אימון TRX » אימון TRX לנשים בהריון

תוכן עניינים

אימון TRX לנשים בהריון, זהו סוג נוסף של אימון כושר אותו תוכלי לעשות בעזרת רצועות וכנגד משקל גופך. כמובן שעלייך לשים לב, כי את מכירה את העבודה עם הרצועות, בקיאה בתרגילים ובטכניקה ובנוסף שימי לב כי התרגילים המוצגים בסרטון הן למתחילות.

אלו רצועות כושר שאינן אלסטיות, בעלות יכולות התאמה לכל סוגי המתאמנים (נשים בהריון, נשים אחרי לידה, וכאלו שמתחשק להן לעצב זה הגוף בלי שום סיבה), ועם מגוון אפשרויות לבצע עשרות תרגילים.

האם מותר לעשות אימון TRX בהריון?

  • בהחלט כן! זהו פתרון נהדר המספק הנאה וגיוון עבור הקטגוריה שנקראת "ספורט בהריון". מדובר באימון בו את מפעילה את משקל הגוף שלך כנגד הרצועות, אותו את יכולה לעשות בסלון ביתך או בגינה הסמוכה לביתך.

  • חשוב מאוד שתשימי לב! אימון זה יכול להוות סכנה במידה ואינך יודעת איך להשתמש ברצועות או אילו תרגילים עלייך לבצע בעזרתן. אנו לא אומרות כי זה אסור, אלא להיפך אנו מעודדות אימון TRX לנשים בהריון אצלנו בגו ליידי בעזרת מאמנות שעברו הכשרות לכך.

  • אם אינך יודעת מאיפה להתחיל – תעשי טובה לעצמך קחי מאמנת כושר שתדריך אותך בצרה מקצועית. הכתבה נכתבה על ידי פזית אור לוי  – מאמנת כושר אישית מתל אביב מצוות גו ליידי

6 תרגילים לנשים בהריון עם TRX?

  1. Squats – בצעי 15 סקווטים כאשר את אוחזת את הרצועות ומרגישה נינוחה איתן. עלייך לדאוג לפישוק קליל ברגליים לטובת היציבות, ליישר מבט ולהקפיד על ירידה עם הישבן כלפי מטה ואחורה. אחרי כל חזרה שאת מבצעת, תדאגי להוציא אוויר לחכות שבריר שניה ואז להמשיך לחזרה נוספת.
  2. Rows – בתרגיל הבא עליך לחתור (לא בים אלא בבית), התרגיל הזה מאוד פשוט לביצוע ממש כפי שמודגם בסרטון. רגליים ישרות על הקרקע, עמדי בצורה ישרה ושטוחה (אל תיצרי קשת בגב ואל תדחפי את הבטן קדימה ולאחר מכן בצעי 15 חתירות כלפי מעלה שהמרפקים צמודים לגופך.
  3. Reverse Lunges – תעברי לתרגיל המכרעים ותבצעי בכל רגל 10 חזרות, תוך כדי שאת מקפידה על רווח ברגליים, גוף ישר ולא כפוף, ומקפידה על הוצאת אוויר בירידה. אם את מתקשה כל פעם להחזיר את הרגל, בצעי את התרגיל כאשר הרגל נמצאת כל הזמן לאחור.
  4. Chest Press – עליך כעת לבצע בין 15 עד 20 חזרות של לחיצות חזה. עמדי כשהרגליים צמודות, ישבן הדוק ובצעי הישענות עם הגוף קדימה ועלי למעלה. תרגיל זה ממש מעולה עבור נשים בהריון משום שהוא מחזק את רקמה החזה והשרירים מסביב שכן בזמן הריון החזה של האישה גדל בשל החלב.
  5. Standing Roll-Outs – תרגיל זה עובד על שרירי ה- CORE והבטן ומחזק את היד האחורית במקביל. בתרגיל זה עלייך להטות את הגוף קדימה, כאשר הידיים ישרות ולחזור אחורה. חשוב מאוד! אל תיקחי את הגוף קדימה מידי, כי זה יגרום לך לקשת בגב וללחץ על שרירי הבטן (מעין מתיחה חזקה לכן אנו לא ממליצות לך).
  6. Bent Over Thoracic Rotationsc – בתרגיל זה את עובדת על אזור השכמות, שרירי הבטן והרגליים בו זמנית. דגשים לתרגיל: עברי לעמידת מוצא עם פישוק קל ברגליים (מעין חצי סקוואט בו את מתכופפת), תמצאי נקודה בו את לא מקשיתה את הגב, הניחי את הידיים בתוך הרצועות ובצעי 10 הרחקות לצדדים כל פעם יד אחרת.

כתבות נוספות מומלצות

תינוק מתוק

תרגילי כושר לזירוז לידה

הסרטון שלפניך, כולל בתוכו מגוון תרגילים לזירוז לידה. מדובר בתרגילים המתבצעים עם כדור פיזיו או בעזרת משקל גוף, המשפרים את זרימת הדם, המחזקים את שרירי רצפת האגן, ותורמים מאוד לנשים העתידות ללדת.

תקראי עוד »
אישה בהריון מודדת את הבטן עם סרט מדידה

עליה במשקל בהריון

את מוזמנת לקרוא על עליה במשקל בתחילת הריון ובמהלכו, וכמובן על השאלה: "כמה צריך לעלות במשקל בהריון?". בנוסף, תקבלי טיפים שיעזרו לך לשמור על משקל תקין ועוד מספר המלצות מעולות בנושא. קריאה מהנה,

תקראי עוד »
אמא מנשקת את התינוק שלה

ספורט אחרי לידה קיסרית

לאחר הלידה הגוף עדיין רגיש והמערכות הפנימיות עדיין חלשות במיוחד אחרי קיסרי שכן הרחם ושרירי הבטן (חלשים), לכן בכתבה הבאה את מוזמנת לקרוא על פעילות מותאמת ומדורגות לנשים אחרי קיסרי והמלצות מועילות ושוות.

תקראי עוד »
Call Now Button