מאמנת כושר לילדים

מאמנת כושר לילדים

כחלק מצוות המאמנות המדהימות שלנו, יש לנו להציע לך מאמנת כושר לילדים שלך אשר תדאג להוציא מהם את האנרגיות בעזרת אימוני כושר סוחפים, תשוחח איתם על הנושא התזונתי כבר מגיל צעיר וכמובן תדאג לעצב להם את הגוף.

הכתבה הבאה, תיתן לך אינפורמציה יחסית מלאה עד כמה שניתן להעביר דרך האינטרנט על אימוני כושר לילדים שלך בעד\נגד, המחשות ויזואליות בעזרת תמונות וסרטוני כושר לילדים ועוד פרטים שווים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת בתור אמא שנושא האימונים לילדיה עדיין חדש.

שני ילדים מחובקים וכדור

מאמנת כושר לילדים כל מה שרצית לדעת?

  • מדובר במאמנת כושר אישית אשר למדה במוסד מוכר ובעלת ניסיון לעסוק בכושר גופני עם ילדים
  • היא מגיעה עד לפתח של חדר ילדיך או במקום אחר שתרצי עם ציוד צבעוני וכייפי
  • היא יודעת כיצד להוציא מילדים את המרץ בצורה חביבה ואלגנטית במטרה שהן יאהבו ספורט
  • כחלק מהאימונים היא תשוחח עם הילדים שלך על טיב התזונה שלהם, ותנחה אותם ברמת האפשר
  • היות והיא "חיצונית" ולא מהמשפחה לעיתים יכולת ההשפעה שלה על ילדיך תהיה גבוהה במיוחד
  • אימוני הכושר יהיו מאוד נמרצים, דינמיים וצבעוניים כדי לסקרן את הילד שלך כל פעם מחדש

מכשירי כושר מומלצים לילדים

  • מתקני כושר ציבוריים בפארק (מגיל 14 בלבד) – חובה בליווי הורה או במאמנת כושר בלבד
  • כדורים צבעוניים – כדורים שניתן לעבוד על כל השרירים בגוף ללא הכבדה בעומסים
  • משקולות יד קטנות וצבעוניות – משקלים נמוכים, ולשחק כל פעם עם צבע אחר או צורה
  • סולמות וקונוסים – ממש כמו שעושים באימוני ספורטאים, הילדים חולים על זה
  • חבל קפיצה – לעודד הוצאת אנרגיה וכמובן ניתן לעשות עם החבל הרבה תרגילים מהממים

כושר גופני לילדים שלך

סרטון וידאו בו מאמנת כושר מדגימה תרגילי כושר לילדים

הסרטון הבא, הוא של אמא מהממת בשם "צ'ינה" והילדה שלה "קיי-ג'יי" בת ה-8. צ'ינה נוסף להיותה אימוש מהממת היא גם מאמנת כושר לילדים במקצועה, אשר החליטה לקחת את המקצועה שלה צעד אחד קדימה כאשר היא מדגימה אימון כושר לילדה שלה בפארק.

תרגיל ראשון – דקה 1:25 – ג'אמפינג ג'קס

לפתוח ולסגור ידיים תוך מחיאת כף באוויר. תרגיל מעולה לילד אשר מעלה את הדופק, ועוזר לו לשרוף אנרגיות

תרגיל שני – דקה 1:53 – קפיצות צפרדע

עמודים במנח התחלתי כמו צפרדע, יורדים מטה לכיוון הריצפה עם דגש לגעת בה ולאחר מכן מנתרים מעלה. תרגיל זה גף הוא קשור לפן האירובי יותר

תרגיל שלישי – דקה 2:12 – עקבים לישבן

שולחים את עקב הרגל לכיוון הישבן, כל פעם עקב אחר. גם כאן הדופק של הילד עולה יותר מהרגיל

תרגיל רביעי – דקה 2:22 – לאנצ' הצידה

פישוק קל ברגליים, ועוברים לתרגיל הלאנצ' כאשר מעבירים כל פעם משקל לצד אחר (ממש כמו שמודגם בסרטון).

תרגיל חמישי – דקה 2:45 – כפיפות בטן עם מחיאת כף

אין צורך לפרט מעבר למופיע בסרטון. התרגיל מפעיל את שרירי הבטן יחד עם יכולת מחיאת כף דבר אשר יותר גיוון לתרגיל הקלאסי

תרגיל שישי – דקה 3:15 – קפיצות גבוהות

עוברים לעמידה ומעלים את הברכיים לכיוון החזה, כאשר בתרגיל זה נשתדל לעשות זאת כמה שיותר גבוה לבית החזה.

תרגיל שביעי – דקה 3:35 – סדרת מתיחות לשחרור הגוף

מספר מתיחות על מנת לשחרר שרירים תפוסים אחרי האימון, וכמובן להגמשת השרירים

לסיכום, אימוני כושר לילדים צריכים להיות צבעוניים, מגוונים ודינמיים ככל האפשר. תמיד ניתן לשלב חידות, ומשחקי חשיבה תוך כדי התרגיל להעצמת היכולות המוטוריות ולהוספת הקושי והיצירתיות. מקוות שנהנית מדריכות הכושר של GO LADY