בחורה חטובה שוכבת על הבטן

מאמנת כושר לנערות

כחלק מהאימונים הרבים שאנו מציעים לקהל הלקוחות הרחב שלנו, יש לנו בין היתר להציע לך או לבתך אימונים עם מאמנת כושר לנערות בעלת ניסיון מקצועי מתאים. ההגדרה הנכונה לנערה היא בת בגיל 12 וחצי ואילך.

קחי בחשבון, שהאימונים עצמם כפופים באישור ההורים שלך וגם אם תצלצלי אלינו ותבררי פרטים על אימוני כושר לנערות אנחנו בשמחה נעניק לך את כל האינפורמציה הדרושה, אבל כדי לקבוע אימון פיזי עם מאמנת אנחנו חייבים לקבל אישור מההורים שלך שזה בסדר.

נערה חטובה בבגדי ספורט

אימון כושר אישי לנערות מזה בעצם ומהן מטרותיו?

מדובר באימונים אישיים בלבד עם מאמנת כושר אישית צמודה לכל נערה מגיל 12 וחצי לפחות אשר קיימת הסכמה לכך מהוריה. האימונים עצמם מטרתם:

לבנות הרגלים בריאים כבר מגיל צעיר – לדבר עם אותה נערה ולהבהיר לה כי דיאטות כסאח לא מומלצות בכלל, כי זהו דבר העלול להוביל להפרעות אכילה ולמחלות קיצון כמו בולימיה ואנורקסיה וכאן אנחנו ניכנס לתמונה במטרה לתקן את המצב הנוכחי טרום-ההפרעה.

מסגרת ספורטיבית גופנית – לפתח ולעצב את הגוף במיוחד לנערות בגיל ההתבגרות שנמצאות בשיא ההתפתחות ולהתנסות במשהו נוסף חוץ מעולם האינטרנט-הסלולאר-והטלוויזיה.

לשפר את הדימוי העצמי של אותה נערה – אם הוא גבוה לשמור עליו ולהעצים אותר עוד יותר, ובמידה והוא נמוך לדאוג להעלות אותו.

להכניס ביטחון עצמי באותה נערה – בהנחה והנערה סובלת מביטחון עצמי ירוד בשל המראה שלה למשל: אז אותה מאמנת כושר לנערות תדאג להכניס בה רוח לחימה לוחמנית ותדאג לעצב לה את הגוף במטרה שאותה נערה, תרגיש שלמה עם עצמה.

התמודדות עם לחץ וחרדת מבחנים בצורה בריאה – הוצאת רגרסיות, והפגת לחצים ומתחים על ידי אימון משחרר (קיקבוקסינג למשל). בצורה כזאת הנערה תוכל להתמודד טוב יותר עם לחצי הבחינות ועל ידי כך היא עתידה לשפר את הישגיה.

סרטון וידאו לדוגמא עם מאמנת כושר לנערות

אירה דולפין, מאמנת כושר אישית מתל אביב והבעלים של הסטודיו PINK ROOMהסטודיו ה-1 שהחל דרכו ממוקם ברחוב אסתר המלכה בתל-אביב (פינת דיזנגוף) וכיום ישנם עוד פינקים נוספים. המקום מאובזר מכף רגל ועד ראש בכל הציוד הכי חדשני שיש למשל: סולמות, משקולות צבעונות, קטלבלס, רצועות כושר, ארגזי אימון ועוד כמה הפתעות.

בסרטון הבא שלפניך, תוכלי להתרשם מאירה המהממת אשר מדגימה אימון כושר אישי לנערות בסטודיו שלה. את התרגילים בסרטון תוכלי לבצע גם בעצמך בסלון הבית, על הגג או בחצר.

חימום – חשוב להתחיל בחימום של הגוף ממש כמו בסרטון בעזרת פעילות אירובית להגברת הדופק. למשל: עליך לבצע ריצה במקום, הנפות רגליים ישרות (יד נגדית לרגל)

תרגיל ראשון – סקוואט עם הרמת רגל הצידה

תעמדי עם פישוק קל ברגליים על מנת ליצור בסיס נוח ויציב, לאחר מכן תרדי לאחור עם הישבן (כאילו יש לך כסא דמיוני שאת רוצה לשבת עליו) ובזמן עליה תרימי את הרגל הצידה (כל פעם עלייך להחליף רגל)

תרגיל שני – סיכול רגליים מצד לצד

בצעי מעין סיכול אחורי של הרגליים ובצעי ירידות של הברך כלפי מטה לאט ובזהירות – אין צורך למהר (התרגיל מעצב את שרירי הישבן והרגליים ומעלה את הדפוק קחי זאת בחשבון)

תרגיל שלישי – לאנץ' קדמי עם ידיים משולבות מעל הראש

הניחי את הידיים מאחורי הגב, הקפידי על גב זקוף וגוף ישר, תצעדי קדימה ותבצעי לאנץ' קדמי (מעין ירידה כלפי מטה של הברך השייכת לרגל האחורית)

תרגיל רביעי – קפיצות מצד לצד

אין הרבה מה להוסיף ממש כמו בסרטון הוידאו, עלייך לפתוח ולסגור רגליים תוך הנפת הידיים לצדדים (תרגיל זה נחשב לפעילות אירובית אשר תאיץ לך את הדופק)

תרגיל חמישי – הרמת ברך תוך כדי קפיצה

בדומה לתרגיל הקודם, כאן עלייך להכניס את מוטיב הרמת הברך תוך כדי הקפיצה שאת עושה

תרגיל שישי – לאנץ' אחורי נמוך עם קפיצה בסוף

עלייך לרדת לאחור עם רגל ימין ועם יד ימין לגעת בריצפה (לתמוך שלא תיפלי), וקפיצה כלפי מעלה. (תנסי לצפות בקטע הזה כמה פעמים על מנת שלא תתבלבלי)

תרגיל שביעי – אופניים

עברי לשכיבה על הגב (עדיפות על שטיח או מזרן יוגה), שימי ידיים מאחורי הראש ולא על העורף, ואז תבצעי נגיעה של מרפק בברך נגדית כל פעם (20  עד 30 פעמים)

תרגיל שמיני – פוש אפ עם ברכיים על הריצפה

הניחי את הידיים על הרצפה ברוחב הכתפיים, ברכיים על הריצפה שהרגליים משולבות, ותשתדלי לרדת עם הסנטר כמה שיותר כלפי מטה ותעלי בחזרה למעלה

לסיכום, בתור נערה מתבגרת חשוב שתשקיעי בנפש ובגוף שלך וזאת על ידי תרגיל כושר בבית, להתמיד בתחביבים שאת אוהבת, ללכת לחוגים שאת מתחברת אליהם ואם תרצי עזרה מקצועית של מאמנת כושר לנערות, תפני אלינו ונעזור לך. בהצלחה מאמנות הכושר של גו ליידי