ארוחת בוקר מרעננת

תזונה נכונה בהריון

מחפשת פרטים על תזונה נכונה בהריון? מעוניינת בליווי מקצועי של נטורופתית? אצלנו ב- Go Lady פורטל הכושר והבריאות לנשים בלבד תוכלי למצוא את מבוקשך.

אם ברצונך לקבל ייעוץ מקצועי לגבי תזונה נכונה בזמן הריון, השאירי בבקשה את הפרטים האישיים שלך בטופס צור קשר באתר שלנו גו ליידי. ונציגת מכירות תיצור איתך קשר עד 24 שעות מהשארת הפניה ותתאם לך ייעוץ ♥

תזונה נכונה בהריון

מהי תזונה נכונה בהריון?

תזונה נכונה בהריון, הכוונה לתזונה נבונה ומושכלת בזמן הריון שנחשבת כחשובה בצורה קריטית מכמה סיבות: גופך עובד "שעות נוספות" כלומר ישנה פעילות גבוהה יותר של תהליכים פיזיולוגיים, את נמצאת בתהליך חדש בחייך והכוונה לעובר שעתיד להגיח לאוויר העולם, את עתידה להניק אוטוטו משמע הגוף צורך יותר וכמות הדם הינה מוגברת יותר. זה המקום לציין, כי במידה ותקפידי לאכול בצורה סדירה ותקינה אותה עליה במשקל בזמן הריון, תהיה סבירה ולא מוגזמת וכאמור משקל גוף תקין מפחית סיבוכים עתידיים.

תזונה בשילוב אימונים בזמן הריון

השילוב המנצח לשם הצלחה מרבית בתהליך הוא תזונה נכונה משולבת עם פעילות גופנית המיועדת עבור נשים בהריון כמו: אימון רצועות TRX, אימוני פילאטיס בהריון, אימוני יוגה וכמובן הליכה ושחייה הנחשבות ליעילות ואפקטיביות. אם ברצונך לקרוא עוד על ספורט בהריון כנסי לכאן

**פעילות גופנית בהריון מותנית בכפוף להצגה של אישור רפואי מסודר **

לייעוץ תזונתי בתשלום

האימונים שלנו לנשים הריוניות

האימון נמשך כשעה לכל היותר, בזמן האימון את תלמדי להכיר את הגוף שלך, תלמדי להקשיב לו וכמובן תעבדי על אזורים חלשים והבעייתיים בגופך כמו: שרירי בטן רפויים, שרירי גב חלשים, רגליים חלשות ויציבה חלשה. אותה מאמנת או מדריכה אשר תבחרי תגיע לנקודה שאת תרצי בין אם זה הבית שלך או הפארק, עם כל האבזור החדשני שיש לטובת האימון. דוגמא: רצועות טי אר אקס, גומיות אלסטיות, כדורים, מזרן, משקוליות יד והרבה אנרגיות חיוביות.

אם ברצונך להתנסות ולעשות אימון ניסיון ללא התחייבות במחיר משתלם עם מאמנת כושר אישית מיומנת שתנחה ותלווה אותך צעד אחר צעד את מוזמנת להשאיר את פרטייך האישיים באתר שלנו גו ליידי ואחת מנציגות המכירות שלנו תחזור אלייך בהקדם האפשרי עם כל האינפורמציה שאליה את זקוקה.

טיפים עבור תזונה נכונה בהריון

שליטה ובקרה – תלמדי לשלוט בחשקים העזים למתוק, מלוח, חמוץ. לפני שאת מכניסה לפה או מנשנשת משהו שהוא משמין, תשאלי את עצמך האם אני באמת רעבה? האם הגוף שלי באמת רוצה את זה? האם זהו צורך פיזיולוגי אמיתי שהגוף שלי דורש או שמא זהו צורך פסיכולוגי שאוכל לוותר עליו?

תפריט תזונתי – אם את בנויה לתפריטים ובעד שהדברים יהיו כתובים, אנו ממליצים לך לגשת לאשת מקצוע מוסמכת כמו דיאטנית או נטורופתית או מוסמכת אשר תבנה לך תפריט אישי ואינדיבידואלי בהתאם לצרכים שלך, תאכלי כל מה שבא לך אבל תדעי איפה לעצור ומתי את מגזימה.

פיקוח על האוכל – השתדלי לנהל לעצמך יומן אכילה מסודר ובו תרשמי את כל מה שאת אוכלת או שותה במהלך השבוע, וכאשר הדברים יהיו כתובים על נייר זה יהיה מונח לך מול העיניים וככה תוכלי לראות האם חרגת והפרזת במהלך השבוע, או שאכלת בצורה מאוזנת.

שתיית מים – הקפידי לשתות כמות מים סבירה של מים מידי יום. כאמור למים שאת שותה יש יתרונות רבים: ייגרמו לך להרגיש פחות רעבה במהלך היום, יסייעו לך בכל הקשור בחילוף חומרים בגוף וכמובן יימנעו ממך להתייבש חס וחלילה.

לסיכום, הפורמולה המנצחת להצלחה בתהליך ושמירה על משקל גוף תקין היא שילוב של תזונה מבוקרת עם חשיבות של 60% וכמובן ה- 40% הנוספים שהם להקפיד ולעשות ספורט בהריון. ההמלצה המקצועית שלנו, היא בליווי אישי וקפדני של נשות מקצוע מוסמכות ומיומנות. מזל טוב יקירה,