התעמלות לנשים בהריון

בכתבה הבאה תמצאי מידע על התעמלות לנשים בהריון למשל: פעילות גופנית מומלצת, דגשים מקצועיים והמלצות על מה לעבוד. רק אל תשכחי לרשום את הפרטים שלך ♥

אישה בהריון עם כדור פיטבול

מהי התעמלות לנשים בהריון?

  • התעמלות לנשים בהריון, זהו בתחום רחב יריעה המאגד בתוכו מספר עולמות תוכן של פעילות גופנית לנשים הרות, כאשר טרם את מתחילה להתאמן בכלל, תיגשי בבקשה לרופא שלך שיבדוק אותך ויאשר לך זאת.
  • תחום זה מתפתח ומגוון ולכן את יכולה לבחור בפעילות ספורטיבית אשר מתאימה ספציפית עבורך ולטרימסטר בו את נמצאת. אם בעבר הרחוק לא היו הרבה מסגרות ספורטיביות, כיום יש שפע ומגוון של פעילויות ספורט.
  • דוגמא לפעילויות ספורט לנשים הרות: אימון יוגה בהריון, אימון TRX אישי, אימון כושר קבוצתי לנשים הריוניות, פילאטיס בהריון, אימון ריצפת אגן ותרגילי נשימה, התעמלות במים (הידרותרפיה), אופני כושר סטטיות.

מספר דוגמאות עבור התעמלות לנשים בהריון?

  • אימון Fitball  – מדובר בכדור רך ונעים אשר נחשב למאוד פופולרי בקרב כל המאמנות והמדריכות אשר מעבירות אימונים אישיים לנשים בהריון. בעזרת הכדור ניתן לאתגר את כל שרירי הגוף בין אם זה בטן, גו תחתון, רגליים, ישבן וכמובן השרירים המייצבים ( Core Muscles ). העבודה עם הכדור נחשבת למאוד פשוטה, נעימה וידידותית.
  • פילאטיס בהריון – מדובר בשיטת אימונים הבנויה מסדרות של תרגילי כושר המחזקים את השרירים בגופך ומשפרים את יכולת הגמישות שלך. מומלץ להתחיל ולעסוק בפעילות גופנית זו מהשבוע ה-14 בליווי מקצועי של מאמנת כושר אישית. שיטת אימון זו מאגדת בתוכה עבודה של נשימות לצד חיזוק שרירי הבטן ושליטה על שרירי קרקעית האגן והנרתיק. מטרת הפעילות היא הגמשת שלד הגוף עם הארכה וחיזוק של השרירים בגופך וכמובן תרגול הכנה לקראת הלידה.
  • יוגה בהריון – מדובר בשיטת אימונים המושתת על תרגילי כושר גופניים-רוחניים, כלומר חיבור בין גוף לנפש. המטרה של פעילות זו היא התנתקות מהסביבה החיצונית ומהגירויים החיצוניים במטרה להיכנס למצב של שלווה פנימית טהורה ומזוככת. בזמן האימון את תעבדי על שיפור היציבה, עבודה על הנשימות ועבודה ממוקדת על תרגילי מתיחות, גמישות וחיזוק שרירי הבטן והמייצבים. אנו צוות גו ליידי ממליצים לך להתחיל ולעשות אימון יוגה אישי בטרם תיכנסי לקבוצות על מנת שתלמדי את הטכניקות ואת הדגשים ההכרחיים.

הנה מספר דגשים לאימון הריוניות

חיזוק שרירי בטן רפויים, עבודה על שרירי רצפת האגן, חיזוק שרירי גב חלשים, שיפור היציבה, חיזוק חגורת הכתפיים, עבודה על הסוגרים וכמובן תרגילי נשימות לחיבור גוף נפש. כמובן שהדגשים הללו הם לכלל הנשים, יחד עם זאת האימון בין כל אחת שונה בהתאם למטרותיה.

כמה מילות סיכום קלות עבורך

אנחנו מקוות שהכתבה תרמה לך והכירה לך כיוונים נוספים להתעמלות בהריון. חשוב לציין, כי התעמלות לנשים בהריון משפרת את מצב הרוח הכללי, משפיעה על המוטיבציה, משחררת מתחים נפשיים וכמובן מחזקת את הגוף.

»» תרצי לקבוע אימון ניסיון עם מדריכת כושר אישית? תשאירי לנו פרטים. שתהיה לך לידה קלה, צוות GO LADY

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |