אישה בהריון עם שלט שזה בן

מאמנת כושר לנשים בהריון

אימוני כושר בהריון זהו דבר מאוד מומלץ בהנחה ויש לך מאמנת כושר שיודעת איך לעבוד עם נשים בהריון. קחי בחשבון, כי מבחינה פיזיולוגית כל אישה נבדלת מהאחרת בצורה של קבלת ההריון למשל: יש נשים שההריון הולך להם בצורה מאוד קשה, ואילו אחרות שכמעט ולא מתלוננות שהן בהריון.

עוד קחי בחשבון, כי כמובן את מוכרחה להיוועץ עם הרופא המטפל שלך טרם התחלת לעשות אימוני כושר בהריון וזאת מהסיבה כי במקרים מסוימים מוצאים מומים, בעיות לבביות, בעיות נשימה ועוד כמה דברים לא עלינו שאת מוכרחה להתייחס אליהם ברצינות. ואם הרופא ייקבע שאת  לא כשירה לפעילות גופנית בהריון עלייך להמתין עם זה.

מאמנת מדגימה תרגיל בעמידת שש

מאמנת כושר לנשים בהריון על מה כדאי לך לשים לב?

תשאלי בטלפון לניסיונה – תבררי עם מאמנת הכושר האם היא עשתה לפניך אימוני כושר לנשים בהריון? ואם כן, בררי באילו חודשים היו הנשים, איזו תקופת זמן האימונים נמשכו, היכן הן התאמנו בדרך כלל או כל שאלה אחרת רציונלית שמעסיקה אותך ותרצי בתשובה.

בררי מולה מה היא למדה – כדאי לך מאוד לברר עם אותה מאמנת כושר לנשים בהריון האם היא עשתה הכשרה בנושא ספורט לנשים הריוניות? האם יש לה תעודה שמצביעה על הכשרתה? האם יש לה השכלה אקדמאית (תואר ראשון בחינוך גופני)? כל הפרטים הללו יעזרו לך לאשש את התחושות שבך.

תוודאי שיש לה ביטוח אחריות מקצועית בתוקף – ממליצות לך לברר מולה האם יש לה ביטוח בתוקף גם לנשים בזמן הריון? ואם כן תעדיפי לראות זאת, הרי אם יש לה היא תשמח להתגאות ולהראות לך שאכן יש לה.

להזמנת אימון כושר בהריון

נשים בהריון וספורט האם זה הולך ביחד?

לעשות ספורט בהריון זהו דבר מבורך כמובן שיש להתייחס לכך בסופר רצינות ולא לעשות שטויות אם את לא מבינה, שמא תסבי נזק לבייבי המתוק שאוטוטו יגיח לאוויר העולם. ההמלצה הרווחת היא כן לעשות פעילות גופנית לנשים הרות.

הפעילות חייבת להיות תחת מידת בקרה מסוימת ועל פי תקופת ההתקדמות שזה אומר פעילות מותאמת למצבך הנוכחי (האם התאמנת בתקופה שלפני ההריון? איזה טרימסטר את כרגע? האם זהו תינוק אחד או יותר?). אישה שהתאמנה לפני יהיה לה קל יותר באימונים, ועוד בהקשר בכל טרימסטר ישנם דגשים שונים.

פעילות גופנית לנשים בהריון ותרומתה?

חיזוק השרירים בגוף – דבר התורם המון לקראת הלידה, וההסבר לכך הוא: אישה חזקה ומאומנת תצליח לאמץ את גופה בלידה בצורה חלקה יותר משום שהיא מאומנת כבר.

חיזוק שרירי הליבה – דבר התורם להקלה בכאבי גב השכיחים למדי בזמן הריון

העלאת המודעות בנושא התזונה – ההיגיון אומר כי אישה שמתאמנת סביר להניח שהיא גם מודעת יותר לנושא סוגיית האוכל, ועל כן היא תקפיד לשמור יותר מבדרך כלל.

שיפור במצב הרוח ובהרגשה הכללית – בשל שחרור אנדורפינים כתוצאה מהפעילות את תרגישי הרבה יותר שמחה, חזקה ומרוממת.

אנו מקוות שתבחרי נכון – מדריכות הכושר של גו ליידי