10 טיפים מושלמים לירידה במשקל ולהשגת תוצאות

בטוח שקראת כבר מלא כתבות בנושא דיאטות וירידה במשקל, ועוד מאות טיפים של מומחים ומומחיות שמסבירים מהי הדרך היעילה ביותר להשיג תוצאות, אז רצינו להגיד לך שאמנם לא חידשנו הרבה בנושא אבל השתדלנו לרכז את הטיפים הטובים ביותר בשבילך.

צירפנו לכתבה סרטון יוטיוב מושלם, אותו תרגמנו משמיעה באנגלית לעברית. הסרטון מבוצע על ידי מאמנת הכושר האישית והחייכנית, וזוהי "EL" האוסטרלית.

1. אל תצפי לראות תוצאות מיידיות

אל תעשי השוואות בינך לבין נשים אחרות (לכל אחת יש סיפור רקע אחר, סיבות אחרות, שיגרה משתנה וגנטיקה שונה), אל תצפי לעשות אימון אירובי של שעה ואז לרזות קילו (כי זה לא יקרה), כן תהיי ריאלית ובעלת סבלנות שתהליך הירידה במשקל או חיטוב הגוף, אלו תהליכים הלוקחים זמן ודורשים סבלנות לצד השקעה.

2. תתאמני ח-ז-ק!

את מוכרחה לעבוד בצורה חזקה ויעילה אם ברצונך להשיג מטרות אדירות כמו: לרדת במשקל עשרות קילוגרמים, לפתח מסת שריר יפה ונקיה. תזיעי, תתעייפי, תרגישי את השרירים שלך שורפים, תני את ה-200% שלך, בקיצור תני את כל כולך אבל חשוב להקפיד על עליה מדורגת ברמת האימון ועמו הקושי.

3. תנסי כל הזמן דברים חדשים

אל תיצמדי לשיגרת אימונים רגילה ומשעממת ותעשי כל פעם את אותו האימון, אלא תגווני באימונים, תהיי פתוחה להתנסות באימונים חדשים, תרגילים חדשים, עולמות חדשים, שיטות אימון חדשות, ציוד חדש, מאמנים נוספים בקיצור "צאי מהקופסא ומהשבלונה שלך באימונים". השינוי יביא עימו תוצאות ויגרום לך להרגיש אחרת במובן החיובי של המילה.

אננס קייצי בבריכה

4. תאכלי נכון

את חייבת לדעת מה עליך לאכול, ומה עליך להוריד מהתפריט היומי שלך. אל תתפתי לקלישאה הזאת: "אוי הייתי היום בג'ים שעתיים ועשיתי קרדיו כמו מטורפת, ולכן מגיע לי מגש פיצה". את חייבת להבין שפיטנס ותזונה הם בעצם אלמנט אחד המשתלבים יחד ממש כמו: יייין ויאנג". רוצה להצליח ולראות תוצאות, עליך להקפיד ולאכול ביי דה בוק. כמובן שאת בת אדם ולא רובוטית, וזה די קשה לנהל שיגרת חיים נורמטיבית ללא פיתויים, על כן הגדירי לעצמך למשל שאת יכולה לנשנש יותר מהרגיל בסופשבוע.

5. תעבדי בהתאם למטרות שלך

אם ברצונך להשיל מגופך 30 קילו, אז ברור לך שכפיפות מרפקים עם משקולות זאת לא הדרך הנכונה אשר תביא אותך אל היעד, אלא התרכזי "בדברים הגדולים בעלי המשמעות" למשל: שלבי סקוואטים עם הליכה מהירה, שכיבות סמיכה עם סט אירובי, בצעי אינטרוואלים ואז תעשי יד אחורית. מטרות גדולות, צריכות לקבל חשיבות אחרת ובכדי להגשים אותן יש לבחור בדרך האסטרטגית הנכונה.

6. אל תשכחי למתוח

תדאגי לעשות מתיחות לגוף שלך, או אימונים משחררי שרירים (יוגה, אימון מתיחות, הליכה קלה). חשוב שהשרירים יהיו ארוכים ולא רק "קשים ומסוגרים", דבר המשפיע על תנועתיות השלד ותפקוד יומיומי של גוף האדם.

מצב רוח של חופשה וחופש

7. חשוב גם לקחת מנוחה קצת

אל "תהרגי" את עצמך באימונים מפוצצים ורציפים כל יום, אלא קחי לעצמך יומ-יומיים מנוחה בין האימונים או אפילו שבוע של חופש מהאימונים והשיגרה בעזרת חופשה חלומית מפנקת. לעיתים, הפסק זמן הזה יחזיר אותך בחזרה אל המסלול חזקה, רעננה, מהירה וחדה הרבה יותר.

8. תיקחי מדדים

אל תספקי רק בלהישקל, אלא תמדדי היקפים של האיברים החשובים לך בגוף, אם יש לך גישה למכונת מדידה של אחוזי שומן תעשי זאת במקביל. לעיתים נפוצות, קורה שאת עולה על המשקל והוא לא מראה ירידה, אבל בהיקפים כן קיים שינוי אז השינוי הזה יגרום לך להרגיש טוב יותר (כאשר אין התקדמות).

9. תנסי אימון פליאומטרי

אימון סופר מהמם המשלב קפיצות וניתורים המשפר את היכולות הגופניות, שורף הרבה קלוריות, ומעלה את קצב הלב. אם הינך סובלת מבעיות השמנה ובמשקל גבוה, מבעיות בברכיים, בקרסוליים וביתר המפרקים העדיפות תהיה להימנע לגמרי או לעשות זאת בצורה מבוקרת תוך כדי פיקוח וליווי של מאמנת כושר אישית בעלת ניסיון.

10. תשאלי את המומחים

אם את מרגישה שאת תקועה במשקל?

או חוששת מה עליי לעשות בחדר הכושר?

ואפילו לא יודעת ממה כדאי להתחיל?

אל תתביישי

יש המון "מומחים" בתחומים שונים  אשר למדו במוסדות מוכרים ובעלי הניסיון המתאים לעזור לך. אל תפחדי "לקנות" עזרה אם את צריכה, כי לעיתים אנו חושבות שאנו יודעות הכל אבל מסתבר שלא כל כך.

אם נהנית ותרצי לקרוא טיפים נוספים את מוזמנת לקרוא בדף הבית שלנו בקישור הבא: https://www.go-lady.co.il

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button