בחורה מתאמנת עם כדור אדום
בחורה מתאמנת עם כדור אדום

בסרטון הבא שלפניך תמצאי מגוון תרגילי כושר עם כדור פיטבול, אותם תוכלי לעשות בקלות וללא כל מאמץ.

עליך להקדיש לכך 5 דקות בלבד, למשך 3 פעמים בשבוע ואת בדרך הנכונה להשיג רגליים חטובות ובטן מהממת.

הפרזטורית בסרטון זוהי פמלה המהממת, שאנו בטוחות כי תיפגשי בה כאן בהמשך ואם לא, אנו ממליצות לך לעקוב אחריה ביוטיוב ובאינסטוש שמה תוכלו ללמוד ממנה המון דברים שווים על כושר ולייפסטייל והשילוב בין השניים.

7 תרגילי כושר לרגליים והבטן עם כדור

קירוב ברכיים לחזה בשילוב פייק עם פיטבול

תניחי את כפות הרגליים על הכדור ואת הידיים על המזרן בצורה שתגרום לך להרגיש יציבה. לאחר מכן, תקרבי את הברכיים לכיוון החזה ולטובת הפייק במצב שרגלייך ישרות תרימי את הישבן כלפי מעלה. תרגיל מעולה המעצב את שרירי הבטן ונחשב לתרגיל ברמה גבוהה.

 

העברת כדור הפיטבול מהרגליים לידיים בצורת V

כשאת שוכבת על הגב על המזרן, תרימי את הרגלים כלפי מעלה כאשר הכדור מונח ביניהן ותדאגי להעביר את הכדור מהידיים לרגליים ממש כמו צורה של האות V, וכמו שמאמנת הכושר מדגימה בסרטון המופלא.

 

הרמות רגליים כלפי מעלה

תשכבי על הגב כאשר זה בין הרגליים ואז תורידי ותרימי את רגליך כלפי מעלה. תרגיל מצוין שעובד על שרירי הבטן התחתונה, אבל אם הינך סובלת מגב חלש אז עליך להניח את הידיים מתחת לגב כדי למנוע את הקשת הגבוהה.

 

לחיצת ישבן ורגליים

תעברי לשכיבה על הבטן תוך כדי שאת אוחזת בכדור, ואז תרימי בדחיפה את הרגליים לכיוון מעלה. תרגיל זה תורם לעיצוב הרגליים, חיטוב הישבן וחיזוק גב תחתון. 

 

גלגול והרמות ישבן

כשאת עדיין שוכבת על הגב והרגליים מונחות עליו, תדאגי לבצע גלגול של הכדור אליך לכיוון בית החזה כאשר את שומרת על הישבן מורם. תנסי לבצע ביצוע זהה למאמנת המהממת שמדגימה.

 

גשר עם שתי רגליים

תניחי את רגלייך על הכדור ואז תדחפי עם כפות רגליך את משקל גופך כלפי מעלה במטרה שיהשבן שלך יעלה וירד.

 

בעיטות ישבן כלפי מעלה על הכדור

תניחי את הרגליים על הכדור ואת הידיים על המזרן, וכל פעם תבחרי רגל אחרת ותבצעי מעין בעיטות של הרגל כלפי מעלה וזה יתרום לעבודה של הישבן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.