בחורה בהריון ספורטיבית

מחפשת מאמנת כושר אישית שתעזור לך לעשות ספורט בהריון? משתוקקת להשיל כמה קילוגרמים מיותרים בטרם הלידה? חוששת מכל הנושא של עליה במשקל בהריון? רוצה לדעת כיצד לעשות זאת נכון ובצורה מבוקרת? הגעת למקום הנכון.

אצלנו ב- Go Lady אימון כושר אישי לנשים בלבד, קיימות עשרות מדריכות כושר מיומנות וחטובות אשר כולן בעלות ניסיון רב בתחומים הבאים: ספורט בהריון, כושר בהריון וכמובן ספורט אחרי לידה. כל מדריכה או מאמנת הינה בעלת תעודת הכשרה ממוסד לימודי מהימן, כאשר התעודה מקנה לה לעשות אימוני כושר אישיים מגוונים וכמובן הסמכה ספציפית להריוניות.

האימונים עצמם מתקיימים בכל חלקי הארץ בפריסה ארצית ובכמה מוקדים עיקריים במרכז הארץ. מיקום האימון: אופציה ראשונה, אימון כושר אחת על אחת בפארק הסמוך לבית. אופציה נוספת, אימון בבית הלקוחה כאשר אותה מדריכה או מאמנת מגיעה עם כל הציוד המקצועי הנדרש אלייך הביתה ודואגת לאמן אותך בצורה הטובה ביותר שתצאי מחויכת ועם הרגשה טובה.

חשוב לדעת!!! חובה עלייך להביא לנו אישור רפואי חתום מהרופא נשים שלך שמאשר כי את רשאית לעסוק בפעילות גופנית. כמו כן, במידה וקיימות הגבלות רפואיות המאמנות שלנו מוכרחות לדעת מכך. מטרת האישור היא לדעת האם מותר לך הכל או לא וכמובן לטובת נושא הביטוח הרפואי שלך.

ספורט בהריון

מהו אימון ספורט בהריון?

אימון ספורט בהריון זהו סוג של פעילות גופנית  המתבצע בצורה של אחת על אחת בה המתאמנת נמצאת מול המאמנת וזאת דואגת להנחות, ולהדגים לה בצורה המקצועית והטובה ביותר תרגילי כושר לשם השגת יעדים רצויים. או לחלופין בצורה עצמאית ללא אשת מקצוע שתדריך אותך ותיתן לך דגשים מקצועיים.

אימון אורך בממוצע בין 45 עד 60 דקות, וכולל את הדברים הבאים: תרגילי גמישות, מתיחות, תרגילי סוגרים, נשימות, תרגילי עיצוב וכמובן כפיפות בטן. התרגילים נעשים בפיקוח צמוד בעזרת מספר אביזרים כמו: מזרן, משקולות, גומיות, כדור פיטבול וכמובן רצועות TRX.

אם ברצונך להזמין אימון הכרות במחיר מבצע, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני עם אחת מהנציגות שלנו באתר גו ליידי או שאת מוזמנת להשאיר שם וטלפון ואנו נדאג לחזור אלייך בהקדם האפשרי.

לאימוני ספורט בזמן הריון

היתרונות שמקנה לך ספורט בהריון?

» חיזוק הגוף לקראת הלידה – חיזוק השלד בכלל והשרירים בפרט כולל כל הנושא של סיבולת לב ריאה, עלולים להקל על הלידה שלך בצורה משמעותית. כלומר, חיזוק שרירי הבטן לדוגמא יקל עליך בכל הנושא של הלחיצות במהלך הלידה, ואילו שיפור הסיבולת לב ריאה יעזור לך בכל הקשור לנושא הנשימתי בלידה.

» הרגשה נהדרת – אישה בהריון שרויה במצבי רוח משתנים מפעם לפעם, מצד אחד, הרגשת פליאה מהולה בהרבה רגש ושמחה ומצד שני, דכדוך ודיכאון כתוצאה מכל הנושא של סחרחורות בהריון, עליה במשקל בהריון והטרנספורמציה של הגוף. כדי להקל על מצב הרוח וההרגשה הטובה, עלייך לעסוק בפעילות גופנית אשר ידועה כממריץ אנרגטי ומשחררת אנדורפינים אשר להם השפעה ישירה על הרגשה חיובית. בנוסף להרגשה הטובה במישור הנפשי, כושר גופני במהלך הריון מסייע גם במישור הפיזיולוגי לדוגמא: חיזוק השרירים, אלחוש הכאבים בגב, שיפור נשימתי, והזרמת דם טובה יותר לכלי הדם בגוף.

» בחזרה לגזרה הישנה – פעילות גופנית מאוזנת ומתונה בזמן הריון לצידה של מאמנת כושר אישית, תסייע לך לחזור לגזרה ההתחלתית שלך. וזאת מפני שאת לא מפסיקה עם הכושר שרכשת לפני הלידה.

ספורט בהריון

דוגמא לפעילויות ספורט בהריון?

» פילאטיס בהריון – זוהי אלטרנטיבה נהדרת לנשים הרות אשר התאמנו ותרגלו פילאטיס טרם ההיריון, מי שלא התאמנה לפני לא מומלץ לה. כאמור, פילאטיס ידוע כמחזק את שרירי רצפת האגן, את השרירים העמוקים ואת שרירי הליבה אשר כולם תורמים לאישה בחיזוק שרירי הבטן והנרתיק, מה שיקל עליה במהלך הלידה עצמה. ההמלצה הרווחת הינה, להתחיל להתאמן בתום הטרימסטר הראשון שנחשב לזמן הכי רגיש בהריון, ובמקביל לדאוג להביא אישור רפואי מהרופא.

» אימון רצועות TRX – נחשב לאימון מצוין המתאים לכלל האוכלוסייה וכמובן ניתן להתאימו לנשים שמחפשות לעשות כושר בהריון. מדובר בזוג רצועות, אשר באמצעותן ניתן להפעיל את כל השרירים בגוף וכמובן לבצע עשרות תרגילי בטן. לאישה הרה זוהי אופציה נהדרת לגיוון באימון וכמובן למשהו חדש.

» יוגה בהריון – נחשב לפעילות גופנית מצוינת מכמה סיבות: רוגע שלווה עבורך וגם לעובר, עקרונות נשימתיים אשר יקלו עליך בלידה, חיזוק שרירי רצפת האגן וכמובן תרגילי מתיחות וגמישות. כמובן שכל מקרה לגופו, גם כאן עלייך להתנסות ולחוות על בשרך אימון יוגה בהריון בצורה פרטנית, או לחלופין עם עוד מספר נשים הרות בדיוק כמוך ואז תגיעי להחלטה.

» הליכה – נחשבת לפעילות אולטימטיבית עבור אישה הרה, כמובן עלייך לעשות זאת בצורה מתונה ומבוקרת ולא להגזים ולהפריז בקצב מהיר מידי. את יכולה לעשות הליכה על הליכון, לצעוד בפארק או על שפת ים ולאורך הטיילת. הליכה, ידועה כתורמת משמעותית לשיפור סיבולת לב ריאה, מפחיתה לחצים, ותורמת לחיזוק השרירים וזרימת הדם בגוף.

» התעמלות לנשים הרות – מושג רחב יריעה הכולל בתוכו תרגילים המדברים לאישה הרה כגון: תרגילי נשימות, עבודה על שרירי הגב, שרירי האגן וכמובן המייצבים. התעמלות זו כוללת בתוכה: יוגה, תרגילי בעזרת פיטבול, פילאטיס, תרגילים עם גומיות, וכמובן משקולות יד קטנות לעיצוב וחיזוק השרירים.

צוות גו ליידי ימצא עבורך את מדריכת כושר אישית טובה ומקצועית ביותר במינימום זמן ובמחיר אטרקטיבי. צלצלי אלינו עוד היום ותהיי מרוצה