תוכן עניינים

את מוזמנת לצפות במספר תרגילי ידיים אותם תוכלי לעשות עם רצועות TRX.

אם ברצונך לעשות אימון ידיים ולהתמקד גם בשרירי יד קדמית וגם בשרירי יד אחורית, אז הסרטונים שצירפנו וההסברים שכתבנו – יתאימו עבורך 100%.

תרגילי ידיים עם TRX (יד אחורית)

פשיטת מרפקים בעמידה – בתרגיל זה עלייך להחזיק ברצועות כשאת בעמידה עם מעין רגל ציר, כאשר הידיים שלך תופסות את הרצועות. לאחר מכן, תרדי כלפי מטה ואחורה כשאת מכופפת את הידיים, ואז בזמן עליה תיישרי את הידיים ותדאגי לכווץ את היד האחורית. תרגיל ממש מצוין שמחזק את הטרייספס.

פשיטת מרפקים מאחורי העורף – התרגיל הכי פופולרי לשריר יד אחורית ("המלח פלפל")שיעשה לך פלאים. על מנת לעשות את התרגיל בצורה נכונה, תיכנסי למצב הראוי והנכון תוך כדי שאת עם הרגליים מעט לאחור, רצועות צמודות ומרפקים מופנים כלפי פנים. לאחר שהתמקמת בצורה נכונה, תבצעי פשיטת מרפקים עם הTRX, תוך כדי שאת דואגת להזיז את פרק היד שלך כמה שיותר לאחור (ככל שהיד תגיע אחורה יותר בזמן התרגיל כך תרגישי את המלח פלפל שורף יותר).

פשיטת מרפקים עם הרצועות כשאת על הברכיים שלך – בתרגיל זה, עליך לרדת למעין ישיבה על ברכיך בעוד שאת אוחזת ברצועות, ואז מבצעת את אותה תנועה כמו בתרגיל הקודם. זאת אומרת עלייך לבצע פשיטה במרפקים תוך "משחק" עם משקל גופך המשמש כמנוף לכל התרגיל. תרגיל מצוין אשר תורם לידיים מעוצבות.

עמידת סרטן – בתרגיל זה עליך להכניס את רגליך לאזור המיועד להן ברצועות, ולאחר מכן תניחי את ידיך על הקרקע בצורה נינוחה. לאחר שהתמקמת כמו שצריך, תבצעי ירידות של הישבן כלפי מטה ופשיטה במרפקים תוך שאת מתרכזת שהתנועה מגיעה מהיד האחורית. התרגיל הזה מעולה לשרירי הידיים ולשרירי הבטן.

אימון ידיים עם TRX (יד קדמית)

  • כפיפת מרפקים – תרגיל מעולה לשריר יד קדמית אשר עובד בצורה ממוקדת מאוד. כל שעליך לעשות הוא לעבור לעמידת מוצא עם פישוק קל ברגליים, כשאת אוחזת בשתי הרצועות ושנקודת ההתחלה שלך היא שהמפרקים מורמים מעלה. לאחר מכן, כל שעליך לעשות הוא לבצע כפיפה במרפק. אם התרגיל קל לך מידי, תתקרבי קדימה כמו בסרטון.
  • כפיפת מרפקים עם יד אחת בלבד – תיקחי בחשבון כי רמת הקושי של התרגיל הזה גבוהה יותר מהתרגיל הקודם. הרעיון בתרגיל זה, הוא לבצע כפיפה במרפק עם הרצועות כשאת עם הפרופיל שלך וכמובן כשאת מקפידה על מרפק מורם ויצירת זווית של 90 מעלות. תרגיל מעולה המעצב את שרירי היד הקדמית.

איך מסדרים את ה- TRX לעבודה עם יד אחת?

  • הסבר: בסרטון הבא, תמצאי הדגמה מעולה אשר תעזור לך לסדר את הרצועות על מנת שיהיו מוכנות לעבודה עם יד אחת. הרעיון הכללי, הוא להכניס לולאה אחת באחרת ליצירת מצב של מעין הסיפרה 8 ואז לבדוק שהכול מאובטח בצורה נכונה ע"י משיכה כפי שניתן לראות בסרטון.

 

  • רוצה לקרוא על יתרונות נוספים שיש ל- TRX תלחצי כאן

כתבות נוספות מומלצות

מאמנת כושר חטובה מדגימה שפאגט

תרגילי TRX לרגליים חלק א'

הכתבה הבאה, מכילה מספר תרגילי TRX לרגליים אותם תוכלי לתרגל בכוחות עצמך. התרגילים מגוונים ומתאימים לכל הרמות קושי החל מרמה בינונית ועד רמה גבוהה. אם בא לך לעצב ולחטב את הרגליים שלך בצורה מושלמת, אנו ממליצות לך להיכנס ולצפות בסרטון הבא.

תקראי עוד »
רצועות TRX תלויות על עץ

איך תולים TRX בצורה בטיחותית?

הכתבה הבאה, מיועדת לנשים אשר לא יודעת כיצד עליהן לתלות TRX על הדלת בבית או בחוץ. לכתבה מצורפים מספר סרטונים אשר יקלו עליך במשימה של תליית TRX. את מוזמנת לקרוא את הדברים הכתובים וליהנות מהמידע המקצועי.

תקראי עוד »
בחורה בלונדינית מחזיקה TRX

אימון TRX לבית

בכתבה הבאה, תוכלי למצוא אימון TRX שלם בן 10 תרגילים בינוניים ומעלה שאותם תוכלי לעשות בכוחות עצמך בבית. לכל תרגיל, הצמדנו את ההסברים והדגשים המקצועיים הנחוצים לביצוע תקין ונכון של התרגיל. אם בכל זאת יש לך שאלות, תשאלי אותנו אהובה

תקראי עוד »
בטן חטובה של אישה בכושר

תרגילי TRX לבטן

בואו לראות חמישה תרגילים מעניינים לשרירי הבטן אותם תוכלו לתרגל בעזרת רצועות TRX. אם אין לכם עדיין רצועות? אתם מוזמנת לרכוש. בכל מקרה אלו תרגילים מצוינים לחיזוק הבטן.

תקראי עוד »