סרטון וידאו של אימון TRX לבית לכל שרירי הגוף מאת BodyFit. הפרזנטורית בסרטון העונה לשם איימי היא מדריכת כושר אישית מקצועית ומיומנת שנים רבות.

את צריכה בסה"כ זוג רצועות, מקום קטן לתליה בין אם זה על הדלת או בסלון, אפשר בקבוק מים, סט להיטים ברקע וקדימה צאי לדרך.

תוכן עניינים

תרגילי TRX

  • סקוואט על רגל אחת (בכמה רמות) – דגשים לתרגיל תאחזי את הרצועות עם שתי הידיים ממש כמו שאיימי מדגימה בסרטון ונסי לבצע סקוואט עם רגל ישרה, במידה ואת מתקשה ניתן לבצע מספר חלופות לתרגיל קלות יותר. התרגיל עובד חזק מאוד על שריר הארבע ראשים וישבן.

 

  • ניתור על רגל אחת – דגשים לתרגיל עלייך לבצע ניתור קל של הרגל שנמצאת על הקרקע, ממש כמו שאיימי מדגימה בסרטון. קחי בחשבון, כי הדופק עולה לשמיים והרגל תתחיל "לשרוף" לך (אל תתרגשי מזה).

 

  • חתירה עבור הרחב גבי – דגשים לתרגיל כנסי לעמידת מוצא, תפסי את הרצועות כושר ובצעי חתירה ישרה כלפי מעלה. שמרי על המרפקים כלפי פנים, שרירי בטן חזקים ואסופים. אם ברצונך להעלות את דרגת הקושי של האימון תתקדמי לאט ובזהירות קדימה, אם את מתקשה לכי מעט לאחור. התרגיל מחזק מאוד את אזור הרחב גבי והיד הקדמית.

 

  • חתירה אופקית – דגשים לתרגיל רגליים על הקרקע, פישוק קטן, אחזי את רצועות הטי אר אקס כאשר המרפקים שלך מופנים כלפי חוץ (שמרי עליהם לאורך כל התרגיל). בצעי ירידה איטית תוך כדי שאת שומרת על המרפקים שלך שיהיו מוטים כלפי חוץ. התרגיל מחזק מאוד את חגורת הכתפיים ומומלץ לבצע אותו במיוחד לכאלו הסובלות מכתפיים שמוטות.

 

  • לאנצ' אחורי פלוס הרמת ברך – דגשים לתרגיל שמרי על שיווי משקל תוך שאת אוחזת ברצועות ממש כמו בסרטון, בצעי מכרע של רגל אחת לאחור ולאחר מכן כשאת עולה הרימי את הברך. התרגיל עובד בצורה נהדרת על שרירי הישבן והרגליים.

 

  • כפיפת מרפקים כנגד הרצועות – דגשים לתרגיל עמדי נינוחה, תפסי את הטי אר אקס ובצעי כפיפות מרפקים תוך שאת שומרת על מרפקים למעלה (זהו דגש חשוב מאוד לתרגיל). אחרי 20 חזרות את תרגישי את היד "שורפת" (אל תתרגשי מדובר בחומצות חלב שלך – זה יעבור).

 

  • לחיצת חזה פלוס פשיטת מרפק – דגשים לתרגיל תרגיל קומבינציה משולבת לשרירי החזה והיד האחורית. עבור לחיצה עלייך להקפיד על מרפקים כלפי חוץ ואילו על פשיטת מרפקים צמודים.

 

  • יד אחורית עם הרצועות בישיבה על הברכיים –דגשים לתרגיל עברי למצע של "ישיבה" על שתי הברכיים, ובצעי פשיטת מרפקים לשרירי היד האחורית תוך כדי שמירה על מרפקים פנימה ובטן חזקה.

 

  • בטן סטטי – דגשים לתרגיל כנסי למצב של בטן סטטית על האמות, רגליים בתוך הרצועות, ישבן מורן, בטן אסופה והחזיקי ככה באוויר למשך דקה.

 

  • פייקים על הרצועות – דגשים לתרגיל נשארת על האמות ומבצעת פייקים (הרמות ישבן כלפי מעלה) תוך שאת מוציאה אוויר בזמן עליה. עובד חזק מאוד על שרירי הבטן.

מצרכים שאת צריכה עבור אימון TRX

  • זוג רצועות
  • תפני מקום בבית
  • מזרן נוח לעבודה
  • מגבת כי את הולכת להזיע
  • מוסיקה קצבית שתדרבן אותך באימון

מבנה האימון

  • 1 סט מכל תרגיל
  • 1 דקה עבור כל תרגיל
  • 10 תרגילים לעיצוב הגוף
  • מנוחה בין סט לסט 20 שניות
  • תבצעי חימום קל כדי להמריץ את הדם עצמאית
  • תבצעי סדרת מתיחות לכל שרירי הגוף באופן עצמאי
כתבות נוספות מומלצות
רצועות TRX תלויות על עץ
איך תולים TRX בצורה בטיחותית?

הכתבה הבאה, מיועדת לנשים אשר לא יודעת כיצד עליהן לתלות TRX על הדלת בבית או בחוץ. לכתבה מצורפים מספר סרטונים אשר יקלו עליך במשימה של תליית TRX. את מוזמנת לקרוא את הדברים הכתובים וליהנות מהמידע המקצועי.

תקראי עוד »
בחורה נאה עם ידיים מעוצבות
תרגילי TRX לידיים מעוצבות

בסרטון זה, תמצאי מספר תרגילים עבור אימון ידיים עם רצועות TRX. התרגילים מחולקים לשניים: תרגילים לחיזוק היד האחורית ותרגילים לעיצוב היד הקדמית. ישנם קטעי וידאו ותרגום לשפה העברית,.

תקראי עוד »
אימון בטן על רצועות TRX
אימון TRX שאלות ותשובות מקיפות

כתבה סופר מפורטת ומדויקת, בה את מוזמנת לקרוא מקבץ שאלות ותשובות לגבי אימון TRX וכל מה שרצית לדעת על הרצועות הנפלאות האלו. השתדלנו לגעת מהפרטים הכי קטנים ועד לפרטים הגדולים. אנו מקוות שתהיה לך קריאה מהנה ותשכילי מכך

תקראי עוד »
בטן חטובה של אישה בכושר
תרגילי TRX לבטן

בואי לראות חמישה תרגילים מעניינים לשרירי הבטן אותם תוכלי לתרגל בעזרת רצועות TRX. אם אין לך עדיין רצועות? את מוזמנת לרכוש לעצמך. בכל מקרה אלו תרגילים מצוינים לחיזוק הבטן שלך.

תקראי עוד »