לרדת במשקל אחרי לידה

מחפשת דרך יצירתית לרדת במשקל אחרי לידה? מעוניינת לשלב פעילות גופנית לאחר לידה עם מאמנת כושר אישית? משתוקקת לחזור לסקיני הצמוד לפני הלידה? רוצה ליהנות מתוצאות מהירות ויחס אישי? תמשיכי לקרוא.

לרדת במשקל אחרי לידה

4 טיפים חשובים עבור ירידה במשקל לאחר לידה

  • אל תתביישי לקחת עזרה  תנסי להצליח לבד בתהליך ואם את רואה שאת לא מצליחה, אל תתביישי לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע חיצוניים אשר יעזרו לך להצליח בהמשך הדרך ויקצרו לך תהליכים ארוכים כמו: מדריכת כושר אישית בעלת ניסיון וכלים מקצועיים או דיאטנית מוסמכת.
  • אל תמעיטי ביכולותיך – לרדת במשקל אחרי לידה זהו אמנם תהליך לא פשוט אבל בהחלט אפשרי. לכן אל תשללי מראש את האפשרות שלא תצליחי, אלא תאמיני בעצמך ובמסוגלות שלך הרי את אישה חזקה ואמיצה שלא מזמן ילדה תינוק חמוד ומקסים, וחוותה 9 חודשים של נשיאת תינוק ברחם המלווים בהרבה כאבים עם מתחים נפשיים אז לרדת במשקל זה קטן עלייך.
  • תשלטי על החשקים המיותרים – כדי לחזור לגוף הרזה לפני ההריון, עלייך להיפטר מהרגלים ישנים כמו: אכילת מתוקים ומלוחים בזמן הריון שזהו הרגל שרוב הנשים נוטות להישאב עליו ולכן הם עולות במשקל בסופו של דבר. אם ברצונך לרדת במשקל, עלייך לדעת לעשות סדר בתזונה שלך ולהשתדל לאכול בהתאם לדברים שבאמת הגוף שלך רוצה וצריך וככה את תצליחי בתהליך.
  • תמצאי פרטנרית מושלמת – סביר להניח כי יש לך חברה טובה או קרובה שזה עתה עברה תהליך לידה כמוך ושתיכן בעלות תחומי עניין משותפים. החיבור ממקום משותף יקל על שתיכן להצליח בתהליך משום שכל אחת תדע להבין את השנייה ואת מצוקותיה. ההמלצה היא לנהל שיחות טלפון ביום יום, להיפגש מידי פעם לכוס קפה, או לטייל יחד בקניון. הפורקן הנפשי יגרום לך לתחושת רעננות ויעזור לך לטעון את מצברים חדשים.

איך לרדת במשקל אחרי לידה?

לרדת במשקל אחרי לידה זוהי אמנם שאיפה של הרבה נשים בארץ ובעולם, אך לא כולן מצליחות ליישם אותה בפועל בשל כל הפיתויים הטעמים מסביב, הלחץ החברתי, העייפות הנפשית והחוסר מוטיבציה הכללית של לחזור להתחלה. חשוב לציין, כי עם המשמעת העצמית והנחישות הגבוהה ניתן להצליח גם לבד אבל מומלץ להיעזר באנשי מקצוע ייעודיים לתהליך הירידה במשקל כמו: דיאטנית, נטורופתית וכמובן מאמנת כושר אישי.

כדי להצליח בתהליך עלייך להישמע לכללי הברזל הבאים

  • בצעי פעילות גופנית  במשך 3 פעמים בשבוע לפחות בין אם אלו הליכות בפארק עם חברה טובה, ריצות עם הכלבה, רכיבה על אופניים. או תתחילי לעשות אימונים אישיים עם מדריכה אשר תדאג לאתגר אותך והכניס אותך לכושר.
  • הקפידי על תזונה מבוקרת לאחר הלידה  כלומר אל תתפתי לכל המתוקים והמלוחים סביבך אלא תאכלי רק את מה שאת צריכה לאכול. אם קשה לך ואת לא יודעת מה מותר ומה אסור, תיעזרי בשירותיה של אשת מקצוע כמו: דיאטיקנית אשר תבנה לך תפריט תזונתי או שפשוט תיתן לך קווים מנחים להתמודד עם התזונה בחיי היומיום שלך במטרה שלא תתפתי לדברים אחרים.
  • תקשיבי לגוף שלך ותהיי שלמה וחדורת מוטיבציה – אחרי הלידה מתווסף לצידך בייבי מהמם, כאשר צריך לדאוג לו, להאכילו, לחתל לו ולהרדימם אותו כמובן (קצת מקשה על האימונים, אבל אל תוותרי לעצמך). כחלק מהתהליך יהיה עלייך לאכול מסודר (נכון זה קשה, אבל תתעודדי עשרות נשים הצליחו), תלמדי לא לוותר וכמובן לאורך כל התהליך תקשבי לגוף ולנפש שלך ואל תלכי נגד.

לסיכום, אם את משתוקקת להתנסות בחווית אימון מקצועית וייחודית, רוצה לראות תוצאות מהירות ואת זקוקה לעזרה של מאמנת אישית המתמחה בכל התחום של ספורט אחרי לידה הגעת למקום הנכון! נא השאירי בבקשה את השם והטלפון שלך במקום הרצוי באתר.

»» בהצלחה צוות Go Lady – כי מגיע לך לקבל הרבה מחמאות

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button