אם והתינוק שלה עושים ספורט בחוץ

התעמלות עם תינוקות

התעמלות עם תינוקות זוהי דרך מצוינת לשמור על כושר, דרך נהדרת לחבר בין האם לבין תינוקה, מסייעת בשיפור מצב הרוח וכמובן הכי כיף זה להתאמן עם הבייבי שלך ולראות אותו צוחק, נהנה ומחייך לך לאורך כל האימון ♥

התרגילים בסרטון עובדים על הרגליים, הישבן, שרירי הבטן והידיים, החזה ובמקביל מעלים מעט את הדופק. כל שעלייך לעשות הוא להביט בסרטון המקסים הזה, להניח את הבייבי שלך לידך כי הוא הולך להיות הפרטנר הכי "קוצ'י מוצ'י" שהיה לך אי פעם.

בדף זה תוכלי למצוא, סרטון כושר חביב במיוחד בו תוכלי להתרשם ממספר תרגילים אשר יתרמו לך במהלך ההתעמלות עם התינוק שלך, מדובר בתרגילים פשוטים לביצוע ולא מורכבים למדי אותם כל אחת יכולה לבצע. המציגה בסרטון הינה מאמנת כושר אישית העונה לשם "אמה גלובר", אמא לשני ילדים מהממים אשר מגיעים לבקר אותה במהלך הסרטון.

התעמלות עם תינוקות בוידאו

♦ תרגיל ראשון – בייבי פוש אפס – שכיבות סמיכה עם התינוק

דגשים לתרגיל תעברי למצב של מעין ישיבת שש, ידיים פשוקות לרוחב קצת מעל רוחב כתפיים, ברכיים על הרצפה (או על השטיח), כפות הרגליים באוויר והתינוק מונח מולך. כל שעלייך לעשות הוא לבצע שכיבות סמיכה לכיוון התינוק שלך כמובן שאפשרי לתת לו נשיקה חמה תוך כדי. התרגיל מחזק את שרירי הידיים, את שרירי החזה, הבטן וכמובן הבייבי שלך ממש יאהב את זה.

♦  תרגיל 2 – בייבי כפיפות בטן

דגשים לתרגיל תעברי למצב שכיבה על הגב, רגליים מקופלות כאשר התינוק מונח בזהירות על החזה שלך ואת אוחזת אותו מספיק טוב כשהוא ישר ונוח לו. לאחר מכן, בצעי כפיפות בטן כאשר עלייך לדאוג שהכתפיים והראש שלך יהיו באוויר כל פעם שאת מבצעת כפיפה וכמובן אחזי בתינוק שלך תוך כדי. בהנחה ואת מרגישה כאבי צוואר, בצעי את אותו תרגיל רק שהפעם תעשי בטן סטטי ללא עליות וירידות.

♦  תרגיל 3 – בייבי כפיפות בטן תחתונה

דגשים לתרגיל שכבי על הגב, אחזי בתינוק בבטחה, בצעי הצלבה של הרגליים שלך באוויר ולאחר מכן בצעי מעין הרמות של הרגליים כלפי מעלה כאשר הישבן כל פעם עולה למעלה ומתנתק מהקרקע. התרגיל הזה עובד חזק מאוד של שרירי הבטן התחתונה לעומת קודמו, אשר הפעיל יותר את שרירי הבטן העליונה.

לתרגילי כושר נוספים עם תינוקות

תרגיל 4 – בייבי פלאנק

דגשים לתרגיל עלייך לעבור למצב של בטן סטטי ממש כמו בסרטון הוידאו כאשר התינוק מונח מתחתיך אל מול הפנים שלך (חשוב מאוד תמיד לשמור על חיוך וקשר עין עם הבייבי שלך). רגליים ישרות, ישבן מורם ולא שקוע, כאשר האמות על הקרקע. להחזיק בין 30 שניות עד לדקה שלמה ותמיד לשמור על גב זקוף וישבן כלפי מעלה.

♦ תרגיל 5 – בייבי פלאנק דינאמי

דגשים לתרגיל הדגשים די זהים לתרגיל 4, רק שהפעם מדובר בפלאנק דינמי משמע עלייך לזוז למעלה ולמטה תוך כדי התרגיל. מדובר בתרגיל ברמת קושי גבוהה יותר אשר מפעיל את שרירי הבטן ויחד עם זאת מגביר את הדופק.

♦  תרגיל 6 – בייבי סקוואט

דגשים לתרגיל – עברי למצב של סקוואט בעמידה עם מעט פישוק ברגליים, אחזי את תינוקך באיזו צורה בה תבחרי וכמובן שהכי נעימה לו (לפנים, בשכיבה). לאחר מכן, בצעי ירידות כלפי מטה ועליות חזרה מעלה. שימי לב שהתינוק שלך זוהי ההתנגדות של התרגיל בעצם וכמובן ככל שהתינוק שוקל יותר התרגיל יהווה רמת קושי גבוהה, כמו כן הזווית בה תאחזי בתינוק תשפיע על רמת הקושי בתרגיל.

♦ תרגיל 7 – בייבי פשיטת מרפק

דגשים לתרגיל עברי למצב שכיבה על הגב, רגליים מקופלות, תאחזי את תינוקך יד אחת תומכת בצוואר ובראש ואילו היד השניה במרכז הגוף (גב תחתון-ישבן). לאחר מכן, בצעי הרמות של הבייבי למעלה ולמטה ותרגישי את שרירי הזרוע האחורית שעובדים.

לסיכום, התעמלות עם תינוקות זוהי דרך מושלמת לחזק את הגוף, ליהנות מזמן איכות עם התינוק ולעשות ספורט אחרי לידה בדרך יצירתית. שימי לב, ככל שהתינוק עולה יותר במשקל ככה ההתנגדות תהפוך למאתגרת יותר. עד כאן, בהצלחה ומזל טוב חמודה מאיתנו צוות גו ליידי ♥