Blog - Latest News
אישה בהריון מצולמת מחייכת בנוף מדהים

עליה במשקל בהריון

עליה במשקל בהריון זוהי תופעה מאוד נפוצה בקרב נשים רבות כאשר הממוצע נע בין 8 קילו ומעלה, לכן כדי להימנע מכמה שיותר קילוגרמים עלייך לאכול מאוזן ולעשות הליכות.

חלומם הרטוב של כל הנשים בישראל, הינו להיות נשים הרות, להיכנס להריון וללדת כמה תינוקות קטנים. אלא שלאותה מתנה עילאית מתווספים כמה קילוגרמים נכבדים (ברוב המקרים מספר דו ספרתי) אשר הופכים את המתנה למעט מעיקה וכבדה וכדי לחזור לגזרה חטובה וסקסית עלייך להתחיל לעשות כושר וכמובן להקפיד ולאכול בצורה מסודרת.

עליה במשקל בהריון

מהם הסיכונים בזמן עליה במשקל בהריון?

  • תרגישי גירודים – קפלי העור בכל מיני אזורים בגוף מתעבים מה שגורם לשפשפת, לאדמומיות ולגירודים בגוף
  • עוד כמה תופעות – כאבי ראש חוזרים ונשנים, עייפות מתמדת, לחץ דם גבוה, צלוליטיס, צרבות, בעיות נשימתיות
  • תחווי לחצים במפרקים – לחץ המופעל על המפרקים השונים בגוף, לחצים על בכפות הרגליים, בקרסוליים ובברכיים והניכר ביותר בגב התחתון
  • אופציה לניתוח קיסרי (לא בהכרח) – במקרים מסוימים עודף משקל בהריון עלול להוביל לאפשרות של ניתוח קיסרי שנחשב למורכב מהרגיל
  • תרגישי תשושה – בחלק מהמקרים כאשר את מעלה במשקל הכושר הגופני שלך מתחיל לרדת בהתאמה ואת מרגישה עייפות ותחושת כבדות במהלך היום

איך להפחית עלייה במשקל בהריון?

  • שתיית נוזלים – הקפידי לשתות כמות מים תקינה במהלך היומיום. כאמור למים שאת שותה יש יתרונות רבים: ייגרמו לך להרגיש פחות רעבה במהלך היום, יסייעו לך בכל הקשור בחילוף חומרים בגוף וכמובן יימנעו ממך להתייבש חס וחלילה.
  • פעילות גופנית – השתדלי להזיז את עצמך ואת הבייבי המקסים שלך ולעסוק בפעילות ספורטיבית המותאמת עבורך וכמובן שאת מתחברת אליה. האפשרויות הינן מגוונות כגון: ספורט בהריון עם מאמנת כושר אישית, פילאטיס בהריון אשר תורם רבות לחיזוק שרירי רצפת האגן והבטן, יוגה בהריון הנחשבת לפעילות מרגיעה וסוחפת המתמקדת בעקרונות נשימה הנכונה וכמובן תרגילי גמישות ומתיחות, הליכה בפארק התורמת לשיפור סיבולת לב ריאה, הפגת מתחים ומחזקת שרירים, וכמובן אימון TRX הנחשב ליעיל ואפקטיבי לעיצוב כל שרירי הבטן והגוף.
  • תזונה נכונה – השתדלי לאכול בצורה מאוזנת ומבוקרת למרות החשקים והרצון העז למתוק ולבצקים. אישה בהריון צורכת יותר אוכל עבור עצמה והתינוק שלה אך יחד עם זאת את צריכה לדעת מתי הגזמת. ישנן המון פתרונות איך לעשות זאת: נהלי יומן אכילה מסודר בו תכתבי את כל מה שאכלת במהלך השבוע ואז הדברים יהיו כתובים וברורים לך לעין וככה תוכלי לאמוד את הכמויות, גשי לאשת מקצוע מוסמכת כמו דיאטנית או נטורופתית אשר תבנה לך תפריט אישי ואינדיבידואלי בהתאם לצרכים שלך, תאכלי כל מה שבא לך אבל תדעי איפה לעצור ומתי את מגזימה.

מהי עליה במשקל בהריון?

עלייה במשקל בהריון זוהי תופעה שכיחה למדי הנפוצה בעולם בכלל ובישראל בפרט בקרב האוכלוסייה הנשית. כאשר את בהריון, את עולה במשקל כמה קילוגרמים בודדים ואף עשרות קילוגרמים וזאת עובדה.

ואז מגיע החלק הכי מתיש הדיסוננס: מצד אחד, את אומרת לעצמך מה אכפת לי גם ככה העליתי במשקל אז אני יאכל מה שבא לי, ומתי שמתחשק לי הרי זה כבר לא משנה. מצד שני, עולות בך המחשבות: רגע אחד הרי אני עתידה להעלות כמה עשרות קילוגרמים וממש לא מתחשק לי להראות נפוחה אולי אני אתחיל לשמור על תזונה נכונה ואשלב זאת עם אימוני כושר? זה ברור שכל מקרה הוא לגופו ואין תשובה חד משמעית ומוצקה בנושא, הרי יש נשים שיעדיפו את דרך א' ויש אחרות שיעדיפו את דרך ב'.

הדרך הבריאה ביותר היא לקבל את השינויים הפיזיולוגיים בברכת שלום, באהבה, בדלת פתוחה וכמובן ללמוד ליהנות מהתהליך המדהים הזה שנקרא הריון תאהבי אותו ותהיי בטוחה שהוא יחזיר לך שפע של אהבה. כמובן שמומלץ לאכול מסודר ואנו ממליצים לך לקרוא על כך כאן

לסיכום, חצי הכוס המלאה שחצי מהמשקל שאת מעלה בהריון יורד במהלך הלידה (בעיקר המון נוזלים) אז כבר הרווחת חלק אחד. ואת החצי השני את תורידי בעזרת אכילה בריאה ומסודרת בשילוב אימונים עם מאמנת כושר אישית אשר תדאג להביא אותך לתוצאות מהירות שתמיד חלמת עליהן, במינימום זמן ובמקסימום משאבים.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |