סרטון זה כולל עשרה תרגילים לבטן בחדר כושר עם מגוון אביזרים, אותם תוכלי לבצע כמעט בכל מכון כושר בו את מנויה. אביזרים כמו: בוסו, מדרגה, רצועות TRX ופולי.

תוכן עניינים

תרגילים לבטן בחדר כושר

  • בטן תחתונה בתליה על מוט – בתרגיל זה עליך להרים את הברכיים אל כיוון החזה, כאשר את אוחזת במוט כאשר הרגליים נמצאות באוויר. תוכלי למצוא את אותו מוט שנתלים עליו, כמעט בכל חדר כושר. אם תרצי להעלות את רמת הקושי, תבצעי את התרגיל עם הרמת רגליים ישרות. עובד של שרירי הבטן התחתונה וכופפי הירך.

 

  • כפיפות בטן בזווית של 45 מעלות –  לשם ביצוע תרגיל זה, עליך לשבת על מדרגה או ספסל במעין 45 מעלות כאשר הרגליים מוטות לפנים. ולאחר מכן, תביאי את הברכיים לחזה תוך כדי שאת מקפידה על הוצאת אוויר ויוצרת מעין צורה של האות V באנגלית. זוהי מעין גרסא שונה לתרגיל הקודם, בה ניתן לעבוד על שרירי הבטן התחתונה בצורה מצוינת.

 

  • בטן תחתונה נוספת כשאת נתלית על מתח – עליך לאחוז במוט או במתח כאשר הרגליים שלך מקופלות באוויר, ואז את מבצעת מעין כפיפות בטן צידיות. תרגיל זה עובד אל אלכסוני הבטן ונחשב לרמה מתקדמת מבחינת הביצוע שלו.

 

  • שרירי בטן אלכסוניים עם פולי תחתון – תיתפסי בפולי התחתון אשר נמצא באזור המכשירים בחדר כושר בדרך כלל. עדיפות לידית המרופדת כמו שניתן להבחין בסרטון, מעט פישוק קל ברגליים, ואז תתכופפי הצידה ותעלי בחזרה כלפי מעלה. חשוב מאוד! בזמן עליה אל תעלי מהידיים או מהכתפיים אלא תתרכזי שאת עולה מהבטן. תרגיל זה מפעיל את שרירי האלכסונים בצורה פנטסטית.

 

  • בטן תחתונה בשכיבה – בתרגיל זה עליך להרים את הרגליים כלפי מעלה שאת שוכבת על המדרגה, ואוחזת מלפנים במוט כתמיכה. הרעיון של התרגיל, הוא להוריד את הרגליים כאשר את ישרות כלפי מעלה ולהעלות אותן חזרה. אם את סובלת מכאבי גב אל תבצעי זאת.

 

  • כפיפות בטן עם TRX – עלייך לבצע את התרגיל הבא על הרצועות, כאשר את מכניסה את רגליך לרצועות בעוד שהידיים ישרות. אחר כך הרעיון של התרגיל הוא להביא ברכיים לחזה. תרגיל מהמם שממש תרגישי בו את הבטן. מיועד לנשים מאומנות שעשו כבר מספר אימוני כושר לבטן בעבר.

 

  • מטפסת הרים – מהמצב בו היית קודם, עליך להניח את הרגליים בתוך הTRX ולהביא שוב פעם ברכיים לחזה כל פעם ברך אחרת, ולא שתי הברכיים יחד. תרגיל נחמד ולא קשה מידי לעומת הקודם.

 

  • פייק על TRX – תרגיל זה הינו ברמת קושי גבוהה ונחשב לתרגיל בטן למתקדמים. בתרגיל זה, עליך להרים את הישבן כמה שיותר גבוה כלפי מעלה כאשר הרגליים שלך מונחות בצורה ישרה בתוך הטי אר אקס.

 

  • בטן על כדור בוסו – תאחזי את הבוסו כשהוא מונח על החלק העגול (הגומיה), דבר זה יפעיל יותר את שרירי הליבה והמייצבים. לאחר מכן, הביאי ברך לכיוון המרפק הנגדי כל פעם ברך אחרת.

 

  • בטן עכביש על בוסו – תאחזי את הבוסו כמו בתרגיל הקודם, בעוד שהפעם עליך להביא את הברך שלך לכיוון המפרק הזהה ולא הנגדי. יוצר מעין תנועה אשר נראית כמו "עכביש".
כתבות נוספות מומלצות
בחורה עושה פלאנק על בוסו באימון אישי
תרגילי כושר על בוסו

בכתבה את תמצאי תרגילי כושר עם בוסו לשרירי הרגליים ולבטן כאשר התרגילים מאוד ידידותיים ולא מורכבים לביצוע. אנו מאוד מקוות כי תיהני מהסרטונים שתרגמנו עבורך, ואם אהבת נשמח אם תשתפי חברות שלך.

תקראי עוד »
בחורה בכושר עושה פלאנק
כל מה שרצית לדעת על פלאנק

סרטוני הכושר בכתבה הבאה, כוללים מידע רב בנוגע לתרגיל הפלאנק המפורסם. למשל: היתרונות בביצוע פלאנק, כיצד לבצע פלאנק בצורה נכונה, תרגילים מגוונים וניתוח תנועתי מקיף של התרגיל. את מוזמנת לקרוא את הכתבה ולצפות בסרטונים.

תקראי עוד »
בחורה מהממת עם בטן היסטרית
כל מה שאת צריכה לדעת על כפיפות בטן

הכתבה הבאה שלפניך, נכתבה מנקודת המבט הסובייקטיבית של צוות גו ליידי, כלומר ממקום אישי בלבד, וסביר להניח כי ישנן דעות\תשובות נוספות. השתדלנו לענות על מה ששואלים אותנו הכי הרבה מידי יום, ועשינו זאת בסגנון שאלות ותשובות.

תקראי עוד »
שתי בנות עושות פלאנק על כדור פיטבול
תרגילי בטן על כדור

הכתבה הבאה, מכילה סרטון עם מספר תרגילים לחיטוב הבטן לנשים בעזרת כדור פיטבול. בנוסף לתרגילים, הוספנו הסברים מקצועיים ומפורטים על כל תרגיל בטן וכמובן שכתבנו כמה משפטים על הכדור פיטבול.

תקראי עוד »