Blog - Latest News
מאמנת כושר אישית באימון לגיל הזהב

מאמנת כושר אישית לגיל הזהב

הכתבה הבאה, מתארת את היתרונות שניתן להפיק מהתעמלות עם מאמנת כושר אישית לגיל הזהב, מתארת את התחלואות השכיחות ביותר והשינויים המבניים והפיזיולוגים החלים באנשים מבוגרים, פלוס בונוס של מספר תרגילי התעמלות לגיל הזהב שאפילו תוכלי לנסות בכוחות עצמך.

אחד מהפתרונות הטובים ביותר זוהי התעמלות סדירה על בסיס יומית, שכן לעתים זהו הפתרון הטוב ביותר עבור: חיזוק הגוף. תזוזת הגוף, הנעת המפרקים, שיפור חילוף החומרים, עליה במצב הרוח ובהנחה ותעשי זאת עם אשת מקצוע מיומנת אז הרווח כולו שלך (ועל כך נרחיב עוד שנייה)

גיל הזהב זהו הגיל הכי כייפי בעולם מכמה סיבות: יש כבר משפחה ענקית, יש מלא זמן פנוי שניתן למלא אותו בחוגים מעשירים ובפעילות גופנית, והכי חשוב אין לך לאן למהר – יש אתנחתא קלה ממירוץ החיים.

חמש נשים מבוגרות ומאושרות

התחלואות השכיחות ביותר לאנשים בגיל הזהב

  • הופעת מחלות – סכרת, יתר לחץ דם, שומנים בדם, שבץ
  • איבוד מסת שריר – מסת השריר יורדת בשל שינויים הורמונליים
  • שרירי השלד נחלשים – אוסטיאופורוזיס (בריחת סידן והדלדלות העצם)
  • שינויים ניווניים – חלים שינויים גרמיים בעצמות, בחוליות ובמפרקים (בשל כך בעיות אורתופדיות)

מאמנת כושר אישית לגיל הזהב – רשימת יתרונות

  • אשת הסוד שלך – את מוזמנת לשתף אותה בחוויות האישיות שלך
  • פיקוח וליווי אישי – המאמנת תפקח ותוודא כי כל תרגיל מבוצע נכון ומדויק
  • תהיה שם לצידך – לכל דבר שתצטרכי בהיבט האימון הגופני היא תהיה ותתמוך בך
  • פתרון נהדר לחיזוק הגוף – תוכלי לחזק את גופך במהלך אימוני הכושר שתעשו יחד
  • אימונים מותאמים 100% – כל אימון יותאם בדיוק לצרכים ולבעיות שלך ברמה מדויקת
  • מגיעה עד אלייך – המאמנת תגיע עד לאן שתרצי: דיור מוגן, סלון הבית, הגינה הציבורית
  • עבודה על יציבה וחגרות הכתפיים – תוכלי לשפר את היציבה שלך ולחזק את חגורת הכתפיים

תרגילי כושר מותאמים לפעילויות היומיומיות של הקשישים (ADL)

  • להחזיר משהו למדף בארון – פעולה שגרתית מחיי היומיום שלנו, אשר לעיתים לאנשים קשישים היא מאוד קשה ומסורבלת. גם במקרה הזה, תעבדי עם המאמנת על תרגילים המדמים בדיוק את אותה הפעולה.
  • לקחת משהו מהמקרר – לפעמים צריך להתכופף יתר על המידה או להיפך להתרומם מידי וזה מאוד קשה. עם המאמנת תוכלי לחזק את השרירים הרלוונטיים לכך, ובמקביל לתרגל טכניקות נכונות להתכופפות ולהתרוממות.
  • איך למלא את הדלק ברכב – הרבה מן האנשים מתקשים בפעולה בסיסית זאת, בשל פתיחת המיכל והכנסת הידית לפתח המילוי. ניתן בהחלט לשפר זאת על ידי תרגילים ייעודים המדמים את אותה הפעולה במגוון ורסאטילי של תרגילים.
  • עבודה על הליכה נכונה – מתן דגשים נכונים, שיפור הטכניקה וחיזוק הרגליים, הזרועות והכתפיים וזאת במטרה שאותו קשיש\ה יוכלו ללכת ביומיום של בצורה נכונה, בין אם זה בבית, בגינה, כשהם צועדים למכולת או אפילו חוצים מעבר חציה.
  • ישיבה על כיסא בבית או באמבטיה – תוכלו לתרגל יחד את פעולה הישיבה על ידי חיזוק שרירי הרגליים לטובת הישיבה וחיזוק הזרועות לטובת האחיזה (הכוונה בידיות האחיזה השונות הפזורות בבית כמו: משקופים, ידיות של כיסא, דלתות ועזרים שיקלו עליך בביצוע הפעולה).
  • כיצד לשרוך שרוכים בצורה נכונה – עבודה על טכניקה נכונה, אשר תעזור לאותו קשיש\ה לשרוך את השרוכים בצורה טובה. לנו זה ניראה פשוט, אבל ישנם אנשים שקשה להם לעשות זאת. ישנם מגוון פרמטרים להקל את הפעולה כמו: נעליים ללא שרוכים, לשרוך של שרפרף, לדעת איך לקפל את הרגל ללא כאב.

אימון כושר אישי לגיל הזהב מרגש במיוחד

בסרטון הבא שלפניך, את מוזמנת לצפות באישה מדהימה בת 80 בשם רות, המשמשת בעצם בתור מאמנת כושר אישית לנשים קשישות מזה כעשור, ומדגימה בלייב אימון אחת על אחת עם אחת מהלקוחות הוותיקות שלה (הן מתאמנות יחד כבר 9 שנים). את הסרטון לקחנו ותרגמנו, והתוצר הוא רשימת תרגילים מעניינים היכולים להתאים לך.

  • לחיצת רגליים במכונה  (0:11 שניות) את התרגיל הבא לחיזוק הרגליים את מוזמנת לעשות בחדר הכושר בו את מתאמנת. דגשים לתרגיל: שבי בצורה נינוחה, הניחי את הרגליים על המשטח בצורה היוצרת 90 מעלות בין השוק לירך, שימי משקל נמוך ופשוט תדחפי. תוכלי להיעזר באחת המדריכות במכון שלך.
  • פשיטת ירך על כדור פיטבול או כיסא  (0:20 שניות) את התרגיל הבא תתחילי על כיסא ולא על כדור פיטבול (מחשש לחוסר שיווי משקל). הרעיון בתרגיל זה, הוא ליישר את הרגל כמה שאת יכולה ולהוריד בחזרה למטה, ולאחר מכן לעבור לרגל השניה. תרגיל המחזק את הארבע ראשים.
  • חתירה עם רצועות טי אר אקס (0:27 שניות) תרגיל מעולה לשריר הגב והזרועות שאנו ממליצות עליו. איחזי ברצועות, עימדי עם מעט פישוק ותשתדלי לעלות עד למעלה (נגיעה עם החזה ברצועות) ותרדי בחזרה. תרגיל זה, פשוט מושלם ומומלץ בחום.
  • פרפר ללא משקל (0:46 שניות)  הניחי ידיים על המצח או סביב העורף, ותפתחי את המפרקים כמה שיותר החוצה (פתיחת בית החזה) תוך שאת מקפידה להוציא אוויר.

לסיכום, מאמנת כושר אישית לגיל הזהב זהו פתרון מצוין עבור נשים מבוגרות הצריכות את היחס האישי, הזקוקות להכוונה האישית וכמובן אשר יש ביכולתן הכלכלית לשלם על כך. יחד עם זאת, אם אין באפשרותך לשלם על האימונים אנו ממליצות לך לחפש חוגי התעמלות המותאמים לבנות גיל הזהב, אשר יתרמו לך הן מבחינה חברתית והן גופנית. בהצלחה יקירה,

»» תלחצי על תרגילי התעמלות לקשישים לצפיה בתרגילים נוספים

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
WhatsApp chat