בטן הריונית בחודשים מתקדמים

מחפשת מאמנת כושר אישית שתעזור לך לעשות כושר בהריון? רוצה ללמוד מספר תרגילי כושר לנשים בהריון? רוצה לקבל טיפים על תזונה נכונה בהריון? רוצה לדעת כיצד עלייך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר?

אצלנו ב- Go Lady אימון כושר אישי לנשים בלבד, נמצאות עשרות מדריכות כושר מקצועיות ומעוצבות בעלות ניסיון רב בתחומים האלו: כושר לנשים בהריון, ספורט לנשים בהריון וכמובן פעילות גופנית לאחר לידה. כל מאמנת אישית או מדריכה פרטית, עברה הכשרה ספציפית בנושא אשר מעניקה לה ארגז כלים רחב לעשות אימונים אישיים.

האימונים הינם מגוונים ומהנים בפריסה ארצית בכל הארץ, והם מתקיימים בהתאם לבקשתה של הלקוחה. כלומר, אימון אישי המתקיים בבית הלקוחה באופן פרטי או אימון פרטני בפארק  הסמוך לבית באווירה ירוקה ופסטורלית. את כלקוחה צריכה להביא עמך מגבת ובקבוק מים, ואילו אותה מדריכה או מאמנת תדאגנה לכל הציוד הדרוש כדי לספק לך את התמורה המקסימלית ולהבטיח שתהיי מרוצה.

להזמנת אימוני כושר בהריון

אם ברצונך להתקדם בתהליך הרישום, עלייך להשאיר לנו באתר את הפרטים האישיים שלך כגון: שם וטלפון. וזאת במטרה שאנו נצלצל אלייך בהקדם האפשרי ונוכל להעניק לך את השירות המהיר ביותר בהתאם לצרכים שלך.

חשוב לציין, כי אנו נשאל אותך בטלפון מספר שאלות מקצועיות כדי לקבל תמונת מצב לגביך והנה דוגמא לשאלות: האם התאמנת כבר עם מדריכת כושר אישית? האם קיבלת המלצה לעסוק בפעילות גופנית מהרופא שלך? האם חשת סחרחורת בהריון? באיזה חודש את כרגע? מהן המטרות העיקריות שלך? ככל שהתשובות תהיינה מפורטות, זה יעזור לאותה מדריכה להתאים עבורך תכנית אימונים בהתאם לצרכים ולרצונות שלך.

כושר בהריון

מהו כושר בהריון?

כושר בהריון הכוונה לפעילות גופנית אותה ניתן לבצע באופן עצמאי כלומר, את יכולה לבצע תרגילי כושר בהריון מהידע האישי שלך, מהסתכלות באינטרנט או מתכניות טלוויזיה. אופציה נוספת, היא לשכור את שירותיה של מאמנת כושר אישית אשר למדה ובעלת ידע וניסיון מתאימים. אותה מאמנת תנחה אותך בצורה הטובה ביותר, תגרום לך לעשות את האימון האפקטיבי ביותר ותלווה אותך לאורך כל התהליך.

קצת על האימון אימון אישי אורך בממוצע בין ארבעים וחמש דקות ומגיע עד לשישים דקות, במהלך האימון עובדים על תרגילי כוח ותרגילי אירובי בעזרת מגוון אביזרים: רצועות TRX, משקולות יד צבעוניות, גומיית התנגדות וכמובן כדור פיטבול. כמו כן, ישנה התמקדות בכל הנושא של חיזוק שרירי הגב, רצפת האגן, שרירי הליבה, גמישות, מתיחות וכמובן כפיפות בטן.

אם את בעלת ידע, כלים ומשמעת עצמאית ואת חושבת שאת מסוגלת ויכולה להתאמן בצורה עצמאית ללא מדריכה תעשי זאת, במידה ולא קחי בחשבון שאימון עם מאמנת אישית זוהי מסגרת מחייבת לאורך כל התהליך אשר תוביל אותך לתוצאות מהירות.

אם ברצונך להזמין אימון הכרות במחיר מבצע, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני עם אחת מהנציגות שלנו באתר גו ליידי או שאת מוזמנת להשאיר שם וטלפון ואנו נדאג לחזור אלייך בהקדם האפשרי.

מהם היתרונות של כושר בהריון?

» חיזוק השרירים טרם הלידה  במהלך הלידה את הולכת לאמץ מאוד את שרירי הבטן, שרירי רצפת האגן וכמובן את הולכת להתעסק הרבה עם כל עניין הנשימות. לכן, כדי להגיע ללידה מוכנה מתמיד עם שרירים חזקים עלייך לעשות ספורט בהריון עם תרגילים מותאמים עבורך ועבור העובר שלך.

» חזרה לנקודת ההתחלה – פעילות ספורטיבית מבוקרת במהלך הריון עם מדריכה אישית מוסמכת, תעזור לך לחזור לגזרה ההתחלתית שלך טרם ההיריון. וזאת מפני שאת לא מפסיקה עם הכושר לפני הלידה, אלא את ממשיכה איתו.

» שיפור מצב הרוח – אישה הריונית סובלת ממצבי רוח משתנים לעיתים קרובות, וזאת בשל כל הנושא של הפרשות בהריון, השינויים הפיזיולוגיים אשר גופה חווה, המתח הנפשי המהול בשמחה ובעצב בו היא שרויה, וכמובן עקב כל הנושא של עליה במשקל בהריון. אם ברצונך לשנות זאת, וברצונך לחייך ולהפיג את כל המתחים הנפשיים תתחילי לעשות פעילות גופנית מתונה וסדורה לצידה של מאמנת כושר אישית, אשר תרומם את מצב הרוח שלך ואת ההרגשה הכללית, תרגישי חזקה יותר ורעננה יותר. חשוב לציין כי במקביל לשיפור במצב הרוח, כושר בהריון תורם לפעילות הפיזיולוגית שלך: זרימת דם טובה יותר, השרירים מתחזקים וכאבי הגב נחלשים.

כושר בהריון

דוגמאות של פעילויות כושר בהריון?

» רצועות טי אר אקס – מדובר בשיטת אימון ייחודית אשר הגיעה אלינו מארצות הברית לפני כמספר שנים וכיום נחשבת לדבר הבא בתחומים האימונים האישיים. הרעיון הוא התנגדות של משקל הגוף כנגד זוג רצועות, מתאים לכלל האוכלוסייה לגברים, ילדים וכמובן לנשים בהריון ומציע עשרות תרגילי בטן.

» אימון לצד מאמנת – אם ברצונך ליהנות מתוצאות מקסימליות ולקבל יחס של נסיכה, עלייך להתנסות באימון ניסיון עם מאמנת מיומנת ומנוסה בכל הנושא של ספורט בהריון. לפני שאת רוכשת סדרת אימונים, תעשי אימון הכרות אשר יעזור לך להחליט אם המאמנת לטעמך, זהו אימון במחיר סמלי וללא התחייבות מצידך.

» אימונים במכון כושר – את מוזמנת להירשם לחדר כושר הקרוב לביתך לדוגמא: גו אקטיב או הולמס פלייס. לאחר ההרשמה, תתחילי להתנסות בשיעורי סטודיו המותאמים לנשים בהריון.

» הליכות – זוהי הפעילות הכי מומלצת לנשים בהריון, עלייך לעשות הליכה באזור מישורי ונוח להליכה ללא שיפועים חדים וכמובן בקצב אחיד ומתון. קחי איתך מוסיקה טובה, בקבוק מים ותצאי להליכה מתונה בסמוך לבית, בפארק הירוק והמשגע או בים הכחול והמרגיע. אם את רואה שקשה לך לצאת להליכה לבד, קחי איתך את הבת זוג או הבעל שלך או אפילו חברה טובה וככה הזמן יעבור לך מהר יותר והמוטיבציה שלך תגדל.

» אימון פיטבול בהריון – מדובר בכדור נוח, צבעוני, קליל וגמיש אשר משמש ככלי מרכזי בקורס הכנה ללידה. העובדה שהוא לא יציב, גורמת לו לאתגר אתכן על ידי הפעלה של השרירים המייצבים, שרירי הבטן וכמובן שרירי רצפת האגן. הוא מאוד נוח וידידותי למשתמש מומלץ שתתחילו לעבוד עליו לאחר הדרכה מסודרת עם מדריכת פיטבול מוסמכת.

צוות גו ליידי מבטיחים להחזיר אותך לכושר עם הרבה חיוך והנאה