אישה בהריון בשמלה סגולה

תרגילי כושר בהריון

מחפשת מידע על תרגילי כושר בהריון? את רוצה לחזק את גופך במהלך תקופת ההריון וזקוקה לתרגילים טובים? המשיכי לקרוא את הכתבה, כי בהמשך שלה תמצאי מספר תרגילים שווים במיוחד.

אם ברצונך להתנסות בתרגילים נוספים בפיקוח של מאמנת כושר אישית, כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך באתר שלנו, בכדי שייצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.

פיקוח והשגחה לכל אורך האימון

דוגמאות של תרגילי כושר בהריון

תרגילי כושר בהריון

סקוואט כנגד FITBALL – זהו אחד התרגילים הפופולריים ביותר מתוך אותו מגוון עצום של תרגילי כושר בהריון. מה שאת צריכה לעשות הוא להניח את הכדור על הדלת או על הקיר, להישען עם הגב על הכדור, ולבצע ירידות קלות למעלה ולמטה, תוך כדי שאת מקפידה לשמור על גב ישר, ישבן לאחור ועל נשימות סדירות בזמן כל ירידה.

יד אחורית כנגד רצועות TRX – מדובר בתרגיל נהדר אשר מחזק בצורה נהדרת את היד האחורית, כל שעלייך לעשות הוא לתלות את ה- טי אר אקס על הדלת בבית, לאחוז את שתי הרצועות בצורה מקבילה, ולבצע פשיטה במרפק כאשר את מקפידה לשמור על מרפקים מקבילים.

תרגיל הגניקולוג עם כדור קטן – תרגיל מצוין היכול לסייע לך במידת הצורך באם היו לך כאבים במפשעה בהריון שעובד על המקרבים ועל שרירי רצפת האגן. ניתן לבצע אותו בישיבה או בשכיבה (תלוי באיזה חודש להריון את נמצאת). בדוגמא הנוכחית, נעניק לך את הדגשים המקצועיים לטובת התרגיל בישיבה. כל שעלייך לעשות הוא לקחת כיסא מרופד ונוח, לשבת עליו ולהניח את הכדור בין הרגליים, כאשר המטרה היא ללחוץ על הכדור להחזיק כמה שניות ואז להרפות. אחרי 20 חזרות אנו מבטיחים לך שתתחילי להרגיש את האזור עובד.

כפיפת מרפקים בישיבה עם משקולות – תרגיל נהדר שמחזק את השרירים בחלק הקדמי של היד. כל שעלייך לעשות הוא לשבת של כיסא, לקחת 2 משקולות במשקל נמוך ולבצע כפיפה במרפק בצורה איטית ומבוקרת.

תרגילי כושר בהריון

מהם היתרונות של תרגילי כושר בהריון?

חיזוק השרירים לקראת הלידה – זה ידוע שבזמן לידה השרירים שלך נחלשים בעיקר שרירי הבטן והגב אשר נעשים חלשים יותר כתוצאה מהנשיאה שלך העובר. כאמור, אימונים נכונים ומבוקרים עם מאמנת כושר אישית צמודה יובילו אותך לשינויים שאת רוצה כמו: להראות טוב, לשמור על גזרה נאותה וכמובן לחזק את השרירים בכל הגוף.

שיפור ההרגשה הכללית – זה ידוע כי אישה הריונית, נמצאת במתחים נפשיים המהולים בשמחה, במתח ובחרדה כתוצאה מהשינויים הפיזיולוגיים החלים בגופה ומכמות ההורמונים המשתוללים בגוף שלה. ואילו מה שמאזן את זה, זוהי כמובן פעילות גופנית בהריון התורמת לשיפור מצב הרוח שלך, מפיגה מתחים ולחצים נפשיים, עוזרת להתנתק מהמציאות וכמובן משחררת אנדורפינים הידועים כמשפרים את מצב הרוח הירוד.

לתרגילי כושר בהריון

עבודה על היציבה – בזמן הריון גופך עובר טרנספורמציה וחווה שינויים פיזיולוגיים, כלומר מרכז הכובד משתנה, השרירים נחלשים ומתחילים להופיע כאבים בגוף. ביצוע תרגילי כושר לנשים בהריון יעזור לך להתגבר על התופעות הללו ויתרום לך רבות לחיזוק הגוף.

לסיכום, אם קיבלת המלצה רפואית להתחיל ולעשות כושר בהריון אנו ממליצים לך לעשות זאת בליווי אישי ומבוקר של מאמנות ומדריכות מוסמכות. מה שתיארנו עבורך בכתבה הזאת, זה חלק קטן בלבד של תרגילי כושר לנשים הרות. אם את משתוקקת לעשות אימון חד פעמי ללא התחייבות עם מאמנת אישית או עם מדריכת כושר, תשאירי בבקשה את שמך ואת מספר הטלפון שלך ואחת מהנציגות שלנו תחזור אלייך בהקדם האפשרי.

Go Lady רוצים לאחל לך לידה קלה ומקווים שאהבת את התרגילים