אמא אוחזת בתינוקה

תרגילי כושר עם התינוק שלך

בסרטון הבא תוכלי לצפות במגוון תרגילי כושר עם התינוק שלך, אותם תוכלי לעשות לאורך שעות היום וכשאת בבית או מטיילת בפארק וכמובן שהתינוק שלך ער. מדובר באימון מאוד אינסטנסיבי, אשר יגרום לך להפעיל את כל השרירים הגוף בו זמנית, יעזור לך לשרוף קלוריות והכי חשוב יחסוך לך הרבה מאוד זמן.

אין דבר יותר מתוק בעולם מהבייבי שלך! עכשיו תחברי את זה לספורט אחרי לידה ותקבלי סוג של אימון חדש – התעמלות שלך יחד עם התינוק שלך. מדובר באימון הכי מתוק שיש בעולם, שיגרום לך לחייך, לשרוף קלוריות, לשחק עם התינוק וכמובן לשכוח מכל הדברים הלא חשובים בעולם הזה – ולהתרכז בכאן ועכשיו.

לאימון כושר עם התינוק שלך

6 תרגילי כושר עם התינוק שלך

Burpees – הניחי את התינוק על שמיכה או משטח פעילות, ובצעי ירידות כלפי מטה תוך כדי שאת נושקת לתינוקך, ולאחר מכן עולה כלפי מעלה עם קפיצה והושטת ידיים לצדדים. התרגיל הזה מפעיל בצורה נהדרת את הרגליים, הידיים, החזה ,הדופק וכמובן שומר על אינטרקציה בינך ובין תינוקך. מדובר בתרגיל מורכב לביצוע, על כן בצעי כמה שאת יכולה (בסרטון פלוריה האמא עושה 20 חזרות).

Mountain Climbing – באותו מנח כמו מקודם כאשר התינוק על הגב ואת שומרת על קשר עין ישר איתו, בצעי 30 חזרות של מעין "טיפוס הרים". שימי לב, כי תרגיל זה מחזק את הרגליים, ותורם רבות לשריפת קלוריות היות והוא מעלה ממש את הדופק – תהיי מוכנה להזיע קצת.

Jumping Lunges – הושיבי את התינוק בכסא שלו תוך שאת מקפידה של שמירת קשר העין איתו. לאחר מכן בצעי מכרעים דינמיים תוך החלפות רגליים ומחיאת כף לצורך קבלת תשומת הלב של התינוק בך. מדובר בתרגיל סופר מאתגר אשר עובד בצורה חזקה על הרגליים והישבן את תתכונני מחר את הולכת לשכב עם התינוק כל היום בבית, כי היה לך קשה ללכת.

Jump Squat – בצעי סקוואטים עם קפיצה, תוך כדי שאת מוחאת כפיים וקוראת לתינוק בשמו. אנחנו מקוות שיהיה לך כוח, כי זה הולך להיות הארדקור בשלב הזה גם לקרוא לתינוק וגם לבצע את התרגיל כשאת עייפה כבר.

Squat With Front Arm Raises – בצעי סקווטים רגילים עם הנפות ידיים קדימה בעזרת הספרים שאת מקריאה לתינוק שלך (לכי על ספרים כבדים אם בא לך להרגיש התנגדות חזקה). התרגיל הזה יעצב את רגלייך, ישבנך וכמובן הזרועות שלך.

Squat With Side Arm Raises – עלייך לבצע את התרגיל הקודם, בעוד שפעם הזאת את מניפה את הידיים לצידי הגוף בזמן הירידה. השוני בתרגיל זה הינו עבודת הכתפיים לעומת הזרועות שעבדו קודם לכן.

לסיכום, אלו היו 2 דקות בלבד של תרגילי כושר עם התינוק שלך, כאשר מדובר בתרגיל כוח עם דגש על פעילות אירובית נמרצת. דוגמא קלאסית איך את יכולה למנף את הזמן עם התינוק שלך ויחד עם זאת לשרוף קלוריות.

>>> לסרטון נוסף של התעמלות עם תינוקות תלחצי כאן

כתבה זאת תורגמה ונערכה בידי רוית אייזנשטיין – מאמנת כושר אישית לאחר לידה מצוות GO LADY