9 תרגילים מנצחים לחיטוב הרגליים עם פיטבול

סרטון זה כולל 9 תרגילים מנצחים לחיטוב הרגליים עם פיטבול אותם את יכולה לעשות בים, בפארק או בבית. את מוזמנת להיכנס ולצפות בתרגילים ולכל שאלה שיש לך או אם ברצונך לתאם אימון עם מאמנת כושר אישית, את מוזמנת לדבר איתנו. צפייה מהנה, בנות גו ליידי

קצת על כדור הפיטבול המפורסם (FITBALL)

כדור הפיטבול זהו כדור עגלגל המגיע בצבעים שונים, ובגדלים שונים וניתן למצוא אותו במגוון חנויות ספורט תחת מותגים שונים כמו: ריבוק, טוגו ועוד כמה מותגים מפורסמים.  עם הכדור תוכלי לעשות עשרות עד מאות של תרגילים לבטן, לישבן, לרגליים, לחזה ולזרועות. בסרטון הבא החלטנו להתמקד על תרגילים מנצחים לחיטוב הרגליים אותם תוכלי לעשות עם הכדור.

9 תרגילים מנצחים לחיטוב הרגליים עם פיטבול: הביקיני מחכה לך ♡

  1. סקוואט עם פיטבול – תעברי לעמידה קלה כאשר את אחוזת בכדור הפיטבול אל מעל ראשך, לאחר מכן בצעי סקווט תוך שאת אוחזת בכדור ואז מבצעת הטיה הצידה. תרגיל מושלם לשרירי הרגליים והישבן וכמובן שרירי הליבה (הפועלים בטוויסט הצידי).
  2. סקוואט על לרגל אחת עם הפיטבול – תרגיל זה דורש מיומנות ויציבות, לכן אם את לא שם תוותרי על התרגיל הזה ותעברי להבא אחריו. הניחי רגל אחת על הכדור בעוד שהרגל השניה מונחת על הקרקע ובצעי ירידה עם הישבן כלפי מטה. תרגיל מעולה לעיצוב הרגליים והישבנון הפועל על שרירי המקרבים, הארבע ראשים, הירך האחורית והגלוטאוס.
  3. לאנצ' לאחר בעזרת FITBALL – עלייך לעבור למנח נכון של עמידת לאנצ', כאשר אחת מהרגליים מונחת על הכדור. לאחר מכן, בצעי ירידה לאחור של הרגל הנמצאת על הכדור ושל הטוסיק תוך שמירה על שיווי משקל. תרגיל מצוין לחיטוב הרגליים והטוסיק שלך.
  4. הרמות רגליים על כדור הפיטבול – עברי לשכיבה על הכדור כאשר האגן ממוקם על הכדור ואילו הרגליים ובית החזה מחוצה לו. לאחר מכן, הרימי את רגלייך כמה שיותר גבוה תוך כדי שאת מקפידה על כיווץ הישבן והחזקתו. זהו תרגיל נפלא התורם להשיג ישבן מוצק ולחיזוק שרירי הגב התחתון.
  5. פשיטת ברך עם FITBALL – תעברי לשכיבה על הגב כאשר את מחזיקה בכדור בין רגלייך ואז תורידי ותעלי את הרגליים שלך, תוך כדי שאת מקפידה להתרכז בירך הקדמית. תרגיל מעולה התורם לעיצוב הרגליים בכלל ולשריר הארבע ראשי בפרט.
  6. הרמה של הישבן על פיטבול – כאשר את שוכבת על הגב, הניחי את הרגליים על הכדור כאשר הידיים מושטות לצידי הגוף או מורמות למעלה (קשה יותר) ובצעי את הפעולות הבאות: פעם אחת, תדאגי להשאיר את הישבן מורם כלפי מעלה 10 שניות ופעם נוספת, תבצעי עליות וירידות של הישבן תוך כדי כיווץ שלו.
  7. גילגול והרמות ישבן עם הכדור – כשאת עדיין שוכבת על הגב והרגליים מונחות על הכדור, תדאגי לבצע הפעם מעין גלגול של הכדור אלייך לכיוון בית החזה כאשר את שומרת על הישבן מורם. תנסי לבצע ביצוע זהה לדוגמנית המהממת שמדגימה את התרגילים בחוף הים.
  8. גשר על הפיטבול עם רגל אחת – בשכיבה על הגב הניחי רגל אחת על הכדור ורגל שניה באוויר, לאחר מכן בצעי הרמה של הישבן כלפי מעלה והורידי בחזרה (מכאן השם גשר כי הישבן עולה ויורד). תרגיל נפלא אשר יעזור לך לשמור על רגליים מעוצבות וחטובות.
  9. גשר על הכדור עם שתי רגליים – מעין גרסאת המשך לתרגיל הקודם, ובתרגיל זה עלייך להניח את שתי הרגליים שלך על הכדור ולבצע גשר כלפי מעלה וכמובן להחזיק בהשהייה באוויר למשך עשר שניות.

אז בואי נסכם קצת את מה שהיה לנו כאן, בסרטון שלפניך היו בעצם 9 תרגילים מנצחים לחיטוב הרגליים עם פיטבול בחוף הים, אם כי תוכלי לבצע אותם גם בבית או בחוץ. התרגילים מצוינים ומתאימים גם למתחילות וגם לנשים שמתאמנות קצת יותר זמן.

»» הכותבת היא ספיר כהןמאמנת כושר אישית מכפר סבא מומחית לעיצוב הגוף

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |