קבלי אימון יד אחורית לחיטוב הידיים הכולל 7 תרגילים לזרועות שתוכלי לתרגל בבית או בחוץ. את צריכה לטובת האימון משקולות, גומית התנגדות וכסא.

אל תשכחי לעשות מתיחות בסוף האימון לידיים שלך, אחרת את תרגישי את השרירים שלך כמה ימים ברציפות, אז תהיי מוכנה לזה מראש.

טיפ בחינם! אחרי כל אימון לחיטוב הזרועות תדאגי לאכול כמות מומלצת של חלבון בהתאמה על פי הרכב הגוף שלך. כאמור, החלבון הוא אבן בנייה רציני ועל כן צריכתו לאחר אימון מאוד חשוב לבניית השרירים שלך.

תוכן עניינים

אימון יד אחורית עם ציוד

  • תרגיל מקבילים – תניחי את הידיים שלך על כסא, שולחן או מדרגה בפישוק מעט יותר מרוחב הכתפיים. לאחר מכן תיקחי את הרגליים שלך קדימה כשאת נמצאת על העקבים, ותבצעי פשיטת מרפקים כאשר עליך לרדת למטה ולעלות. אם את מתקשה לבצע את התרגיל כשרגליך ישרות, תקפלי אותן.

 

  • פשיטת מרפקים – תעברי לשכיבה על המדרגה או על הריצפה, תאחזי את 2 המשקולות שהן צמודות אחת לשנייה, ואז תורידי אותן לכיוון המצח ותעלי בחזרה תוך כדי שאת מקפידה שהמרפקים שלך מקבילים וסגורים. תרגיל מושלם לחיטוב הידיים.

 

  • פשיטת מרפק בשכיבה – המשך של התרגיל הקודם "רוצח מדלדל", מעין שינוי באחיזה של המשקולות וכמובן המשקולות בתרגיל זה לא צמודות והורדת המשקולות הינה מתבצעת לכיוון האוזניים ולא המצח שלך.

 

  • פשיטת מרפקים בעמידה עם משקולות – תרגיל "מפלצתי" לחיטוב הידיים שנקרא "KICKBACK". תעברי לעמידה, תיתפסי את שתי המשקולות כשאת רוכנת מעט קדימה עם גופך ומיישרת את הידיים. הדגש החשוב ביותר בתרגיל הוא לשמור על המרפק למעלה ולכווץ את השריר ביישור הידיים לאחור.

 

  • פשיטת מרפקים עם גומית התנגדות – בתרגיל זה תעברי לגומיה, כי סביר להניח שהזרועות שלך כבר עייפות והשריר ביד האחורית בקושי זז כבר. יד אחת אוחזת בגומיה מאחורי העורף ויד אחרת מבצעת את ההתנגדות. אם בא לך להקשות על עצמך יותר, תקצרי את מרחק הגומיה.

 

  • לחיצת חזה עם משקולות באחיזה צרה – תעברי לשכיבה על הגב ותבצעי מעין לחיצה צרה עם המשקולות. דגשים לתרגיל: משקולות צמודות בצורה אנכית, והידיים יורדות מטה לכיוון הריצפה או המדרגה ובחזרה.

 

  • שכיבות סמיכה מהצד – בתרגיל הזה, סביר להניח שאת בקושי תזוזי אבל עוד מאמץ קטן ואנחנו מסיימות. תעברי לשכיבה על הצד ותבצעי מעין שכיבות שמיכה על יד אחת. שימי לב! תרגיל זה הוא קשה בטירוף, לכן אם את לא מצליחה אפילו לעשות חזרה אחת – תוותרי עליו מראש.

תרגילים לחיטוב הידיים ללא ציוד

האימון כולו אורך בערך 7 דקות והוא כולל מגוון תרגילים לזרועות שתוכלי לעשות לבד איפה שתרצי ומתי שרק תרצי.

התרגילים נראים לרגע מאוד קלים ופשוטים, אבל תזהרי הם מאוד מאתגרים ועושים עבודה מצוינת.

מדובר בתרגילים של הרמות, הנפות וסיבובים אשר דורשים מעט קואורדינציה ממך.

אם הצלחת לעמוד באתגר ולסיים את כל התרגילים הללו והם היו לך קלים, את יכולה להוסיף התנגדות בעזרת משקולות קרסול של 250 גרם עד חצי קילו (הכוונה שתיקחי את המשקולות ותכרכי סביב הידיים שלך).

אנו מאחלות לך בהצלחה, ואת מוזמנת לשתף אותנו איך היה לך ולשלוח לנו אימייל לכתובת go.lady.fit@gmail.com או שתשלחי פשוט הודעה בווטסאפ.

כתבות נוספות מומלצות
קבוצת בנות מתאמנות בפארק
תרגילי כושר לנשים

תרגילי כושר בבית מגוון תרגילי אירובי, ותרגילי כוח עם ציוד וללא ציוד ספורט   אין כמו לעשות התעמלות בבית, לנשים שלא אוהבות להתאמן מחוץ לבית

תקראי עוד »
בחורה מרימה משקולות
תרגילים לידיים בחדר כושר

אם בא לך ללמוד הרבה תרגילים חדשים לעיצוב הידיים בחדר הכושר, אנו מזמינות אותך להיכנס ולהתרשם מהכתבה הבאה. הכנסנו המון הסברים מפורטים לכל תרגיל ותרגיל והצמדנו סרטון לכל מלל. אל תשכחי לפרגן לנו – אם אהבת.

תקראי עוד »
אישה עם שרירים מנתרת באוויר
אימון כושר ביתי לפלג גוף עליון

בכתבה זו, תוכלי למצוא קטע וידאו המכיל מספר תרגילים עם משקולות לחיזוק פלג גוף עליון כלומר: עבודה על שרירי החזה, הגב, הכתפיים והידיים. התרגילים רשומים לפי סדר הופעתם בסרטון כולל דגש מקצועי לכל קטע וקטע. צפייה מהנה,

תקראי עוד »
בחורה נאה עם ידיים מעוצבות
תרגילי TRX לידיים מעוצבות

בסרטון זה, תמצאי מספר תרגילים עבור אימון ידיים עם רצועות TRX. התרגילים מחולקים לשניים: תרגילים לחיזוק היד האחורית ותרגילים לעיצוב היד הקדמית. ישנם קטעי וידאו ותרגום לשפה העברית,.

תקראי עוד »