתן היא בעזרת משקל גוף בלבד, דבר אשר פחות "מרתיע" אותן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.