אמא אוחזת בתינוק
אמא אוחזת בתינוק

התעמלות אחרי לידה עם התינוק זוהי דרך נהדרת להפעיל את הגוף וגם להחזיר אותו לגזרה הישנה לפני הלידה.

האימון בסרטון הבא, הוא מעט אינטנסיבי כי הוא עובד בדופק גבוה. מטרת האימון היא להפעיל את הגוף בסה"כ במשך 2 דקות ולשרוף כמה שיותר קלוריות.

התעמלות אחרי לידה עם התינוק

סמוך קום

תניחי את התינוק על שמיכה או משטח פעילות, ותבצעי ירידות כלפי מטה תוך כדי שאת נושקת לתינוקך, ולאחר מכן עולה כלפי מעלה עם קפיצה והושטת ידיים לצדדים. תרגיל הזה מפעיל בצורה נהדרת את הרגליים, הידיים, החזה ,הדופק וכמובן שומר על אינטרקציה בינך לבין התינוק. מדובר בתרגיל מורכב לביצוע, על כן תבצעי כמה שאת יכולה (בסרטון פלורינה האמא עושה 20 חזרות).

 

טיפוס הרים

באותו מנח כמו מקודם כאשר התינוק על הגב ואת שומרת על קשר עין ישר איתו, תבצעי 30 חזרות של מעין "טיפוס הרים". שימי לב, כי תרגיל זה מחזק את הרגליים, את שרירי הבטן ותורם רבות לשריפת קלוריות.

 

מכרעים

תושיבי את התינוק בכסא שלו תוך שאת מקפידה של שמירת קשר העין איתו. לאחר מכן תבצעי מכרעים דינמיים תוך החלפות רגליים ומחיאת כף לצורך קבלת תשומת הלב של התינוק. מדובר בתרגיל סופר מאתגר אשר עובד בצורה חזקה על הרגליים והישבן אז תתכונני מחר את הולכת לשכב עם התינוק כל היום בבית, כי יהיה לך קשה ללכת.

 

סקוואט עם קפיצה

תבצעי סקוואטים עם קפיצה, תוך כדי שאת מוחאת כפיים וקוראת לתינוק בשמו. אנחנו מקוות שיהיה לך כוח, כי זה הולך להיות קשה בשלב הזה גם לקרוא לתינוק וגם לבצע את התרגיל כשאת עייפה כבר.

סקוואט עם הרמת ידיים – תבצעי סקווטים רגילים עם הנפות ידיים קדימה בעזרת הספרים שאת מקריאה לתינוק שלך (לכי על ספרים כבדים אם בא לך להרגיש התנגדות חזקה).

 

סקוואטים עם הנפת ידיים לצדדים

עליך לבצע את התרגיל הקודם, בעוד שפעם הזאת את מניפה את הידיים לצידי הגוף בזמן הירידה. השוני בתרגיל זה הינו עבודת הכתפיים לעומת הזרועות שעבדו קודם לכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.