עשרות לקוחות מרוצות

ענת
ענת
קרא עוד
הייתי רוצה לשתף אתכן באחת החוויות הטובות שהיו לי בחיים אני מתכוונת כמובן לאימוני הכושר שעשיתי עם המאמנת עינת ממש אחרי שילדתי. האימונים היו מגוונים וממש כייפים
זיו
זיו
קרא עוד
שמי זיו וסיפורי הוא כזה, אחרי לידה היה לי חלום להשיג גוף כמו של פעם, וכיום אחרי 2 לידות הגשמתי אותו בזכות אימונים מסודרים ותזונה בריאה אצל גו ליידי.
חביבה
חביבה
קרא עוד
מאמנות הכושר של גו ליידי פשוט מבריקות! מתן השירות המהיר, ההתנהלות כולה בטלפון ובמיילים הייתה מאוד מהירה. רמת המקצועיות שהן מפגינות מהטובות שנתקלתי בהן. ממליצה לכן!
הקודם
הבא
מורן
מורן
קרא עוד
קוראים לי מורן, ואני הגעתי לגו ליידי כאשר חיפשתי מאמנת כושר לילדים עבור הבן שלי אוראל. מאז האימונים הבן שלי מאוד מרוצה, אפילו יצא לי להיות נוכחת באימון הראשון שזה ממש כיף.
איילת
איילת
קרא עוד
רציתי לעצמי מאמנת כושר אישית בוגרת וינגייט וככה בעצם הגעתי לאתר של גו ליידי. חייגתי לטלפון המופיע באתר ומיד סיפקו לי את כל התשובות לשאלות שהיו לי. לכי תנסי אותם גם את ממליצה לך
נוגה
נוגה
קרא עוד
אחרי חיפוש ממושך באינטרנט עבור מאמנת כושר לנשים בהריון הגעתי לאתר ומיד התאהבתי. לפני שמיהרתי לצלצל קראתי קצת והתרשמתי מאוד מהדברים הכתובים. ממליצה לך לנסות!
הקודם
הבא
ניקול
ניקול
קרא עוד
I highly recommend on Go Lady Fitness girls, who makes me feel more comfortable with my body and be in a good shape. Especially, those TRX trainings that were a bomb. Go for it girls
קייט
קייט
קרא עוד
I was searching a Personal Trainer in Tel Aviv and got directly to Go Lady website. They were very professional even on our phone calls, so I told to myself why not to try. I highly recommended
נועה
נועה
קרא עוד
אני רוצה להמליץ לכן על החוויה שלי עם מאמנת כושר פרטית. היות ושיגרת היומיום שלי פשוט היסטרית (מלאת מבחנים כן אני סטודנטית) ואין לי רגע דל לנשום, הייתי צריכה מסגרת שתעזור לי לחלץ עצמות ולשחרר לחצים בתקופות המבחנים. בנות גו ליידי עזרו לי להגשים זאת.
הקודם
הבא
יעל
יעל
קרא עוד
אני יעל קצינה בצה"ל, ולאתר גו ליידי הגעתי אחרי חיפושים ברשת. הייתי צריכה להיכנס לכושר והתחלתי לחפש מאמנות כושר בפייסבוק ובגוגל ועד שהגעתי לאתר הזה.
דניאל
דניאל
קרא עוד
חייבת לציין שהשירות שקיבלתי מאתר גו ליידי היה מצוין להפליא! מהיר, איכותי ושירותי. תוך כדי שחיפשתי מאמנת כושר אישית בהרצליה הם הופיעו, צילצלתי, שוחחתי ונרשמתי. אני ממליצה לך!
בתאל
בתאל
קרא עוד
תמיד הייתי פעילה ובכושר במסגרות שונות למשל: פילאטיס, יוגה, ספינינג. וכשעברתי לתל אביב חיפשתי להתאמן עם מדריכה צמודה שתאתגר אותי יותר מהכושר בו אני נמצאת. ממליצה לכן בנות!
הקודם
הבא
אלינה
אלינה
קרא עוד
לעולם הכושר הגעתי אחרי 2 הלידות שעברתי שבגללן עליתי במשקל ורציתי כל כך להיות חטובה ומוצקת ממש כמו לפני ההריון. לטובת המשימה הלא פשוטה נעזרתי באשת מקצוע שדחפה אותי קדימה וכמובן דאגה שלא אוותר לעצמי. ממליצה!
אלונה
אלונה
קרא עוד
חברה המליצה לי על האתר הזה בחום. הגעתי בהתחלה בעיקר לצפות בתרגילי כושר, ולאחר חודשיים וחצי החלטתי להירשם לסדרת אימונים של 20 אימונים. זה היה מטורף מבחינתי
שרית
שרית
קרא עוד
אני חייבת לבנות של גו ליידי תודה ענקית, שהצליחו להקים אותי מהספה בימים חמים, קרים, ברוחות ובשלגים ועשו זאת בהרבה חיוך ואהבה. אפילו זכיתי לכינוי מהם "שרית הנינג'ה". בארור שכדאי לך
הקודם
הבא

ייעוץ טלפוני חינם

מתן מענה מהיר ומקצועי ביותר

אימון ניסיון בלי התחייבות

אימון הכרות במחיר של 150 שקל בלבד

Call Now Button