בטן הריון ענקית

תרגילי כושר לזירוז לידה

הסרטון הבא, מכיל 6 תרגילי כושר לזירוז לידה אותם תוכלי לעשות במידת הצורך וכמובן שקיבלת המלצה לכך מהרופא המטפל בך. התרגילים עצמם מאוד נפוצים, וניתן להבחין בהרבה יולדות עתידיות בחדר הלידה, כאשר הן מקפצות להן על הכדור.

האמא המהממת בסרטון שלפניך, נמצאת בשבוע ה36 להריונה כשזה ניראה לעין ממש כהריון מדהים ללא עליה גבוהה במשל מצידה. התרגילים לא יגרמו ללידה ברגע, אלא מדובר בתרגילי כושר לזירוז לידה אשר תורמים להצלחת התהליך.

הזמיני שיעור עם מאמנת מוסמכת

קבלי המלצה מהרופאים המטפלים טרם הפעילות!!! אם את צופה בסרטון כרגע, סביר להניח כי קיבלת הוראה מהרופא המטפל בך לבצע תרגילים לטובת זירוז הלידה שלך אשר יקלו בתהליך. קחי בחשבון, כי ישנם עשרות תרגילים וכי אנחנו בצוות גו ליידי בחרנו להתמקד בשישה תרגילים נחמדים ופשוטים.

שישה תרגילי כושר לזירוז לידה שתוכלי לבצע בעצמך

Ball Bouncing – התרגיל הכי כייפי Everrrrr, עלייך לשבת על כדור פיזיו עם רגליים פשוקות ולקפץ עליו להנאתך. שימי לב, כי מדובר בקפיצות קטנות התורמות לזרימת הדם ולשרירי רצפת האגן.

Ball Hips Circles – שבי על כדור הפיזיו שוב, רק שהפעם בצעי סיבובי אגן לאט ובזהירות כל פעם צד אחר של האגן. התרגיל מחזק את שרירי הליבה ואת חגורת הבטן, ויחד עם זאת נחשב לתרגיל נפוץ בקרב תרגילי כושר לזירוז לידה.

Deep Squat – עלייך לבצע את תרגיל הסקווט כמה שיותר "עמוק" (הכוונה תרדי כמה שיותר כלפי מטה). עשי זאת בזהירות יתרה, תוך נשיפת אוויר בזמן הירידה. התרגיל ממש עוזר ברגע האמת בו את צריכה ללדת תוך כדי שאת לוחצת ומכווצת.

Rocking Butterfly Rock – תעברי לישיבה על המזרון כאשר רגליך יוצרת מעין "צורה של פרפר", לאחר מכן תאחזי באזור התחתון של רגלייך (מעל הקרסול) ובצעי מעין הטיות גוף לאחור וקדימה. תקפידי להוציא אוויר בזמן הטיית הגוף קדימה.

Ball Pelvic Tilts – עלייך לשבת על כדור הפיזיו תוך שאת מבצעת הטיית גוף קדימה ואחורה. זהו מעין "גלגול אגן" רק שהביצוע הוא בעזרת הכדור המדליק והמרגיע הזה.

Rocking Ball Hug – תעברי למעין מצב של פלאנק, רק שעלייך בתרגיל זה "לחבק" את הכדור ולהטות את הישבן לאחור יחד עם גופך ואז לבצע את אותו הדבר קדימה. תקפידי שהחזה יהיה מונח על הכדור ולא הבטן שלך כמובן.

לסיכום, תרגילי כושר לזירוז לידה הם הדרך הטבעית לזרז את תהליך הלידה. עלייך לבצע אותם כמובן אם קיבלת את המלצות הרופאים המטפלים בך ואת אישורם.

>>> לצפייה בתרגילי כושר נוספים בהריון תלחצי כאן

הכתבה נכתבה על ידי סיגל בלומנטל – מאמנת כושר אישית לנשים בהריון מצוות GO LADY