דיאטה בהריון

רוצה לדעת יותר על דיאטה בהריון? רוצה לקבל טיפים כיצד לשמור על משקל גוף תקין? זקוקה לעזרה של מאמנת כושר אישית מקצועית אשר תנחה ותוביל אותך בתהליך? מחפשת דגשים מקצועיים בכל הנושא של תזונה נכונה בהריון?

אצלנו ב- גו ליידי – אימון כושר לנשים, אנו ממליצות לך לגשת לאשת מקצוע מומחית בנושא אשר תנחה אותך או תבנה לך תפריט תזונתי מותאם לתקופת ההריון. כי לעשות דיאטה בהריון ללא כל השגחה, זה נורא והיום ואפילו יכול לגרום לנזקים בלתי הפיכים.

דיאטה בהריון

מהי דיאטה בהריון והאם היא מומלצת?

  • דיאטה בהריון או הפסקת אכילה דרסטית שאינה מבוקרת, הן שתי פעולות שאינן מומלצות וכאלו העלולות להסב לך ולעוברך נזקים בריאותיים שונים ולעיתים רחוקות אף בלתי הפיכיים.
  • בכדי לעבור את התהליך הזה נכונה, עלייך להיות קשובה לגופך ולעוברך. זאת אומרת עליך לספק לגופך לעוברך, את הצרכים והחשקים המתעוררים באופן ריאלי וזאת בכדי שלא לפגוע באף אחד מהשניים.
  • נשים בהריון עולות במשקל לפחות בין 8 עד 30 קילו וכי "דיאטה" במקרה הספציפי הזה מאוד מתבקשת. שמנו גרשיים על המילה, כי אנו לא מאמינות בדיאטה אלא פשוט הקפידי לאכול יותר נכון, הפחיתי סוכרים לא רצויים ופחמימות מיותרות, כמו כן תורידי קמחים לבנים ותרבי בשתיית מים ובאכילת ירקות ואת כל מה שהגוף זקוק לו כמו חלבונים ושומנים אך בכמות מבוקרת.

איך להימנע מלעשות דיאטה בהריון?

  • תאכלי מאוזן – אכלי בצורה מוסדרת ומבוקרת ותעזרי בתפריטים תזונתיים לשם כך
  • תרבי בירקות – הקפידי על אכילת ירקות ופירות צבעוניים וטריים אשר רווים בוויטמינים
  • תרשי לעצמך – תפנקי את עצמך במנה מתוקה אחת ליום לשם סיפוק הרצון העז למתוקים
  • תעשי סדר וארגון – הקפידי על אכילת מספר ארוחות מסודרות ביום ובמקביל על שתיית נוזלים
  • תאכלי נכון – השתדלי לאכול פחמימות מורכבות אשר בעלות ערכים תזונתיים טובים ובריאים יותר

מהן החלופות המקצועיות והבריאות לביצוע דיאטה בהיריון?

  • בחרי איש מקצוע נכון – יש להיוועץ עם אשת מקצוע כגון דיאטנית המתמחה בנשים בהריון, וזו תעזור לך ותבנה לך תפריט תזונתי נכון ומאוזן המותאם לנקודת הזמן בה את נמצאת בחייך.
  • אל תפריזי – יש לדאוג לאכילה מסודרת ולא מופרזת, מידי פעם (ובאופן מבוקר) ספקי לעצמך את החסכים שהגוף שלך זקוק להם אבל תמיד תשלטי על הכמויות הרצויות.
  • תעשי ספורט – כדי לשמור על משקל גוף תקין, עלייך לאכול בצורה סדירה ובמקביל לעשות ספורט בהריון כפי שתואר לעיל, כלומר תבחרי פעילות גופנית אליה את מתחברת ותתמידי בה.

לסיכום, דיאטה בהריון נחשבת כדבר מסוכן ולא בריא במיוחד כאשר פוצחים בדיאטות כסאח מהירות ולאור העובדה שיש כאן תינוק בדרך.

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |