תוכן עניינים

נשים הרות יושבות על מזרן
נשים הרות יושבות על מזרן
את מוזמנת לקרוא את הכתבה הבאה הכוללת את הדברים הבאים: תרגילים לנשים הריוניות, דוגמאות לפעילות ספורטיביות שונות, מה זה נותן לך בעצם אם את מתאמנת בתקופה הזאת.
 
ואם החלטת לעשות אצלנו שיעור ניסיון, אז בבקשה תשיגי בהקדם אישור מהרופא המטפל שלך. קריאה מהנה,

הסבר קצר על אימון כושר בהריון

מה זה בעצם?

הכוונה לפעילות גופנית מסוימת אשר אישה הרה עושה (הליכה, יוגה, פילאטיס, שחיה)

 

האימונים מאוד משתנים

כל שיעור משתנה בין טרימסטר לטרימסטר היות וגופך חווה שינויים פיזיולוגיים-הורמונליים כל הזמן

 

ניתן להתאמן לבד או עם מישהי מוסמכת

את התרגילים את יכולה לבצע באופן עצמאי על בסיס הידע שלך, או להתעמל עם מישהי מוסמכת לכך

 

איפה מתאמנים?

האימון מתקיים בבית של הלקוחה או בחוץ (למשל בפארק) כאשר היא מגיעה אליך עם כל הציוד המקצועי הדרוש

 

כמה זמן נמשך אימון?

זה נמשך 60 דקות, כאשר במהלכן אתן תתמקדו בכל הנושא של חיזוק שרירי הגב, רצפת האגן, שרירי הליבה, גמישות, מתיחות וכמובן כפיפות בטן

 

יש להביא אישור רופאי בתוקף

חובה עליך להביא אסמכתא רפואית תקפה שאת כשירה לאימונים, לפני שאת מתחילה להתאמן אצלנו! האישור נועד עבור שני דברים: 1). לכל הנושא הביטוחי שלך מולנו 2). על מנת לאפשר לך להתאמן בזמן הריון בידיעה שאין לך מגבלות רפואיות

מה הם היתרונות של כושר בהריון?

תחזקי את השרירים שלך לקראת הלידה

במהלך הלידה את הולכת לאמץ מאוד את שרירי הבטן, שרירי רצפת האגן וכמובן את הולכת להתעסק הרבה עם כל עניין הנשימות. לכן, כדי להגיע ללידה מוכנה מתמיד עם שרירים חזקים עליך לעשות תרגילים מותאמים עבורך ועבור העובר.

תוכלי לחזור לנקודת ההתחלה בכושר טוב

פעילות ספורטיבית מבוקרת עם מישהי מוסמכת, תעזור לך לחזור לגזרה ההתחלתית שלך טרם ההיריון. וזאת מפני שאת לא מפסיקה את הפעילות לפני הלידה, אלא את ממשיכה ומתחזקת אותה לאורך כל התקופה.

תשפרי לעצמך את מצב הרוח

אישה הריונית סובלת ממצבי רוח משתנים, וזאת בשל כל הנושא של ההפרשות, השינויים הפיזיולוגיים אשר גופה חווה, המתח הנפשי המהול בשמחה ובעצב, וכמובן בשל העליה במשקל. אם ברצונך לשנות זאת, וברצונך לחייך ולהפיג את כל המתחים הנפשיים תתחילי לעשות פעילות מתונה וסדורה לצידה של מאמנת אישית, אשר תרומם את מצב הרוח שלך ואת ההרגשה הכללית, תרגישי חזקה יותר ורעננה יותר.

דוגמאות לפעילות גופנית שניתן לעשות בהריון

אימונים במכון כושר

את מוזמנת להירשם למקום הקרוב לביתך לדוגמא: גו אקטיב או הולמס פלייס. לאחר ההרשמה, תתחילי להתנסות בשיעורי סטודיו המותאמים לנשים כמוך.

 

תרגילי נשימות ומתיחות

תרגול נשימות זהו דבר נורא חשוב שיש לתרגל אותו, בשל מספר היבטים חשובים. אצלנו אנו נוהגות, לעבוד על הנשימות יחד עם תרגילי מתיחות נהדרים לכלל המערכות בגוף עם "נגיעה" באזורים היותר נחוצים.

 

אימון עם אשת מקצוע

אם ברצונך ליהנות מתוצאות מקסימליות ולקבל יחס של נסיכה, עליך להתנסות במפגש  עם מישהי מיומנת ומנוסה בכל הנושא הזה. לפני שאת רוכשת סדרת שיעורים, תעשי פעם אחת ואז תחליטי אם היא לטעמך, זהו שיעור במחיר סמלי וללא התחייבות מצידך.

 

שחיה

זוהי פעילות מאוד מומלצת לנשים היודעות לשחות כמובן, וזאת משום שהעומס על המפרקים קטן משמעותית, ולפיכך במים קיימת הרגשה של ריחוף מה שיקנה לך את האפשרות לעשות עשרות תרגילים ללא הרבה זיעה ומאמץ. בנוסף, אומרים שזוהי פעילות התורמת להתפתחות העוברית.

 

כדור פיטבול

זהו כדור צבעוני וגמיש המשמש ככלי מרכזי בקורס הכנה ללידה. העובדה שהוא לא יציב, גורמת לו לאתגר אתכן על ידי הפעלה של השרירים המייצבים, שרירי הבטן וכמובן שרירי רצפת האגן. הוא מאוד נוח וידידותי למשתמשת ומומלץ שתתחילי לעבוד עליו לאחר הדרכה מסודרת עם מישהי מוסמכת.

אישה הריונית מתרגלת עם כדור
אישה הריונית מתרגלת עם כדור

תרגילים עם כדור פיזיו

תקפצי על הכדור

עליך לקפוץ על הכדור תוך שאת מפשקת את הרגליים שלך כמה שיותר בצורה רחבה. המטרה לאפשר לתינוק לנוע כמה שיותר.

 

סיבובים עם כדור

עליך לעשות סיבובים גדולים מצד אל צד. נחשב לתרגיל מצוין ומשחרר.

 

גלגול אגן קדימה

עליך לסובב את האגן קדימה, ובעזרת הכדור להתגלגל קדימה ואחורה.

 

מכרעים מצד לצד

תמתחי את הרגל לצד אחד ותבצעי כיפוף עדין, ואז תעברי לרגל השניה. כמו כן, את יכולה להחזיק כמה שניות בצד אחד.

שאלות נפוצות על הכדור

ובכן זה תלוי בגובה שלך בהתאם לכך תרכשי את גודל הכדור. זה יכול להיות גודל של 55, 65, 75, 85.

ניתן לרכוש בכל חנות ספורט כמו: מגה ספורט, דקטלון, ספורט ורטהיימר. המחיר של בין כמה עשרות ויכול להיות מאה ומשהו גם.

יש כאלו אשר מגיעים עם משאבה קטנה ובמידה ואתם לא מצליחים, אתם יכולים עם משאבה חשמלית (זאת שמנפחים איתה מזרונים לקמפינג ועל האש).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.