Blog - Latest News
אימון TRX בחוץ

8 יתרונות מנצחים עם אימון TRX ♡

בכתבה הבאה תוכלי לקרוא על 8 יתרונות מנצחים עם אימון TRX, אותו אימון מהפכני שהצליח להטביע את חותמו בעולם הכושר ומאז הגעתו לישראל הצליח לעורר מהפיכה בעולם אימוני הכושר עם שפע של יתרונות, תרגילים מיוחדים והרבה עניין וסקרנות.

8 יתרונות מנצחים עם אימון TRX שיכווצו לך את השרירים

  • אימון TRX תורם לירידה במשקל ולחיזוק השרירים בגוף – אימון זה תורם לשריפה קלורית ולחיזוק השרירים, כאשר הרציונל אומר: "ככל שהאימון יהיה עצים יותר ומורכב יותר – ככה תשרפי יותר קלוריות".
  • אימון TRX תורם לעבודה אירובית – עם ההכוונה המקצועית הנכונה ומערך שיעור נכון, ניתן לבנות שיעור אירובי שלם סביב הרצועות וזאת על ידי תרגילים אשר מטרתם להעלות את הדופק, למשל: שילוב תרגילים מעולם הקיקבוקסינג והזומבה שהכל נעשה סביב הרצועות.
  • אימון TRX נחשב כאימון אנאירובי – בעזרת הרצועות האלו ניתן לחזק את כל השרירים בגוף לעצב אותם ואפילו קיימת תרומה בהיבט הפיזי (כוח). אבל, אישה שמטרתה להעלות מסת שריר העדיפות תהיה להרמת\הנפת משקולות ופחות עם הרצועות הפנטסטיות הללו.
  • אימון TRX מתאים לכל הרמות – ניתן לווסת את רמת הקושי באימו בעזרת תרגילים מותאמים אישית לפי צרכים, יכולות גופניות, בעיות רפואיות ורמות קושי שונות. זאת אומרת, אימון רצועות כושר יכול להתאים לנשים שהן מאוד חזקות, לנשים שהן ממש חלשות ואפילו לנשים בהריון.
  • אימון TRX יכול להיות אימון כושר אישי או קבוצתי – את יכולה לבחור בין אימון פרטני שלך עם מאמנת כושר אישית, או שלך עם קבוצת נשים. הנגישות וקלות התפעול של הרצועות, מעניקה את האפשרות לעבוד בשני המקרים הללו. את תבחרי מה שמתאים לך מבחינה כלכלית ובהתאם ללוחות הזמנים שלך.
  • באימון TRX ניתן להפעיל את כל השרירים בגוף – הרצועות הגאוניות הללו מספקות מענה סופר מהמם לעבודה על כל השרירים הגוף. הכוונה, שעם העבודה הנכונה והתרגילים הנכונים אפשר לאתגר כל פיסת שריר שתרצי בגוף. אם את חוששת או מתקשה תמיד תוכלי להזמין מאמנת כושר אישית עד אלייך שתנחה אותך בצורה המקצועית ביותר.
  • באימון TRX עובדים כנגד משקל גוף בלבד – ישנן נשים רבות החוששות להתאמן לבד עם משקולות חופשיות מחשש לסיכוני פציעות או כאבים מעצבנים בגב התחתון ובברכיים הנגרמים בשל חוסר ידע או הבנה שלהן. וכאן נכנסות לתמונה הרצועות הצהובות המופלאות, שהעבודה איתן היא בעזרת משקל גוף בלבד, דבר אשר פחות "מרתיע" אותן.
  • אימון TRX נחשב כאימון פונקציונאלי – הכוונה כי קיימת קורלציה בין מספר משתנים ומערכות שונות כגון: קורלציה בין מספר מערכות שריריות-תנועתיות-עצביות אשר פועלות יחד בו זמנית. עוד בהקשר הפונקציונאליות, עם רצועות טי אר אקס ניתן לעבוד על מספר קבוצות שריר דרך תרגילי כושר המזוהים מתנועות יומיומיות בסיסיות (כמו לקום מכיסא למשל).

לסיכום, כמו שקראת את רשימת היתרונות ובטח הצלחת להבין מהכתבה ניסינו להראות לך כאן עד כמה חביב אותו אימון רצועות TRX שאנו בהחלט ממליצות לך בחום להתחיל ולהתנסות בו. לכל שאלה שקופצת לך לראש את מוזמנת לרשום לנו, ואחת מהנציגות שלנו תשמח לענות לך עליה.

הכותבת זוהי ליאל שוורצמן, מאמנת כושר אישית מתל אביב מומחית באימוני טי אר אקס

»» לצפיה בתרגילי כושר נוספים תלחצי על תרגילי כושר עם רצועות TRX

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |