ישבן חטוב ומעוצב

חיטוב הישבן ב14 דקות בלבד ♡

אם גם לך נמאס מהצלוליטיס הנודניק, הכנו עבורך סרטון מהמם של חיטוב הישבן ב14 דקות בלבד שתוכלי לעשות בעצמך בסלון ביתך או בחצר. התרגילים עצמם פשוטים לביצוע, והציוד שהן צריכה הוא משקולות לקרסול בלבד.

את האימון הבא לחיטוב הישבן, תדאגי לעשות לפחות 3 פעמים בשבוע ולא לוותר לעצמך, תיקחי בחשבון שתוצאות לא רואים בין רגע אלא זהו תהליך שלוקח זמן ולכן נדרשת ס-ב-ל-נ-ו-ת. אז גם אם לא ראית תוצאות אחרי חודש, לא נורא המשיכי ותתמידי והתוצאות תגענה בהמשך.

טיפ חשוב: ישבן מעוצב דורש עבודה מידי שבוע מספר שעות, אכילה נכונה בהתאם לתזונה היומית והבריאה שלך, פעילות אירובית ואם התברכת בגנטיקה טובה אז כיף לך. עלייך לדעת, כי לא די בכך אם תבצעי את התרגילים הללו המיועדים לעיצוב הישבן ללא תזונה נכונה בשילוב עם פעילות אירובית – עלייך לקיים את כל הדברים הללו בכדי להצליח וליהנות מישבן מוצק ואסתטי.

תחטבי את הישבן באימון אישי

חיטוב הישבן ב14 דקות בלבד וניפטרים מהצלוליטיס ♡

איך בנוי האימון? 2 סטים כל תרגיל, למשך 30 שניות, משקוליות קרסול

» הרמות רגליים עם משקולות על הקרסול – עלייך לכרוך סביב רגלייך משקוליות קרסול (ככל שהמשקל יהי גבוה יותר ככה תרגישי עבודה חזקה יותר על שרירי הישבן), לאחר מכן עברי למנח ישיבת שש והביאי ברך לכיוון החזה ואז תבעטי החוצה ולמעלה. עלייך להקפיד לכווץ ישבן לאורך כל התרגיל ולהתרכז לאורך כל התנועה ואח"כ לעבור לרגל השניה.

» כיפוף הברך והרמת הרגל כלפי מעלה – בתרגיל זה את נשארת במנח זזה של עמידת שש, רק שהפעם עליך לכופף את הברך ולהרים את הרגל למעלה בעודנה מקופלת. התרגיל עובד בצורה חזקה מאוד ותורם רבות לעיצוב הישבן – הקפידי ליישם אותו כמה פעמים בשבוע ולא רק פעם אחת.

» בישיבת שש הרמת רגל כלפי מעלה – תרגיל זה, מזכיר במקצת את התרגיל הראשון רק שהפעם את מעלה ומורידה את הרגל מעט כלפי מטה, ללא כל מנוחה. השתדלי שהרגל שלך תהיה בפוינט ולא בפלקס, ותתרכזי בכל הרמת רגל שהיא מגיעה מאזור הישבנון שלך.

» מכרעים בעמידה כשאת נתמכת בחפץ כלשהו – בתרגיל זה עברי למנח של מכרע, כלומר רגל אחת לאחור ורגל שניה קדימה. תאחזי בכיור או בשולחן כשאת מבצעת את התרגיל במטרה שיקנה לך יציבות. שימי דגש, כי התנועה מגיעה מעקב הרגל הקדמית ולא האחורית (שכן היא מייצבת) והשתדלי לא לעבור עם הברכיים את קו הבהונות שלך. תרגיל סופר שורף ברגליים ותורם רבות לחיטוב הישבן.

» תעברי לסקוואטים – עלייך לבצע סקוואט שכן זהו אחד התרגילים הקלאסיים לחיזוק הישבן והרגליים שסביר להניח כי תיתקלי בו המון. לשם ביצוע תרגיל זה, תעברי לעמידה עם רגליים מעט פשוקות, תרדי עם הישבן כמה שיותר כלפי מטה, ותעלי חזרה מעקבי הרגל תוך כדי שאת מכווצת את הישבן לאורך כל התנועה.

»» תלחצי על תרגילי כושר לרגליים לצפיה בסרטונים נוספים ועל תרגילי כושר בבית לתרגילים אחרים