מחפשת מאמנת כושר אישית בתל אביב? אצלנו באתר גו ליידי – אימון כושר לנשים, אנו מבטיחות שתזכי ליהנות מיחס אישי ושירות מעולה על מנת שתהיי מרוצה ותגיעי לתוצאות הרצויות.

את מוזמנת להשאיר לנו פרטים ונחזור אליך, או לצלצל אלינו או לשלוח הודעה דרך הווטסאפ.

 

תוכן עניינים

מקומות להתאמן בהם עם מאמנת כושר אישית בתל אביב

  • מגדל האופרה – ממש מול המגדל על חוף הים, יש עשרות של מתקני כושר ציבוריים בהם תוכלי להיעזר ולעשות תרגילים לכל הגוף. קחי בחשבון, שיש שם תמיד אנשים שמתאמנים ככה שאתן לא תהיו לבד.

 

  • גן צ'רלס קלור – שטח מטורף מבחינת מדשאות, אוויר מדהים וקירבה לים. ניתן להחנות בחניון מסודר ומוזל לתושבי תל אביב ואחרי האימון לקנח בארוחת בריאות בארומה או במסעדת "מנטה ריי".

 

  • חוף מציצים – מדובר בחוף מסודר ומטופח, עם שפע של אטרקציות ספורטיביות בחוף וכמובן מסעדה נהדרת על הים. אם בא לך לשנות אווירה ואת לא מפחדת להתלכלך במעט חול, זוהי אופציה נהדרת לאימונים.

 

  • פארק הירקון בתל אביב – המקום הכי ספורטיבי ושוקק בריאות בישראל. מדובר בפארק עצום בגודלו עם המון מתקנים, שטחים ירוקים, מסלולי הליכה, חניה מסודרת ובתי קפה. נחשב לאזור מאוד פופולרי לעשות בו פעילות גופנית.

 

  • גן מאיר – אם פארק הירקון וחוף מציצים לא נוחים לך מבחינת הגעה, ואת גרה באזור של הסנטר זוהי אופציה מושלמת עבורך. הפארק כולל: אזורים מהממים לעשות בהם אימונים, ברזיות מי שתיה, גינת כלבים חביבה, בריכת פרחי מים, בית קפה ואת המרכז הגאה כמובן.

 

  • נוה צדק – אחלה אזור עם וייבים מדהימים. תוכלו לעשות אימון בגינה הקטנה הסמוכה למתחם התחנה, או אפילו במתחם עצמו. יתרון עצום זוהי החניה הסמוכה והמוזלת לתושבי תל אביב. ותמיד תוכלי לשלב גם קניות בשוק הכרמל אחרי האימון שכולך באנרגיה ומלאת אנדורפינים.

למה מומלץ לעשות אימונים עם מאמנת אישית?

  • חיסכון בכסף – התשלום הוא כנגד האימונים שעשית, כלומר אם לא התאמנת לא שילמת. לעומת מסגרות כאלה ואחרות, אשר מחייבות אותך לתקופה ארוכה וכמובן נותנות לך קנסות יציאה על אי עמידה בהתחייבויות. רוצה לחסוך כסף לטווח הארוך, תשקלי אימונים אישיים בתור אופציה.

 

  • עמידה ביעדים – האימונים מתקיימים לפי סרגל מאמצים מדורג וכמובן לפי יעדים שנקבעים מראש בינך לבין המאמנת שלך. הצבת היעדים, תגרום לך לתחרות עצמית עם עצמך ואת תראי שאת תעשי הכול כדי להצליח.

 

  • יעילות זמנים – אימון אורך בממוצע כשעה שלמה, כאשר במהלך האימון מבצעים עבודה אירובית אשר מעלה את הדופק כמו ריצה או קיקבוקסינג, ומשלבים זאת עם תרגילי בטן ותרגילי כוח בעזרת רצועות TRX או משקולות. כל דקה באימון מנוצלת בחכמה ובצורה מושכלת, ככה ש- 60 דקות זה המון זמן בהנחה ויודעים לנצל זאת בתבונה.

 

  • גיוון בתרגילים – בכל אימון את תיווכחי לראות כי התרגילים הינם משתנים ודינמיים בהתאם לרמה שלך. זאת אומרת, ככל שתלכי ותשתפרי והכושר שלך יתחזק המאמנת תאתגר אותך בתרגילים מורכבים יותר. יש שפע של ציוד מגוון וצבעוני שאיתו מגיעה המאמנת, את צריכה לדאוג להגיע בזמן למקום שנקבע והיא תדאג להוציא ממך את השאר.

 

  • הסמכות ספציפיות – אם למשל את בהריון, את חייבת מדריכה אשר עברה הסמכה רלוונטית ותדע להנחות אותך על הצד הטוב ביותר, במטרה להשיג את המטרה ולמנוע סיכונים וסיבוכים מיותרים. עליך לבדוק כי המאמנת בעלת ידע וכלים מקצועיים לצד מיומנות לעבודה עם נשים בהריון.
כתבות נוספות מומלצות
בחורה ספורטיבית מביטה מהמרפסת
מאמנת כושר אישית עד הבית

בכתבה הבאה, תמצאי מידע רב בנוגע לאימוני כושר בבית עם מאמנת כושר אישית. בין הדברים הכתובים תמצאי: עלויות ומחירים לאימונים בבית, רשימת יתרונות לאימונים בבית, דוגמאות לפעילויות גופניות שונות אותם תוכלי לתרגל בבית שלך.

תקראי עוד »
בחורה ג'ינגית ספורטיבית עם קעקועים
סוגי אימונים

מאמנת כושר לאחר לידה אין לנו "נוסחאות קסם" אבל כלים וידע רב כן יש לנו עזרה וליווי במטרה להשיג את הגוף המושלם שאת רוצה אימוני

תקראי עוד »
בחורה בכושר מתאמנת ליד הנהר
כמה עולה אימון אישי?

בכתבה זו, ניסינו להסביר במספר מילים כמה עולה מאמנת כושר אישית בישראל. אם ברצונך לדעת האם המחיר עבור מאמנת פרטית עומד בתקציב הכלכלי שלך, תקראי את הכתבה. קחי בחשבון שכחלק מהעלות את זוכה למעקב צמוד וכמובן זוכה למספר יתרונות.

תקראי עוד »