7 טיפים מפתיעים שיעזרו לך בחדר הכושר

כמה פעמים קרה לך שהגעת למכון והרגשת לא בנוח עם עצמך? סביר להניח שזה קרה לך מספר פעמים, לכן הכנו בשבילך 7 טיפים מפתיעים שיעזרו לך בחדר הכושר עם שיגרת האימונים שלך, ויגרמו לך לשמור על כושר.

אישה חזקה וחטובה

7 טיפים מפתיעים שיעזרו לך בחדר הכושר בלי הרבה מאמצים ♡

1. תכסי את עצמך בחולצה ארוכה

קיימים מצבים מסוימים במיוחד, בימים בהם את עושה אימוני ישבן ורגליים שכל העולם בחדר הכושר "נועץ" בך מבטים חדים, באזור הישבן והחלק האחורי במיוחד דבר הנותן הרגשה מביכה וקצת לא נעימה. הפתרון המושלם, זה לקשור סביב המותן חולצה ארוכה אשר מכסה את הישבנון ופלג הגוף התחתון. ככה את מרוויחה גם פתרון אופנתי וסופר שיקי, וגם פחות יינעצו בך מבטים הסובבים ותוכלי להתאמן לך בנחת.

2. תעבדי לפי חלוקה נכונה בחדר הכושר

אם יש לך סדרת תרגילי משקולות שאת צריכה לעשות, השתדלי לעשות את כולם ברצף אחיד ולא ללכת לאזור המכונות פתאום. או אם יש לך תרגילי כוח במכונות, עדיף שתסיימי את כולם ואז תמשיכי לתרגילים במשקולות. המטרה שלך לעבוד על פי סדר נכון ומדויק, לא להתפזר וכל זאת במטרה שלא ייתפסו לך את המכשיר\המשקולות ואז תהיי חסרת אונים. אם את מסתבכת, תגשי לאחת המדריכות בחדר הכושר שתעזור לך לבנות תכנית אימונים על פי סדר נכון.

3. קחי איתך בתיק מגבונים לחים

לעולם אין לדעת מה יקרה בדרך למכון הכושר בין אם תתלכלכי או תזיעי ואז תרגישי נבוכה ולא בנוח. מגבונים לחים, מעניקים פתרון מהיר לכל הנושא של ניקיון והיגיינה ולכן כדי שתחזיקי חפיסה אחת בתיק הספורט שלך.

4. תעשי מתיחות במקום שיגרום לך להרגיש בנוח

אם את חוששת מאותם מבטים וקצת מתביישת, הפתרון הנכון הוא לגשת לאזור "מבודד" במכון ופחות המוני ובו להימתח, או כמו מאמנת הכושר הפרטית "וויטני" שמבצעת את המתיחות שלה על הקיר ובצורה הזאת רק הקיר "מסתכל" עליה בזמן שהיא נמתחת.

5. תמיד תדאגי לגומייה נוספת לשיער

כמה פעמים קרה לך ששכחת את הגומיה לשיער? ואז הרגשת סופר לא בנוח שהשיער לא אסוף. אז יש הרבה דרכים יצירתיות כמו: להניח גומייה נוספת ברכב, בתוך התיק או במחזיק המפתחות. המטרה שלך תמיד להיות ערוכה ומוכנה לכל תרחיש אפשרי.

6. תקני ציוד מינימליסטי שיהיה אישי שלך

אם את משתמשת לדוגמא באימון שלך בגומיות התנגדות על בסיס קבוע וקצת חוששת מכל נושא ההיגיינה, אז תמיד תוכלי לרכוש כמה גומיות לעצמך. ככה הגומייה תהיה אך ורק שלך, נקיה ושמורה כמו שרק את יודעת לשמור עליה.

7. תצטיידי באוזניות למוזיקה

מוזיקה באימונים זהו פתרון מעולה לאימון חזק ואנרגטי יותר, יש משהו במלודיה שסוחף וממכר וקצת קשה בלעדיו. לכן הצטיידי בזוג אוזניות שתמיד יהיה עליך פלוס אחד ספייר בתיק או ברכב שיהיה למקרה ואחד הזוגות לא פועל.

לסיכום, אלו היו 7 טיפים מפתיעים שיעזרו לך בחדר הכושר להרגיש יותר בטוחה ופחות נבוכה, אשר יישמרו עלייך להיות "במשחק", ויחסכו לך הרבה בזבוז זמן.

»» לפרטים נוספים על 8 טיפים מנצחים להתמדה בספורט תלחצי כאן

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button