אי התמדה בספורט זוהי תופעה שכיחה ומוכרת בקרב נשים רבות, לכן הכנו עבורך 8 טיפים מנצחים להתמדה בספורט, שייגרמו לך לעשות פעילות גופנית ולא להפסיק ולוותר לעצמך כל כך מהר.

הטיפים הם קלים, פשוטים, מעשיים לביצוע ולכן אנו מקוות שתצליחי ליישם את הרוב שבהם. שתהיה לך קריאה מהנה,

8 טיפים מנצחים להתמדה בספורט אשר ישאירו אותך בכושר ♡

2 חברות מתאמנות יחד

1. תקני בגדי ספורט שווים

תיגשי אל אחת מחנויות הספורט השונות הפזורות ברחבי הארץ, ותפנקי את עצמך במלתחת ספורט חדשה למשל: טייץ בצבע מהמם, גוזיית דרייפיט שווה, נעלי הליכה שיקיות, ואפילו בקבוק שתיה צבעוני ומדליק. רוב הנשים מתות על שופינג, ואם זה שופינג שווה אז בכלל, ואם תהיה לך מלתחת ספורט חדשה וצבעונית, סביר מאוד שזה יעזור לך מבחינת האפקט המוטיבציוני.

2. תרשמי למסגרת שתרגש אותך

ההיצע של עולם הסטודיוס, החוגים השונים ומכוני הכושר עולה על כל דמיון. לכן, תעשי בדק בית מסודר ותלכי להתנסות בכמה שיותר שיעורים מגוונים במטרה לצבור כמה שיותר חוויות מרגשות. את הבחירה שלך, תעשי לפי הרגש שלך זאת אומרת תרשמי למסגרת שהכי אהבת ושריגשה אותך.

3. מקום קרוב אל בית מגוריך תמיד עדיף

הימנעי מלהירשם למקום רחוק, שהנסיעה אורכת זמן רב וסביר להניח שההגעה אליו תתיש אותך. המטרה שלך שהספורט בחייך יהיה זמין, נגיש, קרוב, כייפי ולא מסורבל, ככל שתצליחי לפגוע בול בפרמטרים הללו ההתמדה שלך תהיה ארוכה יותר לאורך טווח.

4. מה הלוז, מה הלוז?

תכיני את הלוז השבועי שלך תוך שאת לוקחת בחשבון את נושא אימוני הכושר בחייך. תנסי לשלב את האימונים בצורה נחמדה שלא תגזול ממך אובר זמן, וכמובן שצורה כזאת שתתמידי. לעשות אימון כל יום, ברוב המקרים זהו פרמטר אשר מאוד קשה להתמיד בו. תלמדי לבצע חלוקה נכונה של יום כן ויום לא, אימון לפני העבודה, או אפילו אימון אחרי יום עבודה. ברגע שתדעי שיש לך בלוז אימון כושר, את תעשי את כל הדברים אשר יאפשרו לך ללכת לאימון וככה לא תוותרי לעצמך.

5. תקני עזרה מקצועית בכסף

אל תפחדי להכניס את היד לכיס, ולשלם לאנשי מקצוע אשר ייתנו לך הדרכה או כל הסבר רלוונטי אחר בנוגע לאימונים. למשל: אם יש לך רק 40 דקות לאימון, תלכי למאמנת כושר אישית שתבנה לך אימון המותאם בול לפרק הזמן שציינת ושיניב לך תוצאות. דוגמא אחרת, אם את רואה שכבר הרבה זמן את מתאמנת ללא תוצאות אז אולי שווה לשקול להחליף תכנית אימונים או לשנות את התפריט התזונתי (ואת זה כדאי לעשות אצל דיאטנית או נטורופתית).

6. תתאמני עם חברה טובה

אם יש לך חברה טובה, ושתיכן מתאמנות באותם חוגים אז תשתדלו ללכת ביחד לאימונים. מניסיון אישי, הזמן עובר הרבה יותר מהר, קיימת יותר מוטיבציה, אחת מחזקת את השנייה. זהו אחד המתכונים להתמדה באימונים, ולפחות ביטולים בשל מיליון ואחת תירוצים.

7. תמיד הצטיידי בפלייליסט טוב

תדאגי ללכת למכון כושר או להליכה בפארק, עם נגן מוזיקה ובו מוזיקה קצבית סוחפת שתגרום לך לעשות יותר ולהתעייף פחות. זה יודע שמוזיקה טובה מסיחה את הדעת, גורמת למוח להפריש סרטונין ומקפיצה את כל הגוף.

8. שימי תיק ספורט תמיד לידך

תדאגי שיהיה לך ברכב או בעבודה, תיק עם כל הציוד הספורטיבי אותו את צריכה לאימון: מגבת, בקבוק מים, נעלי ספורט, ביגוד ספורט, דאודורנט. ככה לא תוכלי לומר לעצמך: "אוי שכחתי את הדברים שלי לחדר הכושר, אני לא יכולה להתאמן היום…"

»» לפרטים נוספים על 10 טיפים מושלמים לירידה במשקל תלחצי כאן

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button