בטן הריונית בחודשים מתקדמים

בשעה טובה נקלטת ונכנסת להריון אז ראשית מזל טוב, ושנית אם את מחפשת מאמנת מנוסה אשר תנחה אותך ותראה לך כיצד עלייך לבצע אימוני כושר בהריון ללא כל חשש או פחד מצידך, הרי את מוזמנת לשכור את השירותים המקצועיים שלנו.

באתר Go Lady את יכולה ליהנות ממגוון טיפים חינמיים וייחודיים לאתר בכל הנוגע לכושר בהריון, כמו כן עשרות עד מאות תרגילים המיועדים עבור נשים הרות, וכמובן חומרים נוספים המתקשרים לחזרה לשגרה לאחר הלידה.

חובה להמציא אסמכתא רפואית תקפה שאת כשירה לאימונים! אנו מחייבים את כל הנשים ההריוניות אשר רוצות להתאמן אצלנו, להשיג אישור מרופא בהקדם. האישור נועד עבור שני דברים: 1). לכל הנושא הביטוחי שלך מולנו 2). על מנת לאפשר לך להתאמן בזמן הריון בידיעה שאין לה מגבלות רפואיות כלשהן.

להזמנת אימוני כושר בהריון

אנו מציעות לקהל הלקוחות שלנו, את האפשרות לקחת אימון ניסיון ללא כל התחייבות, לשם התרשמות מהמאמנת ומקצועיותה לצד כל הנושא של האינטראקציה והכימיה האישית. בהנחה, ואחרי האימון הניסיוני היה לך טוב ותרצי להמשיך הלאה, את מוזמנת לבחור את המסלול האידאלי עבורך מתוך חבילות האימונים שלנו כאן

כושר בהריון

מהו כושר בהריון?

כושר בהריון הכוונה לפעילות גופנית אותה ניתן לבצע באופן עצמאי כלומר, את יכולה לבצע תרגילי כושר בהריון מהידע האישי שלך, מהסתכלות באינטרנט או מתכניות טלוויזיה. אופציה נוספת, היא לשכור את שירותיה של מאמנת כושר אישית אשר למדה ובעלת ידע וניסיון מתאימים. אותה מאמנת תנחה אותך בצורה הטובה ביותר, תגרום לך לעשות את האימון האפקטיבי ביותר ותלווה אותך לאורך כל התהליך.

קצת על האימון אימון כזה לרוב מתקיים בבית של הלקוחה, אם כי גם ניתן לבצעו בחוץ (למשל בפארק). אורכו של האימון בין ארבעים וחמש דקות עד לשישים דקות, ובמהלכו עובדים על תרגילי כוח לצד סיבולת ועם שילוב של תרגילי אירובי בעזרת מגוון אביזרים. כמו כן, ישנה התמקדות בכל הנושא של חיזוק שרירי הגב, רצפת האגן, שרירי הליבה, גמישות, מתיחות וכמובן כפיפות בטן.

מהם היתרונות של כושר בהריון?

» תחזקי את השרירים שלך לקראת הלידה  במהלך הלידה את הולכת לאמץ מאוד את שרירי הבטן, שרירי רצפת האגן וכמובן את הולכת להתעסק הרבה עם כל עניין הנשימות. לכן, כדי להגיע ללידה מוכנה מתמיד עם שרירים חזקים עלייך לעשות ספורט בהריון עם תרגילים מותאמים עבורך ועבור העובר שלך.

» תוכלי לחזור לנקודת ההתחלה בכושר טוב – פעילות ספורטיבית מבוקרת במהלך הריון עם מדריכה אישית מוסמכת, תעזור לך לחזור לגזרה ההתחלתית שלך טרם ההיריון. וזאת מפני שאת לא מפסיקה עם הכושר לפני הלידה, אלא את ממשיכה איתו.

» תשפרי לעצמך את מצב הרוח – אישה הריונית סובלת ממצבי רוח משתנים לעיתים קרובות, וזאת בשל כל הנושא של הפרשות בהריון, השינויים הפיזיולוגיים אשר גופה חווה, המתח הנפשי המהול בשמחה ובעצב בו היא שרויה, וכמובן עקב כל הנושא של עליה במשקל בהריון. אם ברצונך לשנות זאת, וברצונך לחייך ולהפיג את כל המתחים הנפשיים תתחילי לעשות פעילות גופנית מתונה וסדורה לצידה של מאמנת כושר אישית, אשר תרומם את מצב הרוח שלך ואת ההרגשה הכללית, תרגישי חזקה יותר ורעננה יותר. חשוב לציין כי במקביל לשיפור במצב הרוח, כושר בהריון תורם לפעילות הפיזיולוגית שלך: זרימת דם טובה יותר, השרירים מתחזקים וכאבי הגב נחלשים.

כושר בהריון

דוגמאות של פעילויות כושר בהריון?

» תרגילי נשימות ומתיחות – תרגול נשימות בזמן הריון זהו דבר נורא חשוב שיש לתרגל אותו, בשל מספר היבטים חשובים. אצלנו אנו נוהגות, לעבוד על הנשימות יחד עם תרגילי מתיחות נהדרים לכלל המערכות בגוף עם "נגיעה" באזורים היותר נחוצים.

» אימון לצד מאמנת – אם ברצונך ליהנות מתוצאות מקסימליות ולקבל יחס של נסיכה, עלייך להתנסות באימון ניסיון עם מאמנת מיומנת ומנוסה בכל הנושא של ספורט בהריון. לפני שאת רוכשת סדרת אימונים, תעשי אימון הכרות אשר יעזור לך להחליט אם המאמנת לטעמך, זהו אימון במחיר סמלי וללא התחייבות מצידך.

» אימונים במכון כושר – את מוזמנת להירשם לחדר כושר הקרוב לביתך לדוגמא: גו אקטיב או הולמס פלייס. לאחר ההרשמה, תתחילי להתנסות בשיעורי סטודיו המותאמים לנשים בהריון.

» שחיה לנשים הרות – זוהי פעילות מאוד מומלצת לנשים היודעות לשחות כמובן, וזאת משום שהעומס על המפרקים קטן משמעותית, ולפיכך במים קיימת הרגשה של ריחוף מה שיקנה לך את האפשרות לעשות עשרות תרגילים ללא הרבה זיעה ומאמץ. בנוסף, אומרים שזוהי פעילות התורמת להתפתחות העוברית.

» אימון פיטבול בהריון – מדובר בכדור נוח, צבעוני, קליל וגמיש אשר משמש ככלי מרכזי בקורס הכנה ללידה. העובדה שהוא לא יציב, גורמת לו לאתגר אתכן על ידי הפעלה של השרירים המייצבים, שרירי הבטן וכמובן שרירי רצפת האגן. הוא מאוד נוח וידידותי למשתמש מומלץ שתתחילו לעבוד עליו לאחר הדרכה מסודרת עם מדריכת פיטבול מוסמכת.

צוות גו ליידי מבטיחים להחזיר אותך לכושר עם הרבה חיוך והנאה