התעמלות לאחר לידה

מחפשת אינפורמציה על התעמלות לאחר לידה? זקוקה לעזרה של מדריכת כושר אישית? אנו בגו ליידי נשמח לעמוד לרשותך, עם מגוון פעילויות גופניות המותאמות לנשים אחרי הלידה – נסי אותנו באימון הכרות.

אם ותינוקה עושות התעמלות לאחר לידה

מהי התעמלות לאחר לידה?

  • התעמלות לאחר לידה, זוהי פעילות ספורטיבית מבוקרת אשר נוהגים לעשות אחרי הלידה
  • ברוב המקרים את יכולה לחזור לשגרת אימונים סדירה, כ-3 שבועות לפחות אחרי לידה שלך
  • את הפעילות ניתן לבצע בכל מקום בסטודיו, בבית, בפארק, בים ואופן עצמאי או להצטרף לקבוצה
  • הרעיון הוא להתחיל בצורה מאוזנת ולא להגזים, על מנת לבנות סרגל מאמצים מסודר וכמובן לא להיפצע
  • לרוב מי שמתחילה להתאמן, מתחילה גם לאכול בצורה מסודרת ויותר שמה לב למאכלים הבריאים והמזינים
  • סוגי האימונים שאת יכולה לעשות הם: שחיה, יוגה, הליכות, ריצות, אופניים ויש עוד מגוון של דברים
  • אם את חושבת שלבד יהיה לך קשה להתמיד באימונים, אנחנו ממליצים לך ללכת על האפשרות של אימונים אישיים עם מדריכת כושר אישית

מהם הפלוסים של התעמלות לאחר לידה?

  • תקבלי עשרות מחמאות – את זוכרת את הימים שקיבלת מחמאות על גופך הסקסי? את מתגעגעת לימים האלו ולכל אותן מחמאות? כדי לקבל שוב מחמאות על בסיס יומי יהיה עלייך לעבוד קשה על מנת להרוויח אותן ואנו נדאג לזה עם ליווי אישי והכוונה מקצועית מתאימה.
  • תפיגי מתחים – בכל תקופת ההיריון, סביר להניח שסבלת משינויי מצב רוח, חשת לחצים רבים, היית מתוחה ולפעמים עצבנית.. הגיע הזמן לשנות זאת ולהפיג את המתחים! דעי לך כי אימוני כושר ידועים כמסייעים להפגת לחצים על ידי כך שהם משחררים אנדורפינים המשפרים את מצב הרוח.
  • תסגלי לעצמך אורח חיים בריא – הגיע הזמן להכניס לחייך שיגרה בריאה ומסודרת. אנחנו מדברים כמובן על כל נושא התזונה והפעילות הגופנית, הקצי לכך את הזמן הדרוש לזה ותיווכחי לדעת שזה מאוד משתלם. את תרגישי חזקה, נמרצת ורעננה מתמיד לעומת התקופה "הרדומה" בה היית בהיריון.
  • תעצבי את גופך – זה ידוע, כי הריון גורם "לטלטלה" רצינית אצל נשים, כלומר הן חוות שינויים מגוונים בגופן כגון: בצקות בהריון, צלוליטיס, בטן רפויה, ישבן נפול ועודפי שומנים בחלקי הגוף השונים. לכן, אם את בעד הגישה של לחזור לגופך הישן לפני ההיריון יהיה עלייך להתאמן במרץ ובעקביות במשך 3 פעמים בשבוע יחד עם מאמנת כושר אישית שתדאג להוביל אותך אל היעד הנחשק.

דוגמא לסוגי התעמלות לאחר לידה?

  • תרכבי על אופניים – חלופה נהדרת, היכולה לשמש כתחליף להליכה. המטרה היא שיהיה לך גיוון שיגרום לך להתמיד לאורך זמן בפעילות. חשוב לציין, כי הרכיבה מנטרלת ומפחיתה עמוסים על הרגליים והגב.
  • רצועות TRX – מדובר בזוג רצועות חדשניות המגיעות מארה"ב, אשר בעזרתן ניתן לבצע עשרות תרגילים לכל חלקי הגוף כמו: תרגילי בטן, תרגילים לרגליים ולישבן וליד האחורית כמובן. הרצועות עצמן קלות לשימוש ומאוד ידידותיות למשתמש, ככה שאת יכולה להתאמן איתן ללא כל חשש.
  • עשי הליכות – מדובר בפעילות מתאימה ונגישה לכלל האוכלוסייה וכמובן לנשים אחרי לידה. היא נחשבת כמומלצת מאוד מבחינת פעילות גופנית, קלה מאוד לביצוע ולהתמדה ואין בה עומסים. תקפידי לעשות לפחות 3 הליכות שבועיות בליווי חברה טובה או עם מוסיקה קצבית ותראי כמה שזה כיף ונעים.
  • אימון כושר קבוצתי – זהו אימון נהדר המונה בין חמש עד עשר נשים, כאשר רמת האימון נקבעת בהתאם ליכולת האישית של כל אחת מהנשים המשתתפות. האימונים נערכים בפארק הירקון בת"א כאשר האימון משלב בתוכו פעילות אירובית ואנאירובית ועבודה על משקלי הגוף עם זוג רצועות טי אר אקס, מזרן ומוזיקה.

»» צוות המאמנות של גו ליידי יוביל אותך להישגים

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |