תרגילי כושר לעיצוב הרגליים והבטן

בסרטון הבא שלפניך תמצאי מגוון תרגילי כושר לעיצוב הרגליים והבטן עם כדור פיטבול, אותם תוכלי לעשות בקלות וללא כל מאמץ. עלייך להקדיש לכך 5 דקות בלבד, למשך 3 פעמים בשבוע ואת בדרך הנכונה להשיג רגליים חטובות ובטן מהממת.

הפרזטורית בסרטון זוהי פמלה המאמנת המהממת, שאנו בטוחות כי תיתקלי בה כאן בהמשך ואם לא, אנו ממליצות לך לעקוב אחריה ביוטיוב ובאינסטוש שמה תוכלו ללמוד ממנה המון דברים שווים על כושר ולייפסטייל והשילוב בין השניים. למעבר לערוץ האינטוש שלה כנסי לכאן

7 תרגילי כושר לעיצוב הרגליים והבטן עם כדור: שתוכלי לעשות בבית ♡

איך בנוי האימון שלך? 1 עד 2 סטים, 30 שניות כל תרגיל, כדור פיטבול ומזרון בלבד

  • קירוב ברכיים לחזה בשילוב פייק עם פיטבול – הניחי את כפות הרגליים על כדור הפיטבול ואת הידיים על המזרון בצורה שתגרום לך להרגיש יציבה. לאחר מכן, קרבי את הברכיים לכיוון החזה ולטובת הפייק במצב שרגלייך ישרות הרימי את הישבן כלפי מעלה. תרגיל מעולה המעצב את שרירי הבטן ונחשב לתרגיל ברמה גבוהה.
  • העברת כדור הפיטבול מהרגליים לידיים בצורת V – כשאת שוכבת על הגב על המזרון, הרימי את הרגלים כלפי מעלה כאשר כדור הפיטבול מונח ביניהן ותדאגי להעביר את הכדור מהידיים לרגליים ממש כמו צורה של האות V, וכמו שמאמנת הכושר מדגימה בסרטון המופלא.
  • הרמות רגליים כלפי מעלה עם FITBALL – שכבי על הגב כאשר ה- FITBALL בין הרגליים ואז הורידי והרימי את רגליך כלפי מעלה. תרגיל מצוין שעובד על שרירי הבטן התחתונה, אבל אם הינך סובלת מגב חלש אז עלייך להניח את הידיים מתחת לגב כדי למנוע את הקשת הגבוהה.
  • לחיצת ישבן ורגליים בעזרת פיטבול – תעברי לשכיבה על הבטן תוך כדי שאת אוחזת בכדור, ואז הרימי בדחיפה את הרגליים לכיוון מעלה. תרגיל זה תורם לעיצוב הרגליים, חיטוב הישבן וחיזוק גב תחתון. שימי לב, מאמנת הכושר בסרטון מציגה את התרגיל פעם אחת עם רגליים כפופות ופעם אחרת עם ישרות. אנו בנות גו ליידי ממליצות לך להתמיד בו, כי הוא מהמם.
  • גלגול והרמות ישבן עם הכדור – כשאת עדיין שוכבת על הגב והרגליים מונחות על הכדור, תדאגי לבצע גלגול של הכדור אלייך לכיוון בית החזה כאשר את שומרת על הישבן מורם. תנסי לבצע ביצוע זהה למאמנת המהממת שמדגימה את התרגילים בסרטון הוידאו.
  • גשר על הכדור עם שתי רגליים – תניחי את רגלייך על הכדור ואז תדחפי עם כפות רגליך את משקל גופך כלפי מעלה במטרה שיהשבן שלך יעלה וירד. התרגיל עובד על שרירי הרגליים האחוריות ותורם לחיטוב הישבן.
  • בעיטות ישבן כלפי מעלה על הכדור – הניחי את הרגליים על הכדור ואת הידיים על המזרון, וכל פעם ברחי רגל אחרת ותבצעי מעין בעיטות של הרגל כלפי מעלה וזה יתרום לעבודה של הישבן.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |