[av_one_full first min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' link=" linktarget=" link_hover=" padding='0px' border=" border_color=" radius='0px' background='bg_color' background_color=" background_gradient_color1=" background_gradient_color2=" background_gradient_direction='vertical' src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display=" av_uid='av-39in0c']
[av_textblock size=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" font_color=" color=" id=" custom_class=" av_uid='av-jo1f1rvr' admin_preview_bg="]

כחלק מהאימונים הרבים שאנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו, יש לנו בין היתר להציע לך או לבתך אימונים עם מאמנת כושר לנערות בעלת ניסיון מקצועי מתאים. ההגדרה הנכונה לנערה היא בת בגיל 12 וחצי ואילך.

קחי בחשבון, כי האימונים כפופים באישור מההורים שלך וגם אם תצלצלי אלינו ותבררי פרטים אנו בשמחה נעניק לך את כל האינפורמציה הדרושה, אבל כדי לקבוע אימון פיזי עם מאמנת אנחנו חייבים לקבל אישור מההורים שלך שזה בסדר.

נערה חטובה בבגדי ספורט

אימון כושר אישי לנערות ומטרותיו?

מדובר באימונים עם מאמנת כושר אישית צמודה לכל נערה מגיל 12 וחצי לפחות אשר קיימת הסכמה לכך מהוריה. האימונים עצמם מטרתם:

סרטון וידאו לדוגמא עם מאמנת כושר לנערות

קצת רקע על הסרטון: אירה דולפין, מאמנת כושר אישית מתל אביב והבעלים של הסטודיו PINK ROOMהסטודיו ה-1 שהחל דרכו ממוקם ברחוב אסתר המלכה בתל-אביב (פינת דיזנגוף) וכיום ישנם עוד פינקים נוספים. המקום מאובזר מכף רגל ועד ראש בכל הציוד הכי חדשני שיש למשל: סולמות, משקולות צבעונות, קטלבלס, רצועות כושר, ארגזי אימון ועוד כמה הפתעות.

בסרטון שלפניך, תוכלי להתרשם מאירה המהממת אשר מדגימה אימון לנערות בסטודיו שלה. את התרגילים בסרטון תוכלי לבצע גם בעצמך בסלון הבית, על הגג או בחצר.

  1. חימום – חשוב להתחיל בחימום של הגוף ממש כמו בסרטון בעזרת פעילות אירובית להגברת הדופק. למשל: עליך לבצע ריצה במקום, הנפות רגליים ישרות (יד נגדית לרגל)
  2. סקוואט עם הרמת רגל הצידה – תעמדי עם פישוק קל ברגליים על מנת ליצור בסיס נוח ויציב, לאחר מכן תרדי לאחור עם הישבן (כאילו יש לך כסא דמיוני שאת רוצה לשבת עליו) ובזמן עליה תרימי את הרגל הצידה (כל פעם עלייך להחליף רגל)
  3. סיכול רגליים מצד לצד – בצעי מעין סיכול אחורי של הרגליים ובצעי ירידות של הברך כלפי מטה לאט ובזהירות – אין צורך למהר (התרגיל מעצב את שרירי הישבן והרגליים ומעלה את הדפוק קחי זאת בחשבון)
  4. לאנץ' קדמי עם ידיים משולבות מעל הראש – הניחי את הידיים מאחורי הגב, הקפידי על גב זקוף וגוף ישר, תצעדי קדימה ותבצעי לאנץ' קדמי (מעין ירידה כלפי מטה של הברך השייכת לרגל האחורית)
  5. קפיצות מצד לצד – אין הרבה מה להוסיף ממש כמו בסרטון הוידאו, עלייך לפתוח ולסגור רגליים תוך הנפת הידיים לצדדים (תרגיל זה נחשב לפעילות אירובית אשר תאיץ לך את הדופק)
  6. הרמת ברך תוך כדי קפיצה – בדומה לתרגיל הקודם, כאן עלייך להכניס את מוטיב הרמת הברך תוך כדי הקפיצה שאת עושה
  7. לאנץ' אחורי נמוך עם קפיצה בסוף – עלייך לרדת לאחור עם רגל ימין ועם יד ימין לגעת בריצפה (לתמוך שלא תיפלי), וקפיצה כלפי מעלה. (תנסי לצפות בקטע הזה כמה פעמים על מנת שלא תתבלבלי)
  8. אופניים – תעברי לשכיבה על הגב (עדיפות על שטיח או מזרן יוגה), שימי ידיים מאחורי הראש ולא על העורף, ואז תבצעי נגיעה של מרפק בברך נגדית כל פעם (20  עד 30 פעמים)
  9. פוש אפ עם ברכיים על הריצפה – הניחי את הידיים על הרצפה ברוחב הכתפיים, ברכיים על הריצפה שהרגליים משולבות, ותשתדלי לרדת עם הסנטר כמה שיותר כלפי מטה ותעלי בחזרה למעלה

לסיכום, בתור נערה מתבגרת חשוב שתשקיעי בנפש ובגוף שלך וזאת על ידי תרגיל כושר בבית, להתמיד בתחביבים שאת אוהבת, ללכת לחוגים שאת מתחברת אליהם ואם תרצי עזרה מקצועית של מאמנת כושר לנערות, תפני אלינו ונעזור לך. בהצלחה, גו ליידי

[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_content_slider heading='כתבות נוספות שאולי תאהבי >' navigation='arrows' columns='3' font_color=" color=" heading_tag='h4' heading_class=" animation='slide' autoplay='false' interval='5' av-small-hide='aviaTBav-small-hide' av-mini-hide='aviaTBav-mini-hide' id=" custom_class='slider4desktop' av_uid='av-jmaegh50']
[av_content_slide title='חבילות אימונים אישיים' link='page,4890' linktarget=" av_uid='av-1upir4' heading_tag=" heading_class="]
המבצעים שלנו
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='כושר ביתי לנערות' heading_tag=" heading_class=" link='post,4740' linktarget=" av_uid='av-ecd4vg']
נערה עם משקפיים לובשת בגדי ספורט
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='מאמנת עד הבית' heading_tag=" heading_class=" link='post,5235' linktarget=" av_uid='av-conkm4']
מאמנת כושר שותה מים ליד האופניים שלה
[/av_content_slide]
[/av_content_slider]

[av_content_slider heading='כתבות נוספות שאולי תאהבי >' navigation='arrows' columns='1' font_color=" color=" heading_tag='h4' heading_class=" animation='slide' autoplay='false' interval='3' av-small-hide='aviaTBav-small-hide' av-mini-hide='aviaTBav-mini-hide' id=" custom_class='slider4mobiles' av_uid='av-jmaegh50']
[av_content_slide title='חבילות אימונים אישיים' link='page,4890' linktarget=" av_uid='av-1upir4' heading_tag=" heading_class="]
המבצעים שלנו
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='כושר ביתי לנערות' heading_tag=" heading_class=" link='post,4740' linktarget=" av_uid='av-ag6mho']
נערה עם משקפיים לובשת בגדי ספורט
[/av_content_slide]
[av_content_slide title='מאמנת עד הבית' heading_tag=" heading_class=" link='post,5235' linktarget=" av_uid='av-9v4ito']
מאמנת כושר שותה מים ליד האופניים שלה
[/av_content_slide]
[/av_content_slider]