תזונה נכונה בהריון

מחפשת פרטים על תזונה נכונה בהריון? מעוניינת בליווי מקצועי של נטורופתית? אצלנו ב- Go Lady פורטל הכושר והבריאות לנשים בלבד תוכלי למצוא את מבוקשך. אם ברצונך לקבל ייעוץ מקצועי לגבי תזונה נכונה בזמן הריון, השאירי בבקשה את הפרטים האישיים שלך בטופס צור קשר באתר שלנו גו ליידי. ונציגת מכירות תיצור איתך קשר עד 24 שעות מהשארת הפניה ותתאם לך ייעוץ ♥

תזונה נכונה בהריון

מהי תזונה נכונה בהריון?

  • תזונה נכונה בהריון, הכוונה לתזונה נבונה ומושכלת בזמן הריון שנחשבת כחשובה בצורה קריטית
  • במידה ותקפידי לאכול בצורה סדירה ותקינה אותה עליה במשקל בזמן הריון, תהיה סבירה ולא מוגזמת וכאמור משקל גוף תקין מפחית סיבוכים עתידיים
  • הגף שלך בהריון עובד "שעות נוספות" כלומר ישנה פעילות גבוהה יותר של תהליכים פיזיולוגיים, את נמצאת בתהליך חדש בחייך והכוונה לעובר שעתיד להגיח לאוויר העולם, את עתידה להניק אוטוטו משמע הגוף צורך יותר וכמות הדם הינה מוגברת יותר

טיפים עבור תזונה נכונה בהריון

  • שתיית מים – הקפידי לשתות כמות מים סבירה של מים מידי יום. כאמור למים שאת שותה יש יתרונות רבים: ייגרמו לך להרגיש פחות רעבה במהלך היום, יסייעו לך בכל הקשור בחילוף חומרים בגוף וכמובן יימנעו ממך להתייבש חס וחלילה.
  • פיקוח על האוכל – השתדלי לנהל לעצמך יומן אכילה מסודר ובו תרשמי את כל מה שאת אוכלת או שותה במהלך השבוע, וכאשר הדברים יהיו כתובים על נייר זה יהיה מונח לך מול העיניים וככה תוכלי לראות האם חרגת והפרזת במהלך השבוע, או שאכלת בצורה מאוזנת.
  • תפריט תזונתי – אם את בנויה לתפריטים ובעד שהדברים יהיו כתובים, אנו ממליצים לך לגשת לאשת מקצוע מוסמכת כמו דיאטנית או נטורופתית או מוסמכת אשר תבנה לך תפריט אישי ואינדיבידואלי בהתאם לצרכים שלך, תאכלי כל מה שבא לך אבל תדעי איפה לעצור ומתי את מגזימה.
  • שליטה ובקרה – תלמדי לשלוט בחשקים העזים למתוק, מלוח, חמוץ. לפני שאת מכניסה לפה או מנשנשת משהו שהוא משמין, תשאלי את עצמך האם אני באמת רעבה? האם הגוף שלי באמת רוצה את זה? האם זהו צורך פיזיולוגי אמיתי שהגוף שלי דורש או שמא זהו צורך פסיכולוגי שאוכל לוותר עליו?

תזונה בשילוב אימונים בזמן הריון

השילוב המנצח לשם הצלחה מקסימלית ולהשגת התוצאות הרצויות בתהליך הוא לשלב בין תזונה נכונה לפעילות גופנית המיועדת עבור נשים בהריון. קחי בחשבון, כי נושא התזונה בהריון הוא מעט מורכב יותר ועליך להתייעץ על כך עם דיאטנית או נטורופתית והחשוב מכל הוא להיות קשובה לגוף שלך. אל תגזימי עם אכילה מופרזת ותרשי לעצמך לאכול הכל ללא בקרה, כי את חשופה להשמנה וכמובן לעיתים לסיכון לחלות בסוכרת הריון. אם ברצונך לקרוא עוד, תלחצי על ספורט בהריון לפרטים נוספים

לסיכום, הפורמולה המנצחת להצלחה בתהליך ושמירה על משקל גוף תקין היא שילוב של תזונה מבוקרת עם חשיבות של 60% וכמובן ה- 40% הנוספים שהם להקפיד ולעשות ספורט בהריון. ההמלצה המקצועית שלנו, היא בליווי אישי וקפדני של נשות מקצוע מוסמכות ומיומנות. מזל טוב יקירה,

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |