[av_one_full first min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' link=" linktarget=" link_hover=" padding='0px' border=" border_color=" radius='0px' background='bg_color' background_color=" background_gradient_color1=" background_gradient_color2=" background_gradient_direction='vertical' src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display=" av_uid='av-2ojbsb']

[av_textblock size=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" font_color=" color=" id=" custom_class=" av_uid='av-jnzxuyit' admin_preview_bg="]

הכתבה הבאה, כוללת סרטון אחד הכולל 6 תרגילי כושר לזירוז לידה אותם תוכלי לעשות במידת הצורך וכמובן שקיבלת המלצה לכך מהרופא המטפל בך, וסרטון שני הכולל 9 תרגילים להקלה על כאבי גב בהריון. התרגילים עצמם מאוד נפוצים, וניתן להבחין בהרבה יולדות עתידיות בחדר הלידה, כאשר הן מקפצות להן על הכדור.

קבלי המלצה מהרופאים המטפלים טרם הפעילות!!! אם את צופה בסרטון כרגע, סביר להניח כי קיבלת הוראה מהרופא המטפל בך לבצע תרגילים לטובת זירוז הלידה שלך אשר יקלו בתהליך. קחי בחשבון, כי ישנם עשרות תרגילים וכי אנחנו בצוות גו ליידי בחרנו להתמקד בתרגילים הללו.

שישה תרגילי כושר לזירוז לידה שתוכלי לבצע בעצמך

האמא המהממת בסרטון שלפניך, נמצאת בשבוע ה36 להריונה כשזה ניראה לעין ממש כהריון מדהים ללא עליה גבוהה במשל מצידה. התרגילים לא יגרמו ללידה ברגע, אלא מדובר בתרגילי כושר לזירוז לידה אשר תורמים להצלחת התהליך.

  1. תקפצי להנאתך על הכדור – התרגיל הכי כייפי בעולם, עלייך לשבת על כדור פיזיו עם רגליים פשוקות ולקפץ עליו להנאתך (תני "לילדה" שבך לצאת החוצה). שימי לב, כי מדובר בקפיצות קטנות התורמות לזרימת הדם ולשרירי רצפת האגן.
  2. סיבובים על הכדור – שבי על כדור הפיזיו שוב, רק שהפעם בצעי סיבובי אגן לאט ובזהירות כל פעם צד אחר של האגן. התרגיל מחזק את שרירי הליבה ואת חגורת הבטן, ויחד עם זאת נחשב לתרגיל נפוץ בקרב תרגילי כושר לזירוז לידה.
  3. סקוואט עמוק – עלייך לבצע את תרגיל הסקווט כמה שיותר "עמוק" (הכוונה תרדי כמה שיותר כלפי מטה). עשי זאת בזהירות יתרה, תוך נשיפת אוויר בזמן הירידה. התרגיל ממש עוזר ברגע האמת בו את צריכה ללדת תוך כדי שאת לוחצת ומכווצת.
  4. ישיבת פרפר על המזרן – תעברי לישיבה על המזרון כאשר רגליך יוצרת מעין "צורה של פרפר", לאחר מכן תאחזי באזור התחתון של רגלייך (מעל הקרסול) ובצעי מעין הטיות גוף לאחור וקדימה. תקפידי להוציא אוויר בזמן הטיית הגוף קדימה.
  5. סיבובי אגן קדימה ואחורה על גבי הכדור – עלייך לשבת על כדור הפיזיו תוך שאת מבצעת הטיית גוף קדימה ואחורה. זהו מעין "גלגול אגן" רק שהביצוע הוא בעזרת הכדור המדליק והמרגיע הזה.
  6. חיבוקי כדור – תעברי למעין מצב של פלאנק, רק שעלייך בתרגיל זה "לחבק" את הכדור ולהטות את הישבן לאחור יחד עם גופך ואז לבצע את אותו הדבר קדימה. תקפידי שהחזה יהיה מונח על הכדור ולא הבטן שלך כמובן.

תרגילים להקלה על כאבי גב בהריון ואחרי לידה עם כדור

בהמשך לסדרת התרגילים שראית קודם לכן, החלטנו לצרף לך כאן עוד מספר תרגילים אשר יקלו לך על כאבי הגב התחתון והכאבים באגן שלך. אם את סובלת מכאבים כרוניים, החוזרים על עצמם ומחמירים מיום ליום – לכי להיבדק אצל רופאה או פיזיותרפיסטית המתמחים בנושא זה.

תעברי לתנוחת שינה\חיבוק על הכדור

לסיכום, תרגילי כושר לזירוז לידה הם הדרך הטבעית לזרז את תהליך הלידה. עלייך לבצע אותם כמובן אם קיבלת את המלצות הרופאים המטפלים בך ואת אישורם.

»» הכתבה נכתבה על ידי סיגל בלומנטל – מאמנת כושר אישית לנשים בהריון

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_content_slider heading='כתבות נוספות שאולי תאהבי >' navigation='arrows' columns='3' font_color=" color=" heading_tag='h4' heading_class=" animation='slide' autoplay='false' interval='5' av-small-hide='aviaTBav-small-hide' av-mini-hide='aviaTBav-mini-hide' id=" custom_class='slider4desktop' av_uid='av-jmaegh50']
[av_content_slide title='כושר בהריון' link='page,149' linktarget=" av_uid='av-6cprsr' heading_tag=" heading_class="]
אמא בהריון עושה כושר עם בנה
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='עליה במשקל בהריון' link='post,228' linktarget=" av_uid='av-3knvl7' heading_tag=" heading_class="]
בטן הריונית עם סרט מדידה
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תזונה נכונה בהריון' link='post,1186' linktarget=" av_uid='av-2ogr6z' heading_tag=" heading_class="]
סמוטיז צבעוניים וטעימים
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='ספורט בתחילת ההריון' heading_tag=" heading_class=" link='post,1343' linktarget=" av_uid='av-22qv1n']
אישה בהריון עושה תרגיל על רגל אחת
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='כושר בטרימסטר שני' heading_tag=" heading_class=" link='post,4848' linktarget=" av_uid='av-1vjqcb']
אישה בהריון אוחזת בצילום אולטראסאונד
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='פעילות בטרימסטר שלישי' heading_tag=" heading_class=" link='post,4857' linktarget=" av_uid='av-h5996j']
לוח שנה לאישה בהריון
[/av_content_slide]
[/av_content_slider]

[av_content_slider heading='כתבות נוספות שאולי תאהבי >' navigation='arrows' columns='1' font_color=" color=" heading_tag='h4' heading_class=" animation='slide' autoplay='false' interval='3' av-small-hide='aviaTBav-small-hide' av-mini-hide='aviaTBav-mini-hide' id=" custom_class='slider4mobiles' av_uid='av-jmaegh50']
[av_content_slide title='כושר בהריון' link='page,149' linktarget=" av_uid='av-6cprsr' heading_tag=" heading_class="]
אמא בהריון עושה כושר עם בנה
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='עליה במשקל בהריון' link='post,228' linktarget=" av_uid='av-3knvl7' heading_tag=" heading_class="]
בטן הריונית עם סרט מדידה
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='תזונה נכונה בהריון' link='post,1186' linktarget=" av_uid='av-2ogr6z' heading_tag=" heading_class="]
סמוטיז צבעוניים וטעימים
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='ספורט בתחילת ההריון' heading_tag=" heading_class=" link='post,1343' linktarget=" av_uid='av-f5mdob']
אישה בהריון עושה תרגיל על רגל אחת
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='כושר בטרימסטר שני' heading_tag=" heading_class=" link='post,4848' linktarget=" av_uid='av-ektpij']
אישה בהריון אוחזת בצילום אולטראסאונד
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='פעילות בטרימסטר שלישי' heading_tag=" heading_class=" link='post,4857' linktarget=" av_uid='av-cirlkr']
לוח שנה לאישה בהריון
[/av_content_slide]
[/av_content_slider]