תוכן עניינים

בחורה מתאמנת עם מגבת
בחורה מתאמנת עם מגבת

בסרטון הזה, תמצאי מספר תרגילי כושר עם מגבת שאותם תוכלי לעשות בבית או במשרד בזמן החופשי שלך. תכיני לעצמך מגבת קטנה עד בינונית מבושמת ונעימה ובזמן כל תרגיל את תרגישי את בישום המגבת מדגדג באפך.

אנחנו ממליצות לך לעשות את התרגילים על פרקט ממש כמו בסרטון, כדי להגיע למקסימום החלקה זאת אומרת ככל שהתנועה עם המגבת תהיה חלקה יותר התרגילים יהיו מאתגרים יותר עבורך.

זה המקום שלנו לתת קרדיט לאותה מאמנת כושר אישית חייכנית ומהממת בשם "Natalie Jill" שכל סרטון שלה מבוצע עם המון חן ותשוקה. אז תזכרי את השם שלה ואם בא לך תריצי עליה יוטיוב שם תוכלי להתרשם מעוד עשרות סרטוני כושר מופלאים שלה.

4 תרגילי כושר עם מגבת לחיטוב הגוף

מבנה האימון

4 תרגילים | כל תרגיל 15 עד 20 חזרות | סט אחד

 

פייקים עם מגבת

דגשים לתרגיל: ,ניחי את רגלייך צמודות יחסית על המגבת, ואת שורשי כף ידך ברוחב הכתפיים.

לאחר שהתמקמת נכון, ,בצעי פייקים כלפי מעלה (ישבן מורם מעלה) ותרדי בחזרה לאחור למטה. התרגיל מחזק את שרירי הבטן, שרירי הCore  ואת היד האחורית אשר מסייעת בתרגיל.

 

פלאנק

דגשים לתרגיל: תעברי למצב של פלאנק כמתואר בסרטון על יד המאמנת Jill ותבצעי קירוב מקסימלי של הברכיים שלך לכיוון החזה ממש בין הזרועות.

תרגיל זה מחזק את שרירי הבטן בצורה מו-שלמת עם דגש לאזור התחתון ויחד עם זאת את הרגליים והטרייספס.

 

פרפר עם מגבת ביד אחת

דגשים לתרגיל: תעברי למעין ישיבה על הברכיים, יד אחת אוחזת במגבת יד שניה נתמכת בפרקט ותבצעי פרפר (גלגול של המגבת החוצה ופנימה) איטי. אם ברצונך להקשות על עצמך, תעשי את אותו התרגיל עם הרגליים ישרות וישבן מורם כלפי מעלה.

התרגיל הזה עובד על שרירי החזה, הכתפיים הידיים והבטן. חושבת שזה קל? תעשי אותו עם רגליים ישרות

 

ברידג' עם רגל אחת

דגשים לתרגיל: תשכבי על הגב, ידיים פרושות לצידי גופך, תרימי ישבן באוויר, תניחי רגל אחת על המגבת ותבצעי רגל פנימה והחוצה תוך כדי שמירה על הישבן מורם לאורך כל התרגיל.

התרגיל הזה ירעיד לך את הטוסיק וכמובן את הירך האחורית תהיי מוכנה להיתפס יקירה