אישה עושה יוגה אל מול החוף

יוגה בהריון

משתוקקת לנסות יוגה בהריון? זקוקה ליוגיסטית מקצועית ומיומנת שהיא גם מאמנת כושר אישית? שמעת מחברות שלך כי יוגה לנשים בהריון זה נהדר ועוזר לשרירים ואת רוצה להתחיל כבר? הגעת לאתר הנכון.

אצלנו ב- Go Lady אימוני כושר לנשים תוכלי למצוא מגוון רב של מאמנות, אשר חלקן גם מורות יוגה מוסמכות. אותן מאמנות יעניקו לך את האימון אותו את צריכה, הן אימון יוגה בסלון הבית שלך או בחצר הנעימה ואפילו בים אם בא לך לגוון.

יוגה בהריון

מזה בכלל יוגה בהריון?

זוהי שיטת אימון הבנויה על אימוני כושר גופניים-רוחניים, זאת אומרת חיבור בין גוף ונפש. מעין מצב של ניתוק טוטאלי מהמציאות, כאשר נכנסים לשלווה פנימית ללא מחשבות המסיחות את הדעת.

נחשבת לפעילות גופנית מצוינת מכמה סיבות: רוגע ושלווה עבורך וכמובן לעוברך, ניתוק מהעולם החיצוני הקיים והתמזגות עם העולם הפנימי שלך, עקרונות נשימתיים אשר יקלו עליך בלידה, חיזוק שרירי רצפת האגן וכמובן תרגילי מתיחות וגמישות. כמובן שכל מקרה לגופו, גם כאן עלייך להתנסות ולחוות על בשרך אימון יוגה בצורה אישית, או לחלופין עם עוד מספר נשים הרות בדיוק כמוך ואז תגיעי להחלטה.

להזמנת אימון יוגה בהריון

אילו סוגי יוגה קיימים?

ביקראם יוגה – הכוונה ליוגה חמה, הומצאה איש שם בהודו ע"י אדם העונה לשם צ'ודהורי ביקראם יוגיראג'. האימון עצמו נערך באולם סגור ללא מיזוג בטמפרטורה של 40 מעלות חום, כאשר החום הגבוה גורם להזעה מוגברת, תורם לניקוי המערכת הנשימתית, פותח נקבוביות ומאפשר למתוח את כל השרירים והמפרקים. לנשים בהריון, פעילות מסוג זה אינה מומלצת בכלל. אם בכל זאת ברצונך להתנסות באימון שכזה, אחרי הלידה תקבעי אימון הכרות עם מאמנת כושר אישית לשם התנסות בחוויה הזאת.

אשטנגה ויניאסה יוגה – שיטת אימון המורכבת בסדרות קבועות של תנוחות. הכי חשוב שלאורך כל התרגול תהיי קשובה לגופך ולאותת שהוא מציג בפניך. אל תבצעי את כל התרגילים, אלא תבצעי חלק וגם בקצב האישי שלך. מומלץ לבצע פעילות זו מהשליש הראשון או מהשבוע ה-14 ואילך וכמובן עלייך להיוועץ על כך במקביל עם הרופא הפרטי שלך.

יוגה בהריון

מהם היתרונות של יוגה בהריון?

שיפור היציבה – במהלך ההיריון גופך עובר שינויים פיזיולוגיים וכמובן חיצוניים כתוצאה מכל השינויים ההורמונליים. יוגה בהריון מסייעת לכל נושא היציבה, מחזקת את שרירי קרקעית האגן אשר יש להם השפעה על הפרשות בהריון , מחזקת את שרירי הגב והבטן ותורמת למצב הרוח הנפשי שלך.

שיפור הנשימה – את תתרגלי עבודה נכונה של תרגילי נשימות ייעודים, אשר יקלו עלייך במהלך ההריון וכמובן בלידה. התרגילים יעזרו לך להעמיק את הקשר שלך עם גופך ועוברך וכמובן יעניקו לך כוחות חדשים ורעננים.

שיפור מצב הרוח – עובדה קיימת היא כאשר את נמצאת בהריון, את סובלת ממצבי רוח הפכפכים כתוצאה מההורמונים אשר משתוללים בגופך הדבר בה לידי ביטוי בלחצים, דיכאונות, משברים וכמובן גם הרבה דברים שמחים. במילים אחרות, את פרץ אנרגיה שאוגר בתוכו שלל של רגשות מעורבים. היוגה תכניס אותך למצב של סינרגיה בין גוף לנפש, ניתוק טוטאלי מהסביבה החיצונית ותכניס אותך למעין מדיטציה פנימית.

לסיכום, יוגה לנשים הרות נחשבת לפעילות גופנית מצוינת כחלק מהמגוון הרחב של פעילויות המאפשרות לעשות כושר בהריון. ישנן המון אפשרויות העומדות לרשותך כמו: יוגה אישי אחת על אחת או אימון יוגה קבוצתי (לא אצלנו).

צוות Go Lady אנחנו כאן עבורך – תתקשרי אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים