תוכן עניינים

בחורה חטובה שוכבת על הבטן
בחורה חטובה שוכבת על הבטן

בכתבה הבאה, את מוזמנת לצפות בסרטון מהמם ובו מספר תרגילים לחיטוב הגוף. מדובר בתרגילים נחמדים אשר כל נערה יכולה לתרגל בעצמה.

קחי בחשבון, כי האימונים כפופים באישור מההורים שלך וגם אם תצלצלי אלינו ותבררי פרטים אנו בשמחה נעניק לך את כל האינפורמציה הדרושה, אבל כדי לקבוע אימון פיזי עם מאמנת אנחנו חייבים לקבל אישור מההורים שלך שזה בסדר.

אימון לנערות

קצת רקע על הסרטון: אירה דולפין, מאמנת מתל אביב והבעלים של הסטודיו PINK ROOM, הסטודיו ה-1 שהחל דרכו ממוקם ברחוב אסתר המלכה בתל-אביב (פינת דיזנגוף) וכיום ישנם עוד פינקים נוספים.

המקום מאובזר בכל הציוד הכי חדשני שיש למשל: סולמות, משקולות צבעונות, קטלבלס, רצועות כושר, ארגזי אימון ועוד כמה הפתעות.

בסרטון שלפניך, תוכלי לראות את אירה דולפין המהממת אשר מדגימה אימון לנערות בסטודיו שלה יחד עם קים אזולאי. את התרגילים בסרטון תוכלי לבצע גם בעצמך בסלון הבית, על הגג או בחצר.

 

חימום

חשוב להתחיל בחימום של הגוף ממש כמו בסרטון בעזרת פעילות אירובית להגברת הדופק. למשל: עליך לבצע ריצה במקום, הנפות רגליים ישרות (יד נגדית לרגל)

 

סקוואט עם הרמת רגל הצידה

תעמדי עם פישוק קל ברגליים על מנת ליצור בסיס נוח ויציב, לאחר מכן תרדי לאחור עם הישבן (כאילו יש לך כיסא דמיוני שאת רוצה לשבת עליו) ובזמן עליה תרימי את הרגל הצידה (כל פעם עליך להחליף רגל)

 

סיכול רגליים מצד לצד

תבצעי מעין סיכול אחורי של הרגליים ותבצעי ירידות של הברך כלפי מטה לאט ובזהירות – אין צורך למהר (התרגיל מעצב את שרירי הישבן והרגליים ומעלה את הדפוק קחי זאת בחשבון)

 

מכרע קדמי עם ידיים משולבות מעל הראש

תניחי את הידיים מאחורי הגב, תקפידי על גב זקוף וגוף ישר, תצעדי קדימה ותבצעי תרגיל מכרע קדמי (מעין ירידה כלפי מטה של הברך השייכת לרגל האחורית)

 

קפיצות מצד לצד

אין הרבה מה להוסיף ממש כמו בסרטון הוידאו, עליך לפתוח ולסגור רגליים תוך הנפת הידיים לצדדים (תרגיל זה נחשב לפעילות אירובית אשר תאיץ לך את הדופק)

 

הרמת ברך תוך כדי קפיצה

בדומה לתרגיל הקודם, כאן עליך להכניס את מוטיב הרמת הברך תוך כדי הקפיצה שאת עושה

 

מכרע אחורי נמוך עם קפיצה בסוף

עליך לרדת לאחור עם רגל ימין ועם יד ימין לגעת בריצפה (לתמוך שלא תיפלי), וקפיצה כלפי מעלה. (תנסי לצפות בקטע הזה כמה פעמים על מנת שלא תתבלבלי)

 

אופניים

תעברי לשכיבה על הגב (עדיפות על שטיח או מזרן יוגה), תשימי ידיים מאחורי הראש ולא על העורף, ואז תבצעי נגיעה של מרפק בברך נגדית כל פעם (20  עד 30 פעמים)

 

שכיבות שמיכה עם ברכיים על הריצפה

תניחי את הידיים על הרצפה ברוחב הכתפיים, ברכיים על הריצפה כשהרגליים משולבות, ותשתדלי לרדת עם הסנטר כמה שיותר כלפי מטה ותעלי בחזרה למעלה

 

לסיכום, בתור נערה מתבגרת חשוב שתשקיעי בנפש ובגוף שלך וזאת על ידי אימון בבית, תתמידי בתחביבים שאת אוהבת, תלכי לחוגים שאת מתחברת אליהם ואם תרצי עזרה מקצועית, תפני אלינו ונעזור לך.

משקולות קטלבלס
משקולות קטלבלס

ספורט לנערות למה זה חשוב?

משפר את הדימוי העצמי

אם הוא גבוה לשמור עליו ולהעצים אותר עוד יותר, ובמידה והוא נמוך לדאוג להעלות אותו.

 

מסגרת ספורטיבית גופנית

לפתח ולעצב את הגוף במיוחד לנערות בגיל ההתבגרות שנמצאות בשיא ההתפתחות ולהתנסות במשהו נוסף חוץ מעולם האינטרנט-הסלולאר-והטלוויזיה.

 

עוזר להתמודד עם לחץ וחרדת מבחנים בצורה בריאה

הוצאת רגרסיות, והפגת לחצים ומתחים על ידי אימון משחרר (קיקבוקס למשל). בצורה כזאת הנערה תוכל להתמודד טוב יותר עם לחצי הבחינות ועל ידי כך היא עתידה לשפר את הישגיה.

 

להכניס ביטחון עצמי

בהנחה והיא סובלת מביטחון עצמי ירוד בשל המראה שלה למשל: אז אותה מאמנת תדאג להכניס בה רוח לחימה לוחמנית ותדאג לעצב לה את הגוף במטרה, שתרגיש שלמה עם עצמה.

 

לבנות הרגלים בריאים כבר מגיל צעיר

לדבר איתה ולהבהיר לה כי דיאטות כסאח לא מומלצות בכלל, כי זהו דבר העלול להוביל להפרעות אכילה ולמחלות קיצון כמו בולימיה ואנורקסיה וכאן אנחנו ניכנס לתמונה במטרה לתקן את המצב הנוכחי טרום-ההפרעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.