בסרטון תוכלי לצפות במספר תרגילי בטן עם כדור פיטבול אותם תוכלי לבצע בבית ובפארק. לכל מי שמחפשת בטן שטוחה זה מומלץ וכמובן עליך לשלב במקביל שלב פעילות אירובית עם תזונה נכונה.

תוכן עניינים

תרגילי בטן עם כדור לחיטוב הבטן

  • לגלגל פנימה והחוצה – עליך לעבור למצב של מעין חצי פלאנק, כאשר האמות שלך מונחות על הכדור פיטבול והרגליים שלך מקופלות כאשר הברכיים נוגעות במזרון. לאחר מכן, עלייך לגלגל את ידיך לאט קדימה ולחזור לאט. ככל שתרחיקי את ידיך קדימה יותר התרגיל יהיה קשה הרבה יותר, וכמובן "ניתוק" הברכיים מהמזרן יוסיף לקושי התרגיל.

 

  • כפיפות בטן על כדור – עלייך לשכב על הכדור בתנוחה בה את מרגישה יציבה ובטוחה, כאשר עלייך להקפיד שהרגליים יהיו מעט בפישוק וגופך יישען על הכדור. לאחר מכן, תבצעי כפיפות בטן כלפי מעלה כאשר הידיים מאחורי העורף והסנטר שלך מורם. אם את לא רגילה לתרגילים הללו, קחי בחשבון כי את עולה להרגיש רטט בשרירי הבטן שלך. יכול בכיף לשמש גם בתור תרגיל בטן למתחילים.

 

  • תרגיל בטן תחתונה – תעברי לשכיבה על הגב, כאשר הידיים מונחות מתחת לישבן שלך (כדי ליצור תמיכה ולמנוע "קשת" גדולה מידי בגב), והכדור מוחזק בין שתי רגלייך חזק. לאחר מכן, תורידי את הרגליים כלפי מטה ותרימי בחזרה. *וכמובן לסובלות מכאבי גב תחתון, תרגיל זה לא מומלץ בכלל.

 

  • תרגיל בטן תחתונה קשה יותר – בתרגיל זה עליך להעביר את הכדור מהרגליים לכיוון הידיים שלך, וזאת כאשר הרגליים באוויר. תרגיל זה עובד על שרירי הבטן העליונה והתחתונה יחד ונחשב תרגיל למתקדמים. לכן קחי בחשבון, שאם שרירי הבטן שלך חלשים אנא ממך תוותרי עליו עד שתהיי חזקה מספיק.

 

  • קירוב ברכיים אל עבר החזה – תרגיל זה הינו ברמת קושי גבוהה ונחשב תרגיל בטן למתקדמים. עלייך להניח רגליים על הכדור, ידיים על הקרקע ואז הרעיון הוא להביא את שתי הברכיים לכיוון החזה ולהחזיר אחורה. תרגיל שעובד על החלק התחתון של הבטן, מחזק את שרירי הליבה ועובד על הזרועות.

 

  • Pike Abs – תרגיל זה הינו ברמת קושי גבוהה ונחשב לתרגיל בטן למתקדמים. מעין המשך של התרגיל הקודם, רק שהפעם עליך להרים את הישבן כמה שיותר גבוה כלפי מעלה כאשר הרגליים שלך מונחות בצורה ישרה על כדור הפיטבול.

כפיפות בטן נוספות עם פיטבול

את מוזמנת לתרגל עוד מספר תרגילים נחמדים בעזרת הכדור. המשך של התרגילים הקודמים, בתוספת כמה תרגילים חדשים.

מזה כדור פיטבול? (באנגלית FITBALL)

  • מגיע במגוון גדלים שונים קטן 55, 65, 75, 95 ס"מ

 

  • עשוי מגומי קשיח ומגיע במגוון צבעים (לבן,אפור,כחול,אדום,ירוק ושחור)

 

  • ניתן לרכישה כמעט בכל חנות ספורט כאשר יש מותגים שונים (מומלץ TOGU)

 

  • כדור פיטבול נקרא גם בשם כדור פיזיו ומתאים לכולם (הרבה נשים בהריון משתמשות בו)

 

  • אפשר לעשות איתו תרגילים לידיים, לרגליים, לישבן, לבטן, לשרירי הליבה לגב ולגב התחתון.

 

  • עולה 100 ₪ ומעלה. המחיר משתנה בהתאם לגודל של הכדור ולמותג אותו אתם קונים

כתבות נוספות מומלצות

תרגיל בטן על שק בחדר כושר

עשרה תרגילי חדר כושר לבטן

אם את מחפשת לעשות תרגילי בטן בחדר כושר בו את מתאמנת, את מוזמנת לקרוא את הכתבה הבאה ולצפות בסרטון המצורף. התרגילים בסרטון מאוד מגוונים וישנו שימוש נרחב במגוון אביזרי כושר כדי ליצור גירוי הן באימון והן לשרירי הבטן. אנו מאוד מקוות שתרמנו לך,

תקראי עוד »
בחורה עושה פלאנק על בוסו באימון אישי

תרגילי כושר על בוסו

בכתבה את תמצאי תרגילי כושר עם בוסו לשרירי הרגליים ולבטן כאשר התרגילים מאוד ידידותיים ולא מורכבים לביצוע. אנו מאוד מקוות כי תיהני מהסרטונים שתרגמנו עבורך, ואם אהבת נשמח אם תשתפי חברות שלך.

תקראי עוד »
בחורה בכושר עושה פלאנק

כל מה שרצית לדעת על פלאנק

סרטוני הכושר בכתבה הבאה, כוללים מידע רב בנוגע לתרגיל הפלאנק המפורסם. למשל: היתרונות בביצוע פלאנק, כיצד לבצע פלאנק בצורה נכונה, תרגילים מגוונים וניתוח תנועתי מקיף של התרגיל. את מוזמנת לקרוא את הכתבה ולצפות בסרטונים.

תקראי עוד »
בחורה עושה תרגיל לבטן התחתונה

שלושה תרגילים לבטן עם גומיה

בכתבה זאת, תמצאי 8 תרגילים עם גומיה לבטן. בחרנו להציג שני סוגים של גומיות התנגדות. תוכלי לרכוש אותה בכל חנות ספורט במחיר זול, וכמובן שניתן לעשות תרגילים נוספים לשרירי הרגליים, הישבן והידיים אותם תמצאי בסרטונים אחרים.

תקראי עוד »