[av_one_full first min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' link=" linktarget=" link_hover=" padding='0px' border=" border_color=" radius='0px' background='bg_color' background_color=" background_gradient_color1=" background_gradient_color2=" background_gradient_direction='vertical' src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display=" av_uid='av-65k9zw']

[av_textblock size=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" font_color=" color=" id=" custom_class=" av_uid='av-jo1k401m' admin_preview_bg="]
בסרטון הזה, תמצאי מספר תרגילי כושר עם מגבת שאותם תוכלי לעשות בבית או במשרד בזמן החופשי שלך. תכיני לעצמך מגבת קטנה עד בינונית מבושמת ונעימה ובזמן כל תרגיל את תרגישי את בישום המגבת מדגדג באפך.

אנחנו ממליצות לך לעשות את התרגילים על פרקט ממש כמו בסרטון, כדי להגיע למקסימום החלקה זאת אומרת ככל שהתנועה עם המגבת תהיה חלקה יותר התרגילים יהיו מאתגרים יותר עבורך.

זה המקום שלנו לתת קרדיט לאותה מאמנת כושר אישית חייכנית ומהממת בשם "Natalie Jill" שכל סרטון שלה מבוצע עם המון חן ותשוקה. אז תזכרי את השם שלה ואם בא לך תריצי עליה יוטיוב שם תוכלי להתרשם מעוד עשרות סרטוני כושר מופלאים שלה.

4 תרגילי כושר עם מגבת לחיטוב הגוף

מבנה האימון | 4 תרגילים | כל תרגיל 15 עד 20 חזרות | סט אחד |

  1. פייקים עם מגבת – דגשים לתרגיל: הניחי את רגלייך צמודות יחסית על המגבת, ואת שורשי כף ידך ברוחב הכתפיים. לאחר שהתמקמת נכון, בצעי פייקים כלפי מעלה (ישבן מורם מעלה) ותרדי בחזרה לאחור למטה. התרגיל מחזק את שרירי הבטן, שרירי הCore  ואת היד האחורית אשר מסייעת בתרגיל.
  2. פלאנק כנגד המגבת – דגשים לתרגיל: עברי למצב של פלאנק כמתואר בסרטון על יד המאמנת Jill ובצעי קירוב מקסימלי של הברכיים שלך לכיוון החזה ממש בין הזרועות. תרגיל זה מחזק את שרירי הבטן בצורה מו-שלמת עם דגש לאזור התחתון ויחד עם זאת את הרגליים והטרייספס.
  3. פרפר עם מגבת ביד אחת – דגשים לתרגיל: עברי למעין ישיבה על הברכיים, יד אחת אוחזת במגבת יד שניה נתמכת בפרקט ובצעי פרפר (גלגול של המגבת החוצה ופנימה) איטי. אם ברצונך להקשות על עצמך, עשי את אותו התרגיל עם הרגליים ישרות וישבן מורם כלפי מעלה. התרגיל הזה עובד על שרירי החזה, הכתפיים הידיים והבטן. חושבת שזה קל? עשי אותו עם רגליים ישרות
  4. ברידג' כנגד מגבת עם רגל אחת – דגשים לתרגיל: תשכבי על הגב, ידיים פרושות לצידי גופך, הרימי ישבן באוויר, הניחי רגל אחת על המגבת ובצעי רגל פנימה והחוצה תוך כדי שמירה על הישבן מורם לאורך כל התרגיל. התרגיל הזה ירעיד לך את הטוסיק וכמובן את הירך האחורית תהיי מוכנה להיתפס יקירה

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_content_slider heading='כתבות נוספות שאולי תאהבי >' columns='3' animation='slide' navigation='arrows' autoplay='false' interval='5' font_color=" color=" av-small-hide='aviaTBav-small-hide' av-mini-hide='aviaTBav-mini-hide' av_uid='av-jmaegh50' custom_class='slider4desktop']
[av_content_slide title='תרגילים עם גליל' link='post,7022' linktarget=" av_uid='av-2wmftz']
מזרון וגליל
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תרגילי כושר לנשים' link='page,151' linktarget=" av_uid='av-3nzb2v']
אישה מבצעת תרגיל קפיצה באוויר
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תרגילי כושר על בוסו' link='post,7015' linktarget=" av_uid='av-4u4gik']
כדור בוסו
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='אימון TRX לבטן' link='post,5336' linktarget=" av_uid='av-3zprev']
רצועות TRX בפארק
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='אימון סקייטבורד' link='post,912' linktarget=" av_uid='av-1x4kqv']
בחורה רוכבת על סקייטבורד בכביש
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תרגילים לירך הפנימית' link='post,5457' linktarget=" av_uid='av-3999af']
בחורה בכושר מדגימה סקוואט על רגל אחת
[/av_content_slide]
[/av_content_slider]

[av_content_slider heading='כתבות נוספות שאולי תאהבי >' columns='1' animation='slide' navigation='arrows' autoplay='false' interval='3' font_color=" color=" av-small-hide='aviaTBav-small-hide' av-mini-hide='aviaTBav-mini-hide' av_uid='av-jmaegh50' custom_class='slider4mobiles']
[av_content_slide title='תרגילי כושר לנשים' link='page,151' linktarget=" av_uid='av-3nzb2v']
אישה מבצעת תרגיל קפיצה באוויר
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תרגילים עם גליל' link='post,7022' linktarget=" av_uid='av-2wmftz']
מזרון וגליל
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תרגילי כושר על בוסו' link='post,7015' linktarget=" av_uid='av-2oxtng']
כדור בוסו
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='אימון TRX לבטן' link='post,5336' linktarget=" av_uid='av-3zprev']
רצועות TRX בפארק
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='אימון סקייטבורד' link='post,912' linktarget=" av_uid='av-1x4kqv']
בחורה רוכבת על סקייטבורד בכביש
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תרגילים לירך הפנימית' link='post,5457' linktarget=" av_uid='av-3999af']
בחורה בכושר מדגימה סקוואט על רגל אחת
[/av_content_slide]
[/av_content_slider]