סרטון הכושר הבא כולל 5 תרגילי TRX לבטן מעוצבת ויפה עם המאמנת החטובה וההורסת "איימי". רמת התרגילים היא לנשים ברמה מתחילה  עד בינונית, כאשר כל תרגיל מלווה בסדרת הסברים מצד "איימי" ואילו אנחנו עמלנו על התרגום עבורך, כדי שיהיה לך קל להבנה.

קחי בחשבון, כי התרגילים הם בסה"כ אחד מכלי העזר להשגת שרירי בטן מעוצבים וחזקים ואילו הפתרון להשיג בטן חטובה לא מסתכם רק בזה, אלא עלייך לאכול בצורה בריאה וסדירה לצד אימונים אירוביים שיעזרו לך לשרוף קלוריות ולזה תוסיפי גנטיקה מנצחת איתה נולדים. הבנת?!?!

*הערה* אם את סובלת מכאבי גב בהווה או סבלת מכאבי גב בעבר כדאי שתתייעצי עם פיזיותרפיסט או אורתופד מטפל, לפני שאת ניגשת לבצע את התרגילים הללו.

בטן חטובה של אישה בכושר

האם תרגילי TRX לבטן עוזרים להשיג בטן שטוחה וחטובה?

  • אם תשקיעי ותתמידי לעשות כפיפות בטן מידי יום את תתקרבי מאוד לקראת המטרה
  • ברור שהתרגילים עם הרצועות יעזרו לך להשיג את המטרה אבל לא יביאו תוצאות של 100%? רק מתרגילים על רצועות הTRX
  • דברים נוספים שעליך לקחת בחשבון: לאכול בריא, לעשות אימונים המעלים את הדופק (ריצה, סקי), לנוח בהתאם, ולהיוולד עם גנים מעולים

5 תרגילי TRX לבטן מעוצבת עם איימי האמריקאית ♡

  • TRX ROLL OUT – את התרגיל הבא את מבצעת עם ברכיים על המזרן (את יכולה להניח כרית לברכיים) כאשר הרעיון של התרגיל הוא להושיט ידיים לפנים כמה שיותר קדימה, ובמקביל לשמור על בטן חזקה ואי הקשתה בגב. תרגיל זה מאוד מזכיר את גלגל הבטן שאיתו עושים תרגילים.
  • TRX PLANK – תכניסי את הרגליים אל תוך הרצועות בהצלבה (כמו בסרטון) או שפשוט תעזרי בחברה. לאחר שהתמקמת עם הרגליים, הניחי את האמות של המזרן כאשר הטוסיק שלך מעט למעלה והבטן אסופה ובצעי את הפלאנק המושלם. מטרת התרגיל היא להחזיק לכמה שניות שגופך נמצא באוויר.
  • TRX KNEES IN CRUNCH – את התרגיל הבא עדיף שתבצעי עם ידיים ישרות, כאשר המטרה שלך בתרגיל היא להביא את ברכייך כמה שיותר קדימה אל כיוון הסנטר, ככל שתצליחי להביא אותן יותר ככה תרגישי יותר את שרירי הבטן שלך. הדגשים בתרגיל: תשתדלי לא להקשית את הגב, ראש מעט מורם, תנשפי בזמן המאמץ.
  • TRX JACKKNIFE – ממצב של פלאנק אותו ביצעת קודם, תשלבי הרמות של הטוסיק כלפי מעלה ובחזרה כלפי מטה. תדמייני שיש לך "כפתור" על הבטן שלוחץ אותך כלפי מעלה זאת ההרגשה שתצטרכי להרגיש בתרגיל.
  • TRX SIDE PLANK – בתרגיל זה עלייך לבצע מעין פלאנק צידי כאשר קיימים לרשותך מגוון אפשרויות: פלאנק צידי סטטי (סביר), פלאנק צידי עם יד על האגן תוך הרמות אגן (מאתגר), פאלנק צידי בשילוב רוטציה פנימה (סופר קשה). בתרגיל זה את תעבדי על שרירי הבטן האלכסונים.

אז בואי נסכם מה היה לנו בסרטון: 5 תרגילי TRX לבטן מהממת אותם תוכלי לתרגל אם אינך סובלת כלל מכאבי גב תחתון. התרגילים דורשים מעט מאוד מיומנות, והרבה שעות תרגול. מקוות שנהנית,

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |