את מוזמנת להתרשם מהכתבה הבאה, בה תמצאי 8 שאלות ותשובות בנושא הרזיה שמסקרנות נשים רבות. בסמוך לכל שאלה, תמצאי את התשובה העניינית ביותר שיכולנו לכתוב. התשובות הן סובייקטיביות, כלומר מנקודת המבט שלנו בלבד (בנות גו ליידי) ועל סמך ניסיון רב השנים והלקוחות המרוצות שיש לנו.

מדובר בכתבה קלילה ופשוטה לקריאה שתעניק לך ערך מוסף, אנו מקוות שהתשובות לשאלות שלך נמצאות כאן, ומאחלות לך קריאה נעימה ומהנה.

8 שאלות ותשובות בנושא הרזיה שאספנו עבורך ♡

מוזלי צבעוני וטעים במיוחד

1. בזמן האחרון עליתי במשקל בפלג גוף תחתון, איך מרזים ברגליים?

לא קיימת הרזיה נקודתית אלא אם כן תבצעי שאיבת שומן ספציפית! כמו שאמרנו, אם ברצונך לרזות ברגליים עלייך להקפיד לבצע יותר תרגילים לפלג גוף תחתון כמו: סקוואטים, מכרעים ולחיצות רגליים, ובמקביל לאכול מסודר, כאשר הנחת היסוד אומרת כי אם תשקיעי יותר אנרגיה שם סביר להניח שתראי תוצאות באזור זה – אם כי זה לא מחייב.

2. אני לא אוהבת להתאמן בכלל, לכן איך מרזים בלי ספורט?

בעזרת תזונה מסודרת ומדויקת! הרזיה זהו תהליך שמתרחש כאשר נמצאים בגרעון קלורי, לכן אם ברצונך לרזות מספר קילוגרמים מבלי לעשות ספורט בכלל, עלייך להיצמד לתפריט מסודר של דיאטנית מוסמכת ולקבל ממנה ליווי והכוונה.

3. בהריון האחרון עליתי במשקל 15 קילו, מה עליי לעשות כדי לרזות?

נשים רבות מעלות במשקל בזמן ההריון בשל מספר רב של פרמטרים, כאשר המשותף לכולן הוא שהן מחפשות דרך כיצד לרזות שוב (לחזור לגוף לפני ההריון). הדרך הכי טובה ונכונה היא: להתחיל בבדיקות דם ולוודא שאין דברים המעכבים את תהליך ההרזיה (כמו בעיה בבלוטת התריס למשל), לגשת למישהי מוסמכת שתבנה לך תפריט תזונתי מותאם או שתנחה אותך איך וכיצד לאכול נכון ובריא, ולשלב פעילות גופנית סדירה בצורה עצמאית בחדר כושר וחוגים או בליווי של מאמנת כושר אישית במיוחד בשלבים הראשונים בתהליך ההרזיה, על מנת שתיתן לך פוש ומוטיביציה.

4. מזה שבועיים וחצי אני צועדת כל יום בפארק, האם מרזים בהליכה?

בטח שהליכה עוזרת לרזות! כל פעילות גופנית שתעשי מסייעת בשריפה קלוריות ברמה משתנה, ואילו הליכה בין אם זה בבית על הליכון או בחוץ בפארק תורמת ועוזרת לשרוף קלוריות, ועל ידי כך נחשבת כבעלת פקטור חשוב בתהליך ההרזיה.

5. נרשמתי עם חברה בשבוע שעבר לפילאטיס מכשירים, האם מרזים מפילאטיס?

פילאטיס נחשב כפעילות אנאירובית במהות שלו ולא אירובית ועל כן מרזה אבל פחות! עלייך לדעת כי בפעילות אירובית (הליכות, ריצות, רכיבות, ריקוד) תשרפי יותר קלוריות, מפעילות אנאירובית (יוגה, פילאטיס). לכן אם מטרת העל שלך היא לרזות אולי תעדיפי פעילות אחרת, אבל יחד עם זאת אם כיף לך ואת נהנית אולי תשקלי להישאר בפילאטיס.

6. אשמח לדעת מהי הדרך הטובה ביותר להרזות?

קחי בחשבון כי זוהי תשובה סובייקטיבית בלבד! לאור הניסיון הרב שיש לנו, ומגוון הלקוחות המרוצים שיש לנו באתר גו ליידי אנו נמליץ לך על המסלול הבטוח והוא: להקפיד על תזונה בריאה ונאותה ביומיום, אימוני כושר סדירים על בסיס שבועי, להישקל מידי פעם ולישון בצורה סדירה. הדרך הטובה ביותר להרזות, זוהי הדרך שתניב לך תוצאות ויחד עם זאת תגרום לך לשמר אותה לאורך זמן ולא לתקופה קצרה בלבד (כחלק מאורח חיים חדש וסגלתני).

7. אני ובעלי משתוקקים להשיג לוק חדש לקראת החתונה, איך מרזים לפני חתונה?

הכי מומלץ זה לפצוח בתהליך יחד כזוג! אנו ממליצות על מספר אפשרויות עבורכם: להיכנס למסגרת אימונים מסודרת במכון כושר ולשלב אכילה נכונה, לשכור שירותים של אנשי מקצוע מתאימים אשר ימקסמו את ההצלחה שלכם לקראת ההרזיה לפני החתונה (מאמני כושר, תזונאים, קואצ'רים). הכי חשוב שתמצאו את המקום שלכם בכל התהליך, ותלכו למקום שבו אתם הכי מתחברים ומרגישים שנועד עבורכם.

8. נרשמתי לחדר כושר שלשום, כמה פעמים בשבוע צריך להתאמן כדי לרזות?

ככל שתרבי להתאמן זה יתרום יותר לתהליך ההרזיה! קשה קצת לתת תשובה ללא ידע מקדים של נתונים נוספים כגון: כמה זמן פנוי בשבוע יש לך? מהן המטרות שלך? כמה את רוצה לרזות? מהן הרגלי האכילה שלך? מהו הרכב הגוף שלך? אנו ממליצות על 3 פעמים בשבוע כאשר כל אימון לפחות שעה שמתוכו עליך להשקיע בפן האירובי.

לסיכום, אנו מקוות כי כל השאלות והתשובות בנושא הרזיה אשר סיפקנו עבורך, תרמו לך ואף יצליחו לעזור לך בהמשך התהליך. כמובן שאם צצות לך שאלות שטרם מצאת באתר, את מוזמנת לשלוח לנו מייל ונשתדל להשיב לך במהרה עליו.