סרטון זה הוא בעצם אימון TRX לרגליים חטובות , כאשר כל הסרטון מתרכז בעבודה על שרירי הרגליים וכמובן חלק בלתי נפרד מכך אלו הם שרירי הישבן הפועלים גם הם. מדובר בתרגילים ברמת קושי בינונית ומעלה.

אימון TRX לרגליים חטובות וניפטרים מהצלוליטיס

  • סומו סקוואט על קצות האצבעות – בתרגיל זה עלייך לאחוז ברצועות תוך שאת נמצאת במצב של סומו סקוואט, כאשר אצבעות הרגליים מופנות החוצה ואת נמצאת על העקבים. לאחר מכן, בצעי הורדה של הישבן כלפי מטה ועלי בחזרה למעלה. תרגילי זה מחזק את מקרבי הירך והישבן.
  • סקוואט צידי – אנחנו אומרות מראש כי זהו תרגיל ממש קשה, וכי אם את לא ברמה מתקדמת עדיף שלא תעשי אותו. בתרגיל זה, את מכניסה את אחת הרגליים לרצועות כשהיא באוויר ואילו הרגל השניה נמצאת על הקרקע כמייצבת, ולאחר מכן את מבצעת מעין סקוואט הצידה. התרגיל המאתגר הזה תורם רבות לרגליים חטובות ומפעיל כמה שרירים ברגליים בו זמנית.
  • מכרעים – בתרגיל זה עלייך לבצע מכרע לאחור, כאשר את מכניסה רגל אחת אל תוך הטי אר אקס ומבצעת ירידה לאחור בצורה איטית ומבוקרת תוך שאת מקפידה לשמור על כתפיים זקופות, בית חזה ישר וראש מורם. תרגיל נפלא התורם לרגליים מעוצבות וחזקות.
  • טריפל מכרע פלוס טריפל סומו סקוואט – בתרגיל זה עלייך לבצע כל תנועה 3 חזרות רצוף זאת אומרת, את מתחילה במכרעים כל רגל 3 פעמים ומשם עוברת לסומו סקוואט 3 חזרות. תרגיל קשה ומתאים לבנות שרמת כושר גבוהה, תורם מאוד לחיזוק הרגליים.
  • גשר – בשכיבה על הגב, תכניסי את עקבי רגלייך אל תוך הרצועות ובצעי הרמות של הישבן כלפי מעלה תוך כדי שאת מקפידה לכווץ אותו חזק. ככל שתקרבי את הברכיים אל כיוון החזה ותבצעי הרמות של הישבן ככה תרגישי יותר עבודה על שריר הירך האחורית.
  • גשר על רגל אחת  – אותם דגשים זהים כמו התרגיל הקודם, רק שהפעם את עושה זאת עם רגל אחת כלומר תנועה א-סימטרית. לידיעתך, כל תרגיל שאת מבצעת עם רגל אחת נחשב לקשה יותר היות וה 100% מתרכז שם ולא נחלק על פני שתי רגליים.

האם אימון TRX מחטב?

כדי לענות על שאלת מיליון הדולר הזאת, בואי נבין לרקע מהו חיטוב והגדרתו?

  • חיטוב – מהו היחס בין כמות השרירים לכמות אחוז השומן בגופנו, כלומר ככל שכמות השומן תהיה נמוכה יותר ביחס למסת השרירים, ניראה חטובות יותר. ולהיפך, ככל שכמות השומן גבוהה יותר, ניראה חטובות פחות.
  • כדי להשיג חיטוב צריך עלייך לעשות את התהליכים הבאים – לאכול בצורה משכילה ומחושבת בהיבט התזונתי, בהיבט הספורטיבי להקפיד על אימונים אירוביים התורמים לשריפה קלורית וכמובן לאימוני כוח.
  • לאחר שנתנו מעין הקדמה לשאלה נעבור כעת לתשובה – אימון כזה בהחלט יכול לתרום בכל תהליך החיטוב הן בהיבט האירובי והן באימוני הכוח. זאת אומרת, את יכולה לשלב אותו כחלק מאימוני הכוח שלך והאימונים האירוביים (יש המון תרגילי קרדיו עם הטירקס). וכמובן אל תשכחי לאכול בצורה מסודרת.