אישה בהריון בפארק

התעמלות לנשים בהריון

בכתבה הבאה תמצאי מידע על התעמלות לנשים בהריון למשל: פעילות גופנית מומלצת, דגשים מקצועיים והמלצות על מה לעבוד. רק אל תשכחי לרשום את הפרטים שלך ♥

אישה בהריון עם כדור פיטבול

מהי התעמלות לנשים בהריון?

התעמלות לנשים בהריון, מדובר בתחום רחב יריעה המאגד בתוכו מספר עולמות תוכן של פעילות גופנית לנשים הרות. חשוב לציין, כי הודות לכך שתחום זה הינו מתפתח ומגוון את יכולה לבחור בפעילות ספורטיבית אשר מתאימה אך ורק לך.

זה יכול להיות אימון יוגה בהריון, אימון TRX אישי, אימון כושר קבוצתי לנשים, פילאטיס בהריון והרשימה עוד ארוכה ומגוונת. בהמשך ניתן מספר דוגמאות להמחשה כולל קישורים לכתוב שונות, אותן תוכלי לקרוא בזמנך הפנוי.

אימון כושר אישי מותאם טרימסטר

הנה מספר דגשים לאימון הריוניות

חיזוק שרירי בטן רפויים, עבודה על שרירי רצפת האגן, חיזוק שרירי גב חלשים, שיפור היציבה, חיזוק חגורת הכתפיים, עבודה על הסוגרים וכמובן תרגילי נשימות לחיבור גוף נפש. כמובן שהדגשים הללו הם לכלל הנשים, יחד עם זאת האימון בין כל אחת שונה בהתאם למטרותיה.

מספר דוגמאות עבור התעמלות לנשים בהריון?

יוגה בהריון – מדובר בשיטת אימונים המושתת על תרגילי כושר גופניים-רוחניים, כלומר חיבור בין גוף לנפש. המטרה של פעילות זו היא התנתקות מהסביבה החיצונית ומהגירויים החיצוניים במטרה להיכנס למצב של שלווה פנימית טהורה ומזוככת.

בזמן האימון את תעבדי על שיפור היציבה, עבודה על הנשימות ועבודה ממוקדת על תרגילי מתיחות, גמישות וחיזוק שרירי הבטן והמייצבים. אנו צוות גו ליידי ממליצים לך להתחיל ולעשות אימון יוגה אישי בטרם תיכנסי לקבוצות על מנת שתלמדי את הטכניקות ואת הדגשים ההכרחיים.

פילאטיס בהריון – מדובר בשיטת אימונים הבנויה מסדרות של תרגילי כושר המחזקים את השרירים בגופך ומשפרים את יכולת הגמישות שלך. מומלץ להתחיל ולעסוק בפעילות גופנית זו מהשבוע ה-14 בליווי מקצועי של מאמנת כושר אישית.

שיטת אימון זו מאגדת בתוכה עבודה של נשימות לצד חיזוק שרירי הבטן ושליטה על שרירי קרקעית האגן והנרתיק. מטרת הפעילות היא הגמשת שלד הגוף עם הארכה וחיזוק של השרירים בגופך וכמובן תרגול הכנה לקראת הלידה.

אימון Fitball  – מדובר בכדור רך ונעים אשר נחשב למאוד פופולרי בקרב כל המאמנות והמדריכות אשר מעבירות אימונים אישיים לנשים בהריון. בעזרת הכדור ניתן לאתגר את כל שרירי הגוף בין אם זה בטן, גו תחתון, רגליים, ישבן וכמובן השרירים המייצבים ( Core Muscles ). העבודה עם הכדור נחשבת למאוד פשוטה, נעימה וידידותית.

כמה מילות סיכום קלות עבורך

אנחנו מקוות שהכתבה תרמה לך והכירה לך כיוונים נוספים להתעמלות בהריון. חשוב לציין, כי התעמלות לנשים בהריון משפרת את מצב הרוח הכללי, משפיעה על המוטיבציה, משחררת מתחים נפשיים וכמובן מחזקת את הגוף.

אם בא לך לתאם אימון ניסיון עם מדריכת כושר מטעמנו את מוזמנת לצלצל אלינו או לשלוח מייל. שתהיה לך לידה קלה יקירה, צוות GO LADY