תוכן עניינים

מאמנת והלקוחה שלה עושה מתיחות לגוף
מאמנת והלקוחה שלה עושה מתיחות לגוף

בכתבה הבאה, אנחנו מזמינות אותך לקרוא את כל הפרטים שאת צריכה לדעת לפני שאת מזמינה לעצמך את השירות הזה לעצמך

מאמנת כושר מחיר זול או יקר מה עדיף?

המחיר בישראל עבור אימון אישי משתנה בשל מספר גורמים עליהם נפרט בהמשך, אבל התעריף הכללי הוא נע בסביבות 200 ₪ לשיעור.

למשל אצלנו, תוכלי לקבל את השירות הזה החל מ- 150₪ לאימון הכרות, ואז המחירים יהיו בהתאם לחבילת אימון אותה תבחרי.

האימונים יכולים להיות בבית, בפארק, בחדר כושר, במשרד, בחצר, בים בקיצור איפה שתבחרי.

מהן הסיבות שהמחיר משתנה?

וותק של מאמנת

קיימות מאמנות מאוד וותיקות בעלות 10 שנות ניסיון ומעלה, וסביר להניח כי התעריף שלהן יהיה יקר יותר, מאשר מישהי שסיימה לא מזמן קורס מדריך חדר כושר ורוצה להתחיל לעסוק בתחום האימונים האישיים. כלומר, מישהי עם ניסיון עשיר בדרך כלל תגבה יותר כסף מאשר מישהי אשר רק בתחילת דרכה.

תעודות והסמכות

יש מאמנות בעלות מספר רב של תעודות למשל: מדריכה יוגה, פילאטיס, התעמלות לגיל השלישי,  ספורט בהריון, NLP ויש עוד עשרות קורסים שונים. ככל שהמאמנת למדה יותר, עברה יותר הכשרות בתחום שלה והתמקצעה, סביר להניח כי המחיר שלה יהיה גבוה יותר ממישהי שלא למדה יותר מידי (אלא עשתה קורס אחד למשל).

שתי נשים עושות שכיבות שמיכה
שתי נשים עושות שכיבות שמיכה

מה עדיף?

אין תשובה וודאית בנושא, מה שאנחנו יכולות להמליץ לך הוא לעשות את הבחירה הכי טובה בשבילך ובמסגרת התקציב הכלכלי שלך. בטוח כי שתיהן מדריכות מעולות ושתיהן מספקות את התמורה לכסף, אבל יש אחת טובה מאוד ויש את האחרת שהיא מצוינת.

 

מה יוצא לך מזה?

 

תועלת מעשית

האימונים יחדדו אותך, יהפכו אותך לחזקה יותר, נמרצת יותר וכמובן את תרגישי טוב יותר עם עצמך ועם גופך. הכי כיף זה לעמוד מול הראי ולראות שינוי בהיקפים, שרזית בבטן או שהישבן החל להתעצב או אפילו ללבוש את מכנסי הג'ינס הצמודים מימי התיכון. תתחילי להתכונן להחליף את המלתחה שלך בארון וכמובן לקבל אינספור מחמאות כי את מזה הולכת ליהנות מזה.

 

תועלת כלכלית

העלות משתנה בשל מספר פרמטרים: שנות ניסיון בתחום האימונים, וותק, הכשרות, תעודות מקצועיות שונות, אתר אינטרנט וכמובן ידע, מוניטין ומקצוענות. בתור לקוחה, שעתידה להתנסות אנחנו ממליצות לך לברר טווחי מחירים ולהיערך בהתאם מבחינה כלכלית.

 

תועלת מקצועית

עליך לבחור לעצמך מאמנת בעלת ניסיון עשיר ובעלת מספר תעודות הכשרה. לכן בטרם את בוחרת, תבצעי תשאול טלפוני או בארבע עיניים ותבדקי לגבי תעודות, ניסיון תעסוקתי בתחום, הסמכות ייעודיות ותבקשי לראות המלצות. מדריכה שעברה מספר הכשרות סביר להניח כי יש לה ידע מקצועי נרחב.

 

תועלת פסיכולוגית

אותה אחת שתבחרי תהפוך להיות הפסיכולוגית הפרטית שלך, המנטורית הפרטית שלך וכמובן המודל שלך לחיקוי. קחי בחשבון, כי שתיכן הולכות להיפגש כמה שעות שבועיות לכן עליכן להיות בקשר אישי טוב. אם ברצונך להצליח בתהליך, עליך לבחור מאמנת בעלת ידע וכלים לדרבן, לתת מוטיבציה וכמובן שתגרום לך להצליח. אחד הפרמטרים החשובים בכל התהליך של ירידה במשקל או דיאטה הינו "הלוחמה הפסיכולוגית", ברגע שתדעי לפרוץ את המחסום צפויה לך הצלחה רצופה מלאת סיפוק.

שתי נשים ספורטיביות מחייכות
שתי נשים ספורטיביות מחייכות

מה את מקבלת עבור התשלום שלך?

מאמנת מקצועית מיומנת בעלת ניסיון

את תזכי ליהנות מאימונים סופר מקצועיים עם אחת המאמנות המוכשרות שלנו, אשר כל אחת בעלת ניסיון והתמחות אחרת בתחומה.

 

שירות מקצועי ומהיר

את מקבלת את השירות הטוב ביותר, בזמן המהיר ביותר והוכל בשקיפות מלאה תוך שאת מעודכנת בכל הפרטים, ובכל השלבים עד לגיוס המאמנת המושלמת ביותר עבורך.

 

את "קונה" בריאות

תחשבי על זה בצורה הכי פשוטה שיש, את "קונה" בריאות בכסף שלך. תדמייני לרגע בראש שאת עושה שופינג בקניון הכי מפואר בעולם, ובמקום לרכוש תכשיט או בגד מהמם את משלמת על שירות אישי התורם לבריאות שלך, יש יותר טוב מזה?

 

יש לך "אבא ואמא"

אנחנו נמצאות בעולם הפיטנס מזה שנים רבות, ויש לנו שיתוף פעולה עם 3 אתרי כושר נוספים (כלומר, אנחנו יודעות איך זה לתת שירות ולשרת את הלקוחות שלנו). תמיד ניתן לפנות אלינו אם תרצי לשאול שאלה? או אם משהו לא מובן לך? הלקוחה אצלנו בסדר העדיפויות במקום הראשון ונעשה הכל כדי שתהיי מרוצה מהשירות האיכותי והמהיר שלנו.

 

את "קונה" זמן

משאב יקר בחיים, שכולנו זקוקות לו חוץ מבריאות ואושר כמובן זהו הזמן שדי מוגבל (24 שעות ביממה בלבד). השירות הזה שיחסוך לך מלא זמן, יגרום לך להתמיד ולא לבטל על בסיס קבוע, וכמובן זהו פתרון מצוין עבור נשים עסוקות שמחפשות להשיג תוצאות. תסתכלי על זה ככה: את לא צריכה לצאת מהבית או אפילו מהמשרד (וככה לבזבז מלא זמן בפקקים ובדרכים השונות), אותה מאמנת מגיעה עד אליך עם כל הציוד וישר אתן מזנקות לאימון שכולו כיף.

ייעוץ טלפוני חינם

מתן מענה מהיר ומקצועי ביותר

אימון ניסיון בלי התחייבות

אימון הכרות במחיר של 150 שקל בלבד

Call Now Button