את מוזמנת לצפות בסדרת מעולה של תרגילי TRX לרגליים חלק א'. בהמשך אנחנו נעלה גם את חלק ב' ככה שיש לך למה לצפות בהמשך. חלק מהתרגילים הם תרגילים ברמה גבוהה מאוד וחלק פחות, לכן את רשאית לבחור את התרגילים אשר נראים לך המתאימים ביותר עבורך.

תרגילי TRX לרגליים מעוצבות וחטובות

  • ג'אמפינג סקווט עם TRX – בתרגיל הבא, עלייך לבצע SQUAT רגיל פלוס קפיצה בזמן עליה. עלייך לקפוץ בצורה קלילה ונינוחה, ולהשתדל להימנע מקפיצות גבוהות עם נחיתה חזקה (כי זה יכול להזיק לקרסול הרגל). תרגיל מעולה לחיזוק הרגליים והעלאת הדופק תהיי מוכנה לזה.
  • סקוואט על רגל אחת עם רצועות TRX – עלייך לאחוז ברצועות כאשר רגל אחת מונחת על הקרקע בעוד שהרגל השניה מושטת באוויר. לאחר מכן, בעודך אוחזת את הרצועות תבצעי ירידה כלפי מטה עם הישבן ותעלי בחזרה למעלה, תוך כדי שאת שומרת על הרגל מורמת באוויר. התרגיל הזה תורם לעיצוב הרגליים ועיצוב הישבן.
  • מכרע לאחור פלוס הרמת ברך בעזרת ה TRX – בתרגיל זה, תאחזי ברצועות תוך שאת מבצעת מעין מכרע לאחור (הרגל האחורית מקופלת ויורדת כלפי מטה ואחורה) ובזמן עליה תשלבי הנפת ברך למעלה. תרגיל זה מעצב את שרירי הרגליים ושרירי הישבן.
  • ניתורים הצידה תוך אחיזה ברצועות ה TRX – בתרגיל זה ממש כמו בסרטון הוידאו, עלייך לנתר מצד לצד תוך כיפוף קל ברגליים. תרגיל זה יעלה לך את הדופק ויחזק לך את שריר הארבע ראשים והירך האחורית.
  • טריפל LEG SQUAT בעזרת רצועתו TRX – התרגיל הבא נחלק ל3 תרגילים בו זמנית: ראשית, עלייך להתחיל במכרע לאחור, שנית, סקוואט כנגד רגל אחת כאשר הרגל השניה מורמת הצידה, ושלישית, סקוואט עם רגל ישרה המושטת לפנים. הרעיון בתרגיל זה, הוא להביא למעין "כשל" שרירים ברגליים ככה שזה נחשב לתרגיל סופר קשה ומאתגר.
  • מכרעים עם TRX – בתרגיל זה עלייך לבצע מכרע לאחור, כאשר את מכניסה רגל אחת אל תוך הטי אר אקס ומבצעת ירידה לאחור בצורה איטית ומבוקרת תוך שאת מקפידה לשמור על כתפיים זקופות, בית חזה ישר וראש מורם. תרגיל נפלא התורם לרגליים מעוצבות וחזקות.
  • מכרע בשילוב קפיצה כשאת על רצועות TRX – המשך ישיר של התרגיל הקודם, בעוד שהפעם עלייך להוסיף קפיצה בזמן העליה. תרגיל מעייף מאוד משום שהוא עובד מאוד על שרירי הרגליים ומעלה את קצב פעימות הלב.
  • ברדיג' בשכיבה על רצועות TRX – בשכיבה על הגב, עלייך להכניס את העקבים של הרגליים שלך לרצועות ואז תבצעי הרמה של הישבן למעלה עם כיווץ לאורך כל התנועה. ככל שתקרבי את הברכיים אל כיוון החזה ותבצעי הרמות של הישבן ככה תרגישי יותר עבודה על שריר הירך האחורית.
  • ברידג' באוויר תוך קירוב ברכיים לחזה על רצועות TRX – שדרוג של התרגיל הקודם, כאשר בתרגיל זה עלייך להחזיק את הישבן כל התנועה באוויר ולקרב את הברכיים לחזה בו זמנית. הרעיון הוא שהישבן והירך האחורית עובדים בכיווץ איזמוטרי (סטטי) לאורך כל התרגיל.
  • לפתוח וסגור רגליים על הTRX – די תרגיל פשוט לביצוע, כאשר בתרגיל זה את מכניסה את הרגליים לרצועות ודואגת לפתוח ולסגור את הרגליים כשאת באוויר. התרגיל מחזק את שרירי הישבן הצידיים, את שרירי הבטן והיד האחורית.

»» הכותבת היא מעין בן חייםמאמנת כושר אישית בעלת הסמכת טי אר אקס

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |