כושר בהריון

מהו אימון כושר בהריון?

  • כושר בהריון הכוונה לפעילות גופנית מסוימת אשר אישה הרה עושה (הליכה, יוגה, פילאטיס, שחיה)
  • כל אימון כושר בהריון משתנה בין טרימסטר לטרימסטר היות וגופך חווה שינויים פיזיולוגיים-הורמונליים
  • את האימונים בהריון את יכולה לבצע באופן עצמאי על בסיס הידע שלך, או להתאמן עם מאמנת מוסמכת לכך
  • האימון מתקיים בבית של הלקוחה או בחוץ (למשל בפארק) כאשר המאמנת מגיעה אליך עם כל הציוד המקצועי הדרוש
  • האימון נמשך 60 דקות, כאשר במהלכן אתן תתמקדו בכל הנושא של חיזוק שרירי הגב, רצפת האגן, שרירי הליבה, גמישות, מתיחות וכמובן כפיפות בטן
  • חובה עליך להביא אסמכתא רפואית תקפה שאת כשירה לאימונים, לפני שאת מתחילה להתאמן אצלנו! האישור נועד עבור שני דברים: 1). לכל הנושא הביטוחי שלך מולנו 2). על מנת לאפשר לך להתאמן בזמן הריון בידיעה שאין לך מגבלות רפואיות.

מהם היתרונות של כושר בהריון?

  • תחזקי את השרירים שלך לקראת הלידה  במהלך הלידה את הולכת לאמץ מאוד את שרירי הבטן, שרירי רצפת האגן וכמובן את הולכת להתעסק הרבה עם כל עניין הנשימות. לכן, כדי להגיע ללידה מוכנה מתמיד עם שרירים חזקים עלייך לעשות ספורט בהריון עם תרגילים מותאמים עבורך ועבור העובר שלך.
  • תוכלי לחזור לנקודת ההתחלה בכושר טוב – פעילות ספורטיבית מבוקרת במהלך ההריון עם מדריכה אישית מוסמכת, תעזור לך לחזור לגזרה ההתחלתית שלך טרם ההיריון. וזאת מפני שאת לא מפסיקה עם הכושר לפני הלידה, אלא את ממשיכה ומתחזקת אותו לאורך כל התקופה.
  • תשפרי לעצמך את מצב הרוח – אישה הריונית סובלת ממצבי רוח משתנים, וזאת בשל כל הנושא של ההפרשות בהריון, השינויים הפיזיולוגיים אשר גופה חווה, המתח הנפשי המהול בשמחה ובעצב, וכמובן בשל העליה במשקל בהריון. אם ברצונך לשנות זאת, וברצונך לחייך ולהפיג את כל המתחים הנפשיים תתחילי לעשות פעילות גופנית מתונה וסדורה לצידה של מאמנת כושר אישית, אשר תרומם את מצב הרוח שלך ואת ההרגשה הכללית, תרגישי חזקה יותר ורעננה יותר.

כושר בהריון

דוגמאות של פעילויות כושר בהריון?

  • אימונים במכון כושר – את מוזמנת להירשם לחדר כושר הקרוב לביתך לדוגמא: גו אקטיב או הולמס פלייס. לאחר ההרשמה, תתחילי להתנסות בשיעורי סטודיו המותאמים לנשים בהריון.
  • תרגילי נשימות ומתיחות – תרגול נשימות בזמן הריון זהו דבר נורא חשוב שיש לתרגל אותו, בשל מספר היבטים חשובים. אצלנו אנו נוהגות, לעבוד על הנשימות יחד עם תרגילי מתיחות נהדרים לכלל המערכות בגוף עם "נגיעה" באזורים היותר נחוצים.
  • אימון לצד מאמנת – אם ברצונך ליהנות מתוצאות מקסימליות ולקבל יחס של נסיכה, עלייך להתנסות באימון ניסיון עם מאמנת מיומנת ומנוסה בכל הנושא של ספורט בהריון. לפני שאת רוכשת סדרת אימונים, תעשי אימון הכרות אשר יעזור לך להחליט אם המאמנת לטעמך, זהו אימון במחיר סמלי וללא התחייבות מצידך.
  • שחיה לנשים הרות – זוהי פעילות מאוד מומלצת לנשים היודעות לשחות כמובן, וזאת משום שהעומס על המפרקים קטן משמעותית, ולפיכך במים קיימת הרגשה של ריחוף מה שיקנה לך את האפשרות לעשות עשרות תרגילים ללא הרבה זיעה ומאמץ. בנוסף, אומרים שזוהי פעילות התורמת להתפתחות העוברית.
  • אימון פיטבול בהריון – כדור צבעוני וגמיש המשמש ככלי מרכזי בקורס הכנה ללידה. העובדה שהוא לא יציב, גורמת לו לאתגר אתכן על ידי הפעלה של השרירים המייצבים, שרירי הבטן וכמובן שרירי רצפת האגן. הוא מאוד נוח וידידותי למשתמשת ומומלץ שתתחילי לעבוד עליו לאחר הדרכה מסודרת עם מדריכת פיטבול מוסמכת.

באתר Go Lady את יכולה ליהנות ממגוון טיפים חינמיים וייחודיים לאתר בכל הנוגע לכושר בהריון, כמו כן עשרות עד מאות תרגילים המיועדים עבור נשים הרות, וכמובן חומרים נוספים המתקשרים לחזרה לשגרה לאחר הלידה.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |