אישה מבצעת תרגיל עם גומיה

מאמנת כושר אישית לנשים אחר לידה

לחזור למסגרת אימונים פעילה אחרי הלידה בצורה עצמאית זוהי החלטה לא פשוטה, לכן עלייך להיעזר בשירותים של מאמנת כושר אישית לנשים לאחר לידה מקצועית ומסורה אשר תוכל להנחות אותך מחדש ולהכניס בך רוח לחימה והמון מוטיבציה.

אישה מחייכת ועושה שריר ביד

מאיפה עלייך להתחיל?

אישה עוברת במהלך חייה את תקופת ההריון, שחלק ממנה הוא נשיאת העובר 9 חודשים, מצבי רוח, שינויים פיזיולוגיים, עליה במשקל, התקפי רעב ועוד מספר דברים. לאחר שהתינוק, מגיח לאוויר העולם זוהי הבשורה הכי משמחת עלי אדמות אם כי נישארים מעט "רזרבות" של עודפי משקל שיהיה עלייך להיפטר מהם במידת הצורך.

הנה הכללים שעלייך לזכור!

תקבעי לעצמך מטרה עם אופק וזמן – למשל בעוד 3 חודשים מעכשיו אני מתחילה לעשות הליכות על בסיס יומי עם החברה שלי שרית, אני נרשמת לחדר כושר, אני מתחילה לרוץ פעמיים בשבוע.

גשי לקבל עזרה מקצועית – בהיבט התזונתי, אם את רואה שאת זקוקה לעזרה אל תתביישי וגשי לאנשי מקצוע ותשלמי מכיסך לדיאטנית או נטורופתית. כנ"ל בהיבט הספורטיבי, אם את רואה שקשה לך להתמיד תעזרי בשירותים של מאמנת כושר אישית שתלווה אותך ללא כל חשש.

תקבעי לעצמך אימון ניסיון

מתי תוכלי להתחיל להתאמן לאחר לידה?

ההמלצה הגנרית – בדר"כ ההמלצה הגנרית היא חודש וחצי אחרי הלידה תוכלי להתאמן. אבל קחי בחשבון, כי קיימת המלצה בספרים ואילו לעיתים בפועל (בחיים האמיתיים) זה לא עולה בקנה אחד. לדוגמא: ישנן נשים שעברו הריון קשה ומסורבל שתהליך ההחלמה ארוך מהרגיל, ישנן נשים כי בעקבות ההריון סובלות מבעיות רפואיות נקודתיות שיש לטפל בהן ואז ניתן יהיה להתאמן. אנו ממליצות לך כן להיעזר בשירותיה של מאמנת כושר אישית לנשים לאחר לידה ולתת למי שלמדה להוביל אותך.

את הרופאה הטובה ביותר של עצמך – כאשר תרגישי ביטחון ומוכנות לחזור להתאמן לכי על זה, הרי את מכירה את גופך יותר טוב מכל אדם אחר. חשוב מאוד לזכור, כי עלייך לגשת לרופא המטפל לקבל חוות דעתו ואת אישורו הטוטאלי ותמיכתו בנושא להמשך הפעילות שלך.

איזו פעילות גופנית מומלצת לנשים אחרי לידה?

פעילות גופנית מתונה – תתחילי בדברים הקלים והפשוטים כמו: הליכה קלה עד בינונית, טיול עם התינוק בעגלה, תרגילי כושר שלא מהווים לחץ וקושי תהומי, תעבדי על חגורת הבטן והסוגרים והשתמשי במשקלים נמוכים.

פעילות גופנית שגורמת לך לחייך – תנסי למצוא את הדברים האהובים עלייך המסבים לך אושר וגורמים לך להנאה ומצליחים לגרום לנפש שלך "לחייך" ואת אלו תחבקי חזק ותמנפי אותם. לדוגמא: אם את אוהבת ים ומחפשת להזיז את הגוף במקביל, תנסי פעילות ימית כמו: חתירה סאפ, יוגה על סאפ, אימוני שחיה.

אימוני כושר מותאמים אישית – אנו מדברות על אימונים לצד מאמנת כושר אישית לנשים לאחר לידה, שיודעת בדיוק על אילו אזורים להתמקד וכיצד לעשות זאת נכון בצורה הטובה ביותר על מנת לא להסב לך נזק מיוחד.

הכתבה נכתבה על ידי סיגל בלומנטל – מאמנת כושר אישית לנשים לאחר לידה ובהריון מצוות גו ליידי

>>>לפרטים נוספים על ספורט אחרי לידה כנסי לכאן