מאמנת כושר אישית באימון לגיל הזהב

מאמנת כושר אישית לגיל הזהב

הכתבה הבאה, מתארת את היתרונות שניתן להפיק מהתעמלות עם מאמנת כושר אישית לגיל הזהב, מתארת את התחלואות השכיחות ביותר והשינויים המבניים והפיזיולוגים החלים באנשים מבוגרים, פלוס בונוס של מספר תרגילי התעמלות לגיל הזהב שאפילו תוכלי לנסות בכוחות עצמך.

גיל הזהב זהו הגיל הכי כייפי בעולם מכמה סיבות: יש כבר משפחה ענקית, יש מלא זמן פנוי שניתן למלא אותו בחוגים מעשירים ובפעילות גופנית, והכי חשוב אין לך לאן למהר – יש אתנחתא קלה ממירוץ החיים.

חמש נשים מבוגרות ומאושרות

התחלואות השכיחות ביותר לאנשים בגיל הזהב

» שרירי השלד נחלשים – אוסטיאופורוזיס (בריחת סידן והדלדלות העצם)

» שינויים ניווניים – חלים שינויים גרמיים בעצמות, בחוליות ובמפרקים (בשל כך בעיות אורתופדיות)

» איבוד מסת שריר – מסת השריר יורדת בשל שינויים הורמונליים

» הופעת מחלות – סכרת, יתר לחץ דם, שומנים בדם, שבץ

אחד מהפתרונות הטובים ביותר זוהי התעמלות סדירה על בסיס יומית, שכן לעיתים זהו הפתרון הטוב ביותר ל: חיזוק הגוף. תזוזת הגוף, הנעת המפרקים, שיפור חילוף החומרים, עליה במצב הרוח ובהנחה ותעשי זאת עם אשת מקצוע מיומנת אז הרווח כולו שלך (ועל כך נרחיב עוד שניה)

הזמיני אימון כושר לקשישים

מאמנת כושר אישית לגיל הזהב – רשימת יתרונות

» מגיעה עד אלייך – המאמנת תגיע עד לאן שתרצי: דיור מוגן, סלון הבית, הגינה הציבורית.

» פיקוח וליווי אישי – המאמנת תפקח ותוודא כי כל תרגיל מבוצע נכון ומדויק

» אשת הסוד שלך – את מוזמנת לשתף אותה בחוויות האישיות שלך

» תהיה שם לצידך – לכל דבר שתצטרכי בהיבט האימון הגופני היא תהיה ותתמוך בך

» פתרון נהדר לחיזוק הגוף – תוכלי לחזק את גופך במהלך אימוני הכושר שתעשו יחד

» עבודה על יציבה וחגרות הכתפיים – תוכלי לשפר את היציבה שלך ולחזק את חגורת הכתפיים

» אימונים מותאמים 100% – כל אימון יותאם בדיוק לצרכים ולבעיות שלך ברמה מדוייקת

אימון כושר אישי לגיל הזהב מרגש במיוחד

בסרטון הבא שלפניך, את מוזמנת לצפות באישה מדהימה בת 80 בשם רות, המשמשת בעצם כמאמנת כושר אישית לנשים קשישות מזה כעשור, ומדגימה בלייב אימון אחת על אחת עם אחת מהלקוחות הוותיקות שלה (הן מתאמנות יחד כבר 9 שנים). את הסרטון לקחנו ותרגמנו, והתוצר הוא רשימת תרגילים מעניינים היכולים להתאים לך.

» לחיצת רגליים במכונה  (0:11 שניות) את התרגיל הבא לחיזוק הרגליים את מוזמנת לעשות בחדר הכושר בו את מתאמנת. דגשים לתרגיל: שבי בצורה נינוחה, הניחי את הרגליים על המשטח בצורה היוצרת 90 מעלות בין השוק לירך, שימי משקל נמוך ופשוט תדחפי. תוכלי להיעזר באחת המדריכות במכון שלך.

» פשיטת ירך על כדור פיטבול או כיסא  (0:20 שניות) את התרגיל הבא תתחילי על כיסא ולא על כדור פיטבול (מחשש לחוסר שיווי משקל). הרעיון בתרגיל זה, הוא ליישר את הרגל כמה שאת יכולה ולהוריד בחזרה למטה, ולאחר מכן לעבור לרגל השניה. תרגיל המחזק את הארבע ראשים.

» חתירה עם רצועות טי אר אקס (0:27 שניות) תרגיל מעולה לשריר הגב והזרועות שאנו ממליצות עליו. איחזי ברצועות, עימדי עם מעט פישוק ותשתדלי לעלות עד למעלה (נגיעה עם החזה ברצועות) ותרדי בחזרה. תרגיל זה, פשוט מושלם ומומלץ בחום.

» פרפר ללא משקל (0:46 שניות)  הניחי ידיים על המצח או סביב העורף, ותפתחי את המפרקים כמה שיותר החוצה (פתיחת בית החזה) תוך שאת מקפידה להוציא אוויר.

»» תלחצי על תרגילי התעמלות לקשישים לצפיה בתרגילים נוספים

לסיכום, מאמנת כושר אישית לגיל הזהב זהו פתרון מצוין עבור נשים מבוגרות הצריכות את היחס האישי, הזקוקות להכוונה האישית וכמובן אשר יש ביכולתן הכלכלית לשלם על כך. יחד עם זאת, אם אין באפשרותך לשלם על האימונים אנו ממליצות לך לחפש חוגי התעמלות המותאמים לבנות גיל הזהב, אשר יתרמו לך הן מבחינה חברתית והן גופנית. בהצלחה יקירה,