אישה בהריון מצולמת מחייכת בנוף מדהים

עליה במשקל בהריון

עליה במשקל בהריון זוהי תופעה מאוד נפוצה בקרב נשים רבות כאשר הממוצע נע בין 8 קילו ומעלה, לכן כדי להימנע מכמה שיותר קילוגרמים עלייך לאכול מאוזן ולעשות הליכות.

חלומם הרטוב של כל הנשים בישראל, הינו להיות נשים הרות, להיכנס להריון וללדת כמה תינוקות קטנים. אלא שלאותה מתנה עילאית מתווספים כמה קילוגרמים נכבדים (ברוב המקרים מספר דו ספרתי) אשר הופכים את המתנה למעט מעיקה וכבדה וכדי לחזור לגזרה חטובה וסקסית עלייך להתחיל לעשות כושר וכמובן להקפיד ולאכול בצורה מסודרת.

עליה במשקל בהריון

מהי עליה במשקל בהריון?

עלייה במשקל בהריון זוהי תופעה שכיחה למדי הנפוצה בעולם בכלל ובישראל בפרט בקרב האוכלוסייה הנשית. כאשר את בהריון, את עולה במשקל כמה קילוגרמים בודדים ואף עשרות קילוגרמים וזאת עובדה.

ואז מגיע החלק הכי מתיש הדיסוננס: מצד אחד, את אומרת לעצמך מה אכפת לי גם ככה העליתי במשקל אז אני יאכל מה שבא לי, ומתי שמתחשק לי הרי זה כבר לא משנה. מצד שני, עולות בך המחשבות: רגע אחד הרי אני עתידה להעלות כמה עשרות קילוגרמים וממש לא מתחשק לי להראות נפוחה אולי אני אתחיל לשמור על תזונה נכונה ואשלב זאת עם אימוני כושר? זה ברור שכל מקרה הוא לגופו ואין תשובה חד משמעית ומוצקה בנושא, הרי יש נשים שיעדיפו את דרך א' ויש אחרות שיעדיפו את דרך ב'.

הדרך הבריאה ביותר היא לקבל את השינויים הפיזיולוגיים בברכת שלום, באהבה, בדלת פתוחה וכמובן ללמוד ליהנות מהתהליך המדהים הזה שנקרא הריון תאהבי אותו ותהיי בטוחה שהוא יחזיר לך שפע של אהבה. כמובן שמומלץ לאכול מסודר ואנו ממליצים לך לקרוא על כך כאן

לפגישה עם מאמנת כושר אישית

איך להפחית עלייה במשקל בהריון?

תזונה נכונה – השתדלי לאכול בצורה מאוזנת ומבוקרת למרות החשקים והרצון העז למתוק ולבצקים. אישה בהריון צורכת יותר אוכל עבור עצמה והתינוק שלה אך יחד עם זאת את צריכה לדעת מתי הגזמת. ישנן המון פתרונות איך לעשות זאת: נהלי יומן אכילה מסודר בו תכתבי את כל מה שאכלת במהלך השבוע ואז הדברים יהיו כתובים וברורים לך לעין וככה תוכלי לאמוד את הכמויות, גשי לאשת מקצוע מוסמכת כמו דיאטנית או נטורופתית אשר תבנה לך תפריט אישי ואינדיבידואלי בהתאם לצרכים שלך, תאכלי כל מה שבא לך אבל תדעי איפה לעצור ומתי את מגזימה.

פעילות גופנית – השתדלי להזיז את עצמך ואת הבייבי המקסים שלך ולעסוק בפעילות ספורטיבית המותאמת עבורך וכמובן שאת מתחברת אליה. האפשרויות הינן מגוונות כגון: ספורט בהריון עם מאמנת כושר אישית, פילאטיס בהריון אשר תורם רבות לחיזוק שרירי רצפת האגן והבטן, יוגה בהריון הנחשבת לפעילות מרגיעה וסוחפת המתמקדת בעקרונות נשימה הנכונה וכמובן תרגילי גמישות ומתיחות, הליכה בפארק התורמת לשיפור סיבולת לב ריאה, הפגת מתחים ומחזקת שרירים, וכמובן אימון TRX הנחשב ליעיל ואפקטיבי לעיצוב כל שרירי הבטן והגוף.

שתיית נוזלים – הקפידי לשתות כמות מים תקינה במהלך היומיום. כאמור למים שאת שותה יש יתרונות רבים: ייגרמו לך להרגיש פחות רעבה במהלך היום, יסייעו לך בכל הקשור בחילוף חומרים בגוף וכמובן יימנעו ממך להתייבש חס וחלילה.

עליה במשקל בהריון

מהם הסיכונים בזמן עליה במשקל בהריון?

תחווי לחצים במפרקים – לחץ המופעל על המפרקים השונים בגוף, לחצים על בכפות הרגליים, בקרסוליים ובברכיים והניכר ביותר בגב התחתון

תרגישי תשושה – בחלק מהמקרים כאשר את מעלה במשקל הכושר הגופני שלך מתחיל לרדת בהתאמה ואת מרגישה עייפות ותחושת כבדות במהלך היום

תרגישי גירודים – קפלי העור בכל מיני אזורים בגוף מתעבים מה שגורם לשפשפת, לאדמומיות ולגירודים בגוף

אופציה לניתוח קיסרי (לא בהכרח) – במקרים מסוימים עודף משקל בהריון עלול להוביל לאפשרות של ניתוח קיסרי שנחשב למורכב מהרגיל

עוד כמה תופעות – כאבי ראש חוזרים ונשנים, עייפות מתמדת, לחץ דם גבוה, צלוליטיס, צרבות, בעיות נשימתיות

לסיכום, חצי הכוס המלאה שחצי מהמשקל שאת מעלה בהריון יורד במהלך הלידה (בעיקר המון נוזלים) אז כבר הרווחת חלק אחד. ואת החצי השני את תורידי בעזרת אכילה בריאה ומסודרת בשילוב אימונים עם מאמנת כושר אישית אשר תדאג להביא אותך לתוצאות מהירות שתמיד חלמת עליהן, במינימום זמן ובמקסימום משאבים.

צוות Go Lady מבטיחים לך שזוהי תופעה מוכרת וניתן לטפל בה כמובן תהיי אופטימית!