בסרטון הבא, תוכלי לצפות בסדרת תרגילי TRX הכי קשים בעולם והכי מאתגרים שהצלחנו למצוא ברחבי יוטיוב. מדובר בסדרת תרגילים סופר הארדקור ומאתגרת המתאימה לבנות מאוד חזקות ומאומנות, ובטח לא לבנות שרק החלו להתאמן על רצועות הטי אר אקס.

התרגילים בסרטון הוידאו שלפניך עובדים על כל השרירים בגוף, עם דגש על עבודה איזומטרית ועבודה א-סימטרית (צד אחד בלבד כל פעם) מה שתורם לעבודה חזקה של השרירים המייצבים.

תרגילי TRX הכי קשים בעולם באחריות ♡

  • קירוב ברכיים לחזה על רצועות TRX בעזרת יד אחת בלבד – בדרך כלל נוטים לבצע את התרגיל בעזרת שתי ידיים על הקרקע, ואילו כמו שאת יכולה לצפות בסרטון מאמנת הכושר רובין מבצעת את התרגיל בעזרת יד אחת. התרגיל מפעיל את שריר הבטן, הזרועות, הרגליים והמייצבים.
  • סייד פלאנק עם TRX בשילוב ברכיים אל החזה – בתרגיל זה, עלייך להכניס את רגלייך אל תוך הרצועות תוך שאת נשענת על האמה עם יד אחת (זאת המונחת על הקרקע) ואילו היד היד מונחת על המותן. לאחר מכן, עלייך לבצע קירוב של הברכיים אל כיוןן החזה וליישר את הרגליים.
  • פלאנק צידי על רצועות TRX והרמות אגן – בהמשך לתרגיל הקודם, כאשר הרגליים שלך בתוך הרצועות ויד אחת ישרה באויר, עלייך לבצע הרמות של האגן כלפי מעלה ולהוריד אותו בחזרה. תרגיל זה מפעיל את שרירי הבטן, הכתפיים והזרועות.
  • פלאנק צידי עם רגל אחת בלבד כאשר השניה מקופלת – מעין שדרוג של התרגיל הקודם, רק שהפעם עלייך לבצע את התרגיל עם רגל אחת בתוך רצועות (העליונה) ואילו הרגל התחתונה מחוץ לרצועות כאשר היא מקופלת, ואז לבצע הרמה והורדה של האגן. תרגיל מצוין לחיזוק השרירים בטן, הרגליים, המייצבים ושרירי הידיים.
  • פלאנק צידי על רגל אחת עם טוויסט פנימה – תרגיל סופר קשה, שהוא המשך של התרגיל הקודם. עליך לשמור על אותם דגשים שאת נמצאת בתוך רצועות הTRX ולהוסיף מעין סיבוב פנימה כשאת באוויר, כפי שמתואר ומודגם בסרטון הוידאו שלפניך.
  • פלאנק על רצועות TRX עם החלפות ידיים – בתרגיל הבא, עלייך להיכנס אל מצב הפלאנק (כשאת על האמות או עם ידיים ישרות) כאשר ידיים מונחות על הריצפה, ישבן מעט מורם ורגליים ישרות. לאחר שאת בפלאנק, נתקי כל פעם לאט ובזהירות יד אחרת מהקרקע והניחי אותה על הגב התחתון.
  • עליות מתח בצורת L בעזרת רצועות TRX – בתרגיל הבאה עלייך לקצר את הרצועות כדי שתוכלי לבצע את התרגיל כמו שצריך. הרעיון הוא לבצע עליות מתח כלפי מעלה כאשר הרגליים שלך ישרות. תרגיל זה מחזק את שרירי הגב, הידיים הקדמיות, הכתפיים וכמובן שריר הבטן הפועלים לאורך כל התרגיל כמייצבים.
  • עליות מתח בעזרת רצועות TRX עם סיבוב רגליים – המשך של התרגיל הקודם, רק שהפעם כשסיימת לבצע עליית מתח עלייך לקחת את הרגליים ולפתוח אותן כלפי מטה (מעין סיבוב). תרגיל מאוד קשה המתאים יותר לבנות מעולם התעמלות הקרקע.
  • שכיבות סמיכה על רצועות TRX כשהרגליים באוויר – כדי להגיע למצב שהרגליים שלך באוויר ישנו טריק אשר תוכלי לראות בסרטון. לאחר שנכסת למצב הרצוי שהרגליים באוויר והידיים על הקרקע, עלייך לבצע שכיבות סמיכה.
  • מקבילים על רצועות TRX – גרסא משופרת לתרגיל המקבילים הרגיל שבטח את מכירה, רק שהפעם את באוויר והרצועות זזות ומתנדנדות מה שמקשה על שיווי המשקל וייוצר ויברציות בגוף. הדגשים לתרגיל: לקצר את הרצועות כמה שיותר, ידיים בתוך הרצועות, רגליים מקופלות באוויר ואז לבצע מקבילים כלפי מטה ולעלות בחזרה.
  • תרגיל סמוך קום כנגד רצועות TRX – כאשר רגל אחת בתוך הרצועות עלייך לרדת למצב של שכיבות סמיכה, ולבצע קפיצה בעליה. תרגיל סופר דופר מאתגר ומעלה את הדופק.
  • חתירה אופקית בעזרת רצועות TRX והרמת ברך עם קטלבלס – בתרגיל זה קיימת קומבינציה של שני תרגילים אותם עלייך לבצע. הראשון הוא חתירה אופקית עם הרצועות (תשמרי על מרפקים פתוחים ומופנים החוצה), והשני הוא הרמה של הברך עם משקולת קטלבלס.
  • פלאנק על יד אחת על רצועות TRX וחתירה כנגד קטלבלס – גם בתרגיל הבא, קיימת קומבינציה של שני תרגילים: הראשון פלאנק על יד אחת והשני חתירה בעזרת משקולת קטלבלס. דגשים לתרגיל: לשמור על עמידה יציבה כמה שיותר בעזרת מיקוד הגוף והשמת דגש על יציבות ובטן חזקה.
  • פלאנק על TRX בשילוב שכיבות סמיכה באחיזה צרה – בתרגיל זה עלייך לבצע את תרגיל הפלאנק הרגיל כשאת מתחילה ממצב שהיד ישרה, ומשם נשענת על האמה, ומשם לוקחת רגליים לאחור ולבסוף עולה כלפי מעלה ואז מבצעת זאת שוב פעם. תרגיל מאוד מורכב לביצוע, לכן כדאי שתשנני את כל הצעדים טוב טוב בטרם את ניגשת לבצע אותו.
  • שכיבות סמיכה על רצועות TRX בשילוב לחיצת חזה – בתרגיל זה עלייך לבצע שכיבות סמיכה כאשר הרגליים בתוך הרצועות, ולאחר מכן להרים כמה שיותר ישבן כלפי מעלה ולבצע לחיצת חזה נוספת כשהישבן מורם באוויר. תרגיל מאוד קשה לביצוע, לכן קחי בחשבון כי מאמנת הכושר בסרטון היא אחת הנשים החזקות ביותר שפגשנו ברחבי הרשת.
  • סקוואט על רגל אחת עם רצועות TRX עם סיבוב ידיים – עלייך לאחוז ברצועות כאשר רגל אחת מונחת על הקרקע בעוד שהרגל השניה מושטת באוויר. לאחר מכן, בעודך אוחזת את הרצועות תבצעי ירידה כלפי מטה עם הישבן ותעלי בחזרה למעלה, תוך כדי שאת מסובבת את הידיים (סיבוב הידיים תורם לעבודת הכתפיים).
  • פלאנק סופרמן כנגד רצועות TRX – בתרגיל זה את מבצעת פלאנק אבל עם ידיים ישרות לחלוטין. מדובר בתרגיל על גבול הבלתי אפשרי, לכן רק תיהני מהצפייה בו ואל תעשי אותו.
  • שכיבות סמיכה על רצועות TRX עם בעיטה החוצה – לאחר שעלית משכיבות הסמיכה, תבחרי רגל ותבצעי מעין בעיטה החוצה. לאחר מכן, החליפי לרגל שניה ותחזרי על התרגיל שוב פעם.
  • פלאנק עכביש עם רצועות TRX בשילוב שכיבות סמיכה – בתרגיל זה עלייך לבצע פלאנק כמו איש העכביש עם סיבוב הרגליים מצד לצד. אם תרצי וכמובן תהיי בידיך היכולת תבצעי שכיבות סמיכה תוך כדי התרגיל. נדרשת מיומנת גבוהה לביצוע התרגיל הזה.
  • חתירה כנגד רצועות TRX בשילוב הרמת משקולת קטלבלס – תרגיל המשלב מספר תנועות בו זמנית, חתירה והרמה. יד אחת אוחזת ברצועות והיד השניה מניפה את המשקולת כלפי מעלה.
  • LEG SKATER בשילוב ג'אמפינג סקוואט על הרצועות – בתרגיל זה עליך לשים רגל אחת בתוך הרצועות, ורגל שניה מונחת על הקרקע. לאחר מכן, את יורדת עם היד לכיוון הריצפה ומבצעת ניתור של הרגל כלפי מעלה.
  • שכיבות סמיכה עם 2 זוגות של רצועות TRX – בתרגיל הבא, את זקוקה לזוג נוסף של רצועות טי אר אקס לטובת ביצוע התרגיל. דגשים לתרגיל: רגליים בתוך הרצועות, ידיים בתוך הרצועות ואז כשאת באוויר עלייך לבצע שכיבות סמיכה.
  • שכיבות סמיכה על 2 זוגות של רצועות TRX בשילוב לחיצת חזה – בתרגיל זה עלייך לבצע שכיבות סמיכה כאשר הרגליים בתוך הרצועות, ולאחר מכן להרים כמה שיותר ישבן כלפי מעלה ולבצע לחיצת חזה נוספת כשהישבן מורם באוויר. תרגיל מאוד קשה לביצוע, לכן קחי בחשבון כי מאמנת הכושר בסרטון היא אחת הנשים החזקות ביותר שפגשנו ברחבי הרשת.
  • שכיבות סמיכה עם קירוב ברכיים למרפק על 2 רצועות TRX – עלייך לבצע שכיבות סמיכה רגילות כשאת באוויר, ובזמן עליה לבצע קירוב ברכיים אל כיוון המרפק, כל פעם צד אחר.

לסיכום, הסרטון שצפית בו זה הרגע הכתיר את עצמו כסרטון בעל תרגילי TRX הכי קשים בעולם. מדובר בסרטון מאוד מיוחד, שכזה דבר לא ראינו מזה שנים. והקרדיט הענק הוא למאמנת הסופר חזקה בסרטון.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button