תוכן עניינים

שתי בנות מתאמנות
שתי בנות מתאמנות

רוצה להתאמן עם מאמנת כושר אישית בכפר סבא?

אחת כזאת שסיימה קורס מאמנים בוינגייט ושיש לה מלא המלצות? אם טרם מצאת אחת כזאת, אצלנו בצוות גו ליידי יש מבחר של מאמנות בעלות ניסיון – את מוזמנת לנסות אותנו.

בכתבה הבאה, נשתף איתך מספר מקומות נהדרים בהם תוכלי לעשות אימונים.

לקחנו מספר מקומות חביבים הממוקמים לאורכה ולרוחבה של העיר וסיכמנו בכמה שורות על כל מקום בין אם זה גן או פארק, את מוזמנת להמשיך לקרוא את הכתבה.

מקומות מומלצים לאימון בכפר סבא

פארק כפר סבא

הפארק הגדול ביותר בעיר עם 3 כניסות ועם שטחים עצומים. הפארק נקי, מסודר, מותאם לכל פעילות גופנית שרוצים לעשות בין אם זה הליכה, ריצה, יוגה, קיקבוקסינג וכמובן עוד הרבה אטרקציות שתוכלי למצוא בו. לעניות דעתנו, זה הפארק הכי מדהים שיש בעיר והאווירה שיש בו פשוט ייחודית.

 

ספורטק

מתחם ספורט גדול שהוקם לפני שנים רבות, שכל כולו מוקדש לפעילות ספורטיבית. יש בו שטחים גדולים לעשות בהם אימונים מכל הסוגים, מסלולי ריצה והליכה, ומגרשים ליתר הענפים. לכל מי שמתגוררת קרוב לספורטק ורוצה להתחיל להתאמן עם מדריכה זה המקום המושלם להתחיל בו.

 

גן מערך המילואים בגן חיים

פארק קטן וחביב מאובזר בהמון דברים כייפים ושווים למשל: מתקני ספורט ציבוריים, ערסלים מהממים, בריכה, גינת כלבים וכמובן מסלול הליכה\ריצה מאוד נוח.

שתי בנות עושות מתיחות בחוץ
שתי בנות עושות מתיחות בחוץ

כמה עולה מאמנת כושר אישית בכפר סבא?

  • אימונים עד בית הלקוחה או בפארק הקרוב אלייך יתומחרו בהתאם לטיב השירות שתקבלי
  • מדובר באימונים עם מאמנת אשר מגיעה במיוחד עבורך, מפנה מקום ביומן אצלה רק בשבילך וכמובן שומרת לך את השעות הנוחות לך ביותר.
  • לסוג השירות מסוג זה, יש תג מחיר שעולה 150 שקלים חד פעמיים בגין אימון הכרות עם המדריכה ולאחר מכן המחירים יהיו בהתאם לסוג החבילה אותה תבחרי.
  • אם את רוצה, להוזיל מעט את העלויות תוכלי לקחת אימון זוגי עם חברה טובה, ובכך תתאמנו ביחד וגם תחסכו קצת עלויות.

ייעוץ טלפוני חינם

מתן מענה מהיר ומקצועי ביותר

אימון ניסיון בלי התחייבות

אימון הכרות במחיר של 150 שקל בלבד

Call Now Button