קבלי 8 דקות ובהן מגוון רחב של תרגילים עם אביזרי כושר שונים שייגרמו לך להשיג טוסיק מעוצב. תכיני מגבת, רצועות TRX, משקולות, מדרגה אירובית, מזרן יוגה וקדימה לעבודה.

הסרטון מיועד לנשים מאומנות וחזקות ולא לנשים שרק התחילו להתאמן משום שמדובר בתרגילים מאתגרים לביצוע.

קיימת סבירות גבוהה מאוד, כי ממחר כל מי שעשתה את כל האימון "תלך כמו ברווז" בימים הקרובים אבל ככל שתרבי לתרגל ולעשות ככה תיתפסי פחות.

הפרזנטורית בסרטון, זוהי מאמנת הכושר של הסלבס ואמא במשרה מלאה העונה לשם "Autumn Calabrese

תוכן עניינים

טוסיק מעוצב עם מגוון אביזרי כושר

  • איך בנוי האימון – 1 עד 2 סטים כל תרגיל, למשך 10 שניות והציוד שציינו למעלה

 

  • סומו סקוואט עם מגבת – בסרטון שלפניך אותה מאמנת כושר אישית משתמשת בסליידים מיוחדים אבל סביר להניח שאין לך, אז תשתמשי בסמרטוט או במגבת לטובת "אפקט ההחלקה". ועכשיו לתרגיל, תיכנסי למצב של סומו וכל פעם תחליקי רגל הצידה ולמטה. תרגיל זה תורם רבות לעיצוב הישבן ולמקרבי הירכיים.

 

  • תרגיל מכרעים לאחור עם קטלבלס – אם אין לך בבית קטלבלס, תשתמשי במשקולת יד רגילה שברשותך. מדובר בתרגיל מורכב לביצוע, כי עליך לבצע את המכרע לאחור ותוך כדי לרדת עם המשקולת כלפי מטה. אם את חוששת לאבד שיווי משקל אנא תיתפסי במשהו בעת ביצוע בתרגיל. התרגיל עובד על שרירי רגליים וכמובן תורם לחיטוב הישבן שלך.

 

  • סקוואט על מדרגה עם הרחקת ירך  – סביר להניח שאין ברשותך את אותה קופסת עץ שיש למאמנת המהממת, אז כתחליף תשתמשי בחפץ יציב ולא חד שתוכלי לעלות עליו. בתרגיל עליך לבצע מעין סקוואט לכיוון מטה (הרגל שעל הקופסא עובדת מאוד), ולאחר מכן להרחיק את הרגל השניה החוצה. תרגיל זה מיועד לבנות חזקות ומאומנות שכן הוא דורש יציבות וכוח רב לטובת ביצוע מושלם של התרגיל. תורם רבות לחיזוק הישבן והרגליים שלך.

 

  • סקווטים עם משקולת או קטלבלס – תיכנסי למצב סקוואט רגיל בעוד שאת אוחזת במשקולת, ותרדי כלפי מטה עד לאן שאת יכולה ותעלי בחזרה. במשך כל התרגיל תשתדלי לרדת עם הישבן כמה שיותר לכיוון הריצפה ותדאגי להוציא אוויר בזמן הירידה.

 

  • סקוואט על רגל אחת עם TRX – בתרגיל זה עליך לעמוד על רגל אחת כאשר הרגל השניה ישרה באוויר, לאחר מכן עליך לאחוז ברצועות ולרדת כלפי מטה עם הישבן. הרצועות בתרגיל נועדו לעזר בלבד ולקבל יציבות, וסביר להניח שאת תהיי חייבת אותן לעזרה.

 

  • מכרע צידי על רצועות TRX – תרגיל זה נחשב אפילו ליותר קשה, לכן אם את כבר עייפה עדיף שתנוחי קצת ותצברי כוחות לפעם הבאה. הרעיון בתרגיל, הוא להכניס רגל אחת לרצועות, ועם הרגל השניה שהיא מונחת על הריצפה לבצע ירידה כלפי מטה. תרגיל זה מחזק את המקרבים, הרגליים, הישבן וקצת מותח את המפשעות קחי בחשבון מחר "הליכת ברווז".

 

  • תרגיל גשר עם רצועות TRX – תעברי לשכיבה על הגב שהידיים ישרות לצדדים, תכניסי את הרגליים לתוך הרצועות וברגע שהן ממוקמות נכון, תבצעי גשר כלפי מעלה. תרגיל זה תורם לטוסיק מעוצב ולשריר הירך האחורית (קחי בחשבון שאת עלולה להיתפס מאוד אחרי סט אחד אפילו).

כתבות נוספות מומלצות

אימון רגליים בחדר כושר

תרגילי רגליים בחדר כושר

סרטון זה מכיל מספר תרגילים נהדרים לחיזוק רגליים במכון כושר עם משקולות. מדובר בתרגילים לרמה בינונית-גבוהה, לכן אם את רק בתחילת הדרך עדיף שתימנעי לבצעם לבד ותעזרי במאמנת כושר אישית שתתאים לך תרגילים לרמה שלך.

תקראי עוד »
ישבן חטוב ומעוצב

חיטוב ישבן

אם גם את מתה להיפטר מהצלוליטיס, ואת רוצה ישבן חטוב. הסרטון הבא יכול להתאים לך. בסרטון תמצאי 5 תרגילים לטוסיק מעוצב בלי הרבה מאמץ, כמובן שאנו מקוות שתתמידי לאורך זמן. מקוות שתהיי חטובה במהרה.

תקראי עוד »
אישה עושה אימון רגליים

5 תרגילים אפקטיביים לירך האחורית

אם חיטוב ירכיים זאת המטרה שלך?תיכנסי לכתבה הבאה אשר כולה מוקדשת לשריר ירך אחורית (המסטרינג). תוכלי למצוא תרגילים לעיצוב וגם תרגילי מתיחות לרגליים. מיועד לנשים שיחסית בכושר טוב, כי אלו תרגילים הדורשים מיומנות גבוהה.

תקראי עוד »
בחורה מדגימה שפגאט

21 תרגילים לחיזוק הירך הפנימית

את מוזמנת להיכנס לסרטונים הבאים ולצפות במגוון תרגילים לירך פנימית, אשר יקדמו אותך צעד נוסף אל עבר החלום שלך שהוא חיטוב ירכיים. בנוסף לתרגילים, יהיה עליך לאכול בריא, להקפיד על שגרת אימונים מסודרת ולקוות שזה יצליח לך.

תקראי עוד »