נשים רבות חולמות על זרועות חטובות, לכן כדי לעזור לך תרגמנו עבורך מספר תרגילי TRX לידיים מעוצבות אותם תוכלי לעשות בעזרת הרצועות המופלאות הללו בכל מקום שרק תחפצי בו. התרגילים מחולקים לשני חלקים: תרגילי TRX ליד האחורית ותרגילי TRX ליד הקדמית, וזאת במטרה להעניק לך מעטפת מקיפה על שרירי הידיים שלך.

תרגילי TRX לידיים מעוצבות – יד האחורית ("המלח פלפל")

  • פשיטת מרפקים בעמידה בעזרת רצועות TRX – בתרגיל זה עלייך להחזיק ברצועות כשאת בעמידה עם מעין רגל ציר, כאשר הידיים שלך תופסות את הרצועות. לאחר מכן, תרדי כלפי מטה ואחורה כשאת מכופפת את הידיים, ואז בזמן עליה תיישרי את הידיים ותדאגי לכווץ את היד האחורית. תרגיל ממש מצוין שמחזק את הטרייספס.
  • פשיטת מרפק מאחורי העורף כנגד רצועות TRX – התרגיל הכי פופולרי לשריר המלח פלפל שיעשה לך פלאים. על מנת לעשות את התרגיל בצורה נכונה, הכנסי למצב הראוי והנכון תוך כדי שאת עם הרגליים מעט לאחור, רצועות צמודות ומרפקים מופנים כלפי פנים. לאחר שהתמקמת בצורה נכונה, תבצעי פשיטת מרפקים עם הטי אר אקס, תוך כדי שאת דואגת להזיז את פרק היד שלך כמה שיותר לאחור (ככל שהיד תגיע אחורה יותר בזמן התרגיל כך תרגישי את המלח פלפל שורף יותר).
  • פשיטת מרפקים עם הרצועות TRX כשאת על הברכיים שלך – בתרגיל זה, עלייך לרדת למעין ישיבה על ברכיך בעוד שאת אוחזת ברצועות, ואז מבצעת את אותה תנועה כמו בתרגיל הקודם. זאת אומרת עלייך לבצע פשיטה במרפקים תוך "משחק" עם משקל גופך המשמש כמנוף לכל התרגיל. תרגיל מצוין אשר תורם לידיים מעוצבות.
  • עמידת סרטן על ה TRX – בתרגיל זה עלייך להכניס את רגליך לאזור המיועד להן ברצועות, ולאחר מכן הניחי את ידייך על הקרקע בצורה נינוחה. לאחר שהתמקמת כמו שצריך, בצעי ירידות של הישבן כלפי מטה ופשיטה במרפקים שלך תוך שאת מתרכזת שהתנועה מגיעה מהיד האחורית. התרגיל הזה מעולה לידיים חטובות.

תרגילי TRX ליד הקדמית

  • כפיפת מרפקים עם רצועות TRX בעמידה – תרגיל מעולה לשרירי היד הקדמית אשר עובד בצורה ממוקדת מאוד. כל שעליך לעשות הוא לעבור לעמידת מוצא עם פישוק קל ברגליים, כשאת אוחזת בשתי הרצועות ושנקודת ההתחלה שלך היא שהמפרקים מורמים מעלה. לאחר מכן, כל שעלייך לעשות הוא לבצע כפיפה במרפק. אם התרגיל קל לך מידי, התקרבי קדימה כמו בסרטון.
  • כפיפת מרפק בעזרת רצועות TRX עם יד אחת בלבד – קחי בחשבון כי הרמה של התרגיל הזה, גבוהה יותר מהתרגיל הקודם כי בתרגיל הזה קיימת עבודה של יד אחת כל פעם בנפרד. הרעיון בתרגיל זה, הוא לבצע כפיפה במרפק עם הרצועות כשאת עם הפרופיל שלך וכמובן כשאת מקפידה על מרפק מורם ויצירת זווית של 90 מעלות. תרגיל מעולה המעצב את שרירי הידיים הקדמיות.

איך מסדרים את ה- TRX לעבודה עם יד אחת בלבד?

  • הסבר: בסרטון הבא, תמצאי הדגמה מעולה אשר תעזור לך לסדר את הtrx, על מנת שיהיה מוכן לעבודה על יד אחת. הרעיון הכללי, הוא להכניס לולאה אחת באחרת ליצירת מצב של מעין הסיפרה שמונה ואז לבדוק שהכל מאובטח בצורה נכונה ע"י משיכה של הtrx ממש כפי שניתן לראות בסרטון.

לסיכום, אלו היו מספר תרגילי TRX לידיים מעוצבות וחטובות אותם תוכלי לבצע מתי שבא לך. וכמובן שאם את מתקשה בדרך, את מוזמנת לפנות אלינו באתר ולהשאיר את פניתך ואחת מנציגות גו לידיי תחזור אלייך בהקדם האפשרי.

» הכותבת היא מורן דהןמאמנת כושר אישית לאורח חיים בריא

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button