תוכן עניינים

התעמלות אחרי לידה עם התינוק זוהי דרך נהדרת להפעיל את הגוף וגם להחזיר אותו לגזרה הישנה לפני הלידה. אנו ממליצות לך להתחיל ולעשות ספורט עם התינוק שלך.

האימון בסרטון הבא, הוא מעט אינטנסיבי כי הוא עובד בדופק גבוה. מטרת האימון היא להעיל את הגוף בסה"כ במשך 2 דקות ולשרוף כמה שיותר קלוריות.

התעמלות אחרי לידה עם התינוק

  • תרגיל סמוך קום – תניחי את התינוק על שמיכה או משטח פעילות, ותבצעי ירידות כלפי מטה תוך כדי שאת נושקת לתינוקך, ולאחר מכן עולה כלפי מעלה עם קפיצה והושטת ידיים לצדדים. התרגיל הזה מפעיל בצורה נהדרת את הרגליים, הידיים, החזה ,הדופק וכמובן שומר על אינטרקציה בינך לבין התינוק. מדובר בתרגיל מורכב לביצוע, על כן תבצעי כמה שאת יכולה (בסרטון פלורינה האמא עושה 20 חזרות).

 

  • טיפוס הרים – באותו מנח כמו מקודם כאשר התינוק על הגב ואת שומרת על קשר עין ישר איתו, תבצעי 30 חזרות של מעין "טיפוס הרים". שימי לב, כי תרגיל זה מחזק את הרגליים, את שרירי הבטן ותורם רבות לשריפת קלוריות היות והוא מעלה ממש את הדופק – תהיי מוכנה להזיע קצת.

 

  • תרגיל מכרעים – תושיבי את התינוק בכסא שלו תוך שאת מקפידה של שמירת קשר העין איתו. לאחר מכן תבצעי מכרעים דינמיים תוך החלפות רגליים ומחיאת כף לצורך קבלת תשומת הלב של התינוק. מדובר בתרגיל סופר מאתגר אשר עובד בצורה חזקה על הרגליים והישבן אז תתכונני מחר את הולכת לשכב עם התינוק כל היום בבית, כי יהיה לך קשה ללכת.

 

  • סקוואט עם קפיצה – תבצעי סקוואטים עם קפיצה, תוך כדי שאת מוחאת כפיים וקוראת לתינוק בשמו. אנחנו מקוות שיהיה לך כוח, כי זה הולך להיות קשה בשלב הזה גם לקרוא לתינוק וגם לבצע את התרגיל כשאת עייפה כבר.

 

  • סקוואט עם הרמת ידיים – תבצעי סקווטים רגילים עם הנפות ידיים קדימה בעזרת הספרים שאת מקריאה לתינוק שלך (לכי על ספרים כבדים אם בא לך להרגיש התנגדות חזקה). התרגיל הזה יעצב את הרגליים, הישבן וכמובן את הזרועות שלך.

 

  • סקוואטים עם הנפת ידיים לצדדים – עליך לבצע את התרגיל הקודם, בעוד שפעם הזאת את מניפה את הידיים לצידי הגוף בזמן הירידה. השוני בתרגיל זה הינו עבודת הכתפיים לעומת הזרועות שעבדו קודם לכן.

כתבות נוספות מומלצות

אמא מנשקת את התינוק שלה

ספורט אחרי לידה קיסרית

לאחר הלידה הגוף עדיין רגיש והמערכות הפנימיות עדיין חלשות במיוחד אחרי קיסרי שכן הרחם ושרירי הבטן (חלשים), לכן בכתבה הבאה את מוזמנת לקרוא על פעילות מותאמת ומדורגות לנשים אחרי קיסרי והמלצות מועילות ושוות.

תקראי עוד »
אמא עושה התעמלות עם התינוק שלה

התעמלות עם תינוקות

הכתבה שלפניך, כוללת בתוכה סרטון וידאו מתוקי במיוחד על אמא מהממת אשר מדגימה מספר תרגילים חביבים במיוחד יחד עם התינוק המהממוש שלה. אם את מחפשת דרך יצירתית לשמור על כושר בכל הלחץ האטומי וחוסר הזמן, זוהי דרך נחמדה במיוחד.

תקראי עוד »
בחורה ספורטיבית עושה הליכה בפארק

כל מה שרצית לדעת על הליכה

את מוזמנת לקרוא לקט שאלות ותשובות בנושא הליכה אשר אספנו עם מרוץ השנים מקהל לקוחותינו ומהניסיון שיש לנו. תיכנסי ותיקראי ואנו מקוות כי תהני משפע הטיפים אותם תמצאי, וכמובן תשתפי הלאה עם חברות שלך שרינג איז קרינג.

תקראי עוד »
מדריכת כושר מדגימה תרגיל לבטן

בטן אחרי לידה

נשארה לך קצת בטן לאחר הלידה ואת מתה להיפטר ממנה? במידה וכן תקראי את הכתבה הבאה בה כתוב כי עלייך להיעזר בסבלנות כי זהו תהליך שלוקח זמן ולא בין רגע, בנוסף את מוכרחה להבין שאין קיצורי דרך או נוסחאות קסם. מוזמנת לקרוא ולהקדיש מזמנך.

תקראי עוד »