תוכן עניינים

בחורה מתאמנת עם כדור פיטבול
בחורה מתאמנת עם כדור פיטבול

סרטון זה כולל 9 תרגילים מנצחים לחיטוב הרגליים עם פיטבול אותם את יכולה לעשות בים, בפארק או בבית.

את מוזמנת להיכנס ולצפות בתרגילים ולכל שאלה שיש לך או אם ברצונך לתאם אימון עם מאמנת כושר אישית, את מוזמנת לדבר איתנו. צפייה מהנה, בנות גו ליידי

9 תרגילים לחיטוב הרגליים עם פיטבול (FITBALL)

סקוואט עם פיטבול

תעברי לעמידה קלה כאשר את אחוזת בכדור הפיטבול אל מעל ראשך, לאחר מכן תבצעי סקווט תוך שאת אוחזת בכדור ואז מבצעת הטיה הצידה.

תרגיל מושלם לשרירי הרגליים והישבן וכמובן שרירי הליבה (הפועלים בטוויסט הצידי).

 

סקוואט על רגל אחת

תרגיל זה דורש מיומנות ויציבות, לכן אם את לא שם תוותרי על התרגיל הזה ותעברי להבא אחריו.

תניחי רגל אחת על הכדור בעוד שהרגל השניה מונחת על הקרקע ובצעי ירידה עם הישבן כלפי מטה.

תרגיל מעולה לעיצוב הרגליים והישבנון הפועל על שרירי המקרבים, הארבע ראשים, הירך האחורית והגלוטאוס.

 

לאנצ' לאחור בעזרת הכדור

עליך לעבור למנח נכון של עמידת לאנצ', כאשר אחת מהרגליים מונחת על הכדור. לאחר מכן, תבצעי ירידה לאחור של הרגל הנמצאת על הכדור ושל הטוסיק תוך שמירה על שיווי משקל.

תרגיל מצוין לחיטוב הרגליים והטוסיק שלך.

 

הרמות רגליים על הפיטבול

תעברי לשכיבה על הכדור כאשר האגן ממוקם על הכדור ואילו הרגליים ובית החזה מחוצה לו. לאחר מכן, תרימי את רגלייך כמה שיותר גבוה תוך כדי שאת מקפידה על כיווץ הישבן והחזקתו.

זהו תרגיל נפלא התורם להשיג ישבן מוצק ולחיזוק שרירי הגב התחתון.

 

פשיטת ברך

תעברי לשכיבה על הגב כאשר את מחזיקה בכדור בין רגלייך ואז תורידי ותעלי את הרגליים שלך, תוך כדי שאת מקפידה להתרכז בירך הקדמית.

תרגיל מעולה התורם לעיצוב הרגליים בכלל ולשריר הארבע ראשי בפרט.

 

הרמה של הישבן

כאשר את שוכבת על הגב, תניחי את הרגליים על הכדור כאשר הידיים מושטות לצידי הגוף או מורמות למעלה (קשה יותר) ותבצעי את הפעולות הבאות: פעם אחת, תדאגי להשאיר את הישבן מורם כלפי מעלה 10 שניות ופעם נוספת, תבצעי עליות וירידות של הישבן תוך כדי כיווץ שלו.

 

גילגול והרמות ישבן

כשאת עדיין שוכבת על הגב והרגליים מונחות על הכדור, תדאגי לבצע הפעם מעין גלגול של הכדור אלייך לכיוון בית החזה כאשר את שומרת על הישבן מורם.

תנסי לבצע ביצוע זהה לדוגמנית המהממת שמדגימה את התרגילים בחוף הים.

 

גשר על הפיטבול עם רגל אחת

בשכיבה על הגב תניחי רגל אחת על הכדור ורגל שניה באוויר, לאחר מכן תבצעי הרמה של הישבן כלפי מעלה ותורידי בחזרה (מכאן השם גשר כי הישבן עולה ויורד).

תרגיל נפלא אשר יעזור לך לשמור על רגליים מעוצבות וחטובות.

 

גשר על הכדור עם שתי רגליים

המשך לתרגיל הקודם, ובתרגיל זה עליך להניח את שתי הרגליים שלך על הכדור ולבצע גשר כלפי מעלה וכמובן להחזיק  באוויר למשך עשר שניות.