פיטנס גירל מכינה שייק

דיאטה בהריון

רוצה לדעת יותר על דיאטה בהריון? רוצה לקבל טיפים כיצד לשמור על משקל גוף תקין? זקוקה לעזרה של מאמנת כושר אישית מקצועית אשר תנחה ותוביל אותך בתהליך? מחפשת דגשים מקצועיים בכל הנושא של תזונה נכונה בהריון?

אצלנו ב- Go Lady אימון כושר אישי לנשים בלבד, ישנן עשרות מאמנות בעלות תעודות הכשרה וניסיון רב בתחום של ספורט לנשים בהריון. כל מאמנת כושר אישי הינה בעלת כלים מקצועיים וגישה נכונה לעבודה עם נשים. השיעורים נערכים ברחבי הארץ בכלל ובאזור מרכז הארץ בפרט. האימונים מתקיימים בפארקים הסמוכים לבית הלקוחה באווירה פסטורלית וירוקה או לחליפין אימון אישי בבית הלקוחה כאשר אותה מאמנת או מדריכה מוסמכת מגיעה עד לפתח ביתך עם כל הציוד והמכשור הנדרשים לשם קיום אימון אפקטיבי ויעיל.

אם ברצונך להירשם לשירות, כל שעלייך לעשות הוא להשאיר לנו פנייה באתר גו ליידי אשר תכלול את הפרטים האישיים שלך כמו: שמך, הטלפון שלך ומטרותייך. ואנו נדאג, לצלצל אלייך בהקדם האפשרי ונתאים לך את המאמנת האולטימטיבית עבורך במחיר אטרקטיבי.

דיאטה בהריון

מהי דיאטה בהריון והאם היא מומלצת?

דיאטה בהריון או הפסקת אכילה דרסטית שאינה מבוקרת, הן שתי פעולות שאינן מומלצות וכאלו העלולות להסב, לך ולעוברך נזקים בריאותיים שונים. בכדי לעבור את התהליך הזה נכונה, עלייך להיות קשובה לגופך ולעוברך. יש לספק, הן לגוף והן לעובר, את הצרכים והחשקים המתעוררים באופן ריאלי וזאת בכדי שלא לפגוע באף אחד מהשניים.

מהן החלופות המקצועיות והבריאות לביצוע דיאטה בהיריון?

בחרי איש מקצוע נכון – יש להיוועץ עם אשת מקצוע כגון דיאטנית המתמחה בנשים בזמן לידה, זו תעזור לך ותבנה בעבורך את תפריט תזונתי נכון ומאוזן.

אל תפריזי – יש לדאוג לאכילה מסודרת ולא מופרזת, מידי פעם (ובאופן מבוקר) ספקי לעצמך את החסכים שהגוף שלך זקוק להם.

לייעוץ תזונתי בתשלום

איך להימנע מלעשות דיאטה בהריון?

תאכלי מאוזן – אכלי בצורה מוסדרת ומבוקרת ותעזרי בתפריטים תזונתיים לשם כך

תעשי סדר וארגון – הקפידי על אכילת מספר ארוחות מסודרות ביום ובמקביל על שתיית נוזלים

תרשי לעצמך – תפנקי את עצמך במנה מתוקה אחת ליום לשם סיפוק הרצון העז למתוקים

תאכלי נכון – השתדלי לאכול פחמימות מורכבות אשר בעלות ערכים תזונתיים טובים ובריאים יותר

תרבי בירקות – הקפידי על אכילת ירקות ופירות צבעוניים וטריים אשר רווים בוויטמינים

דיאטה בהריון

דוגמא לפעילויות כושר לנשים בהריון?

אימון לצד מדריכה – אם ברצונך להגיע לתוצאות טובות וליהנות מחוויות אימון פרטנית, תתנסי בשיעור ניסיון לצד מאמנת כושר אישית אשר תוביל אותך להישגים הרצויים ביעילות ובמקצועיות.

הליכה – הפעילות האולטימטיבית לאישה בהריון, נחשבת לקלה לביצוע, פשוטה ולא מצריכה ציוד מיוחד. כל שעלייך לעשות הוא ללבוש בגדי ספורט נוחים, להצטייד בבקבוק מים, לקחת מוסיקה או פרטנרית להליכה ולצאת להליכה מתונה ומרתקת בפארק הפסטורלי או על שפת הטיילת המרגיעה.

פילאטיס – זוהי אופציה מצוינת לכל אישה הרה, עיקר האימון הוא חיזוק שרירי רצפת האגן ושרירי הליבה. עבודה על שרירים אלו משפיעה בצורה ישירה על השרירים בבטן ובנרתיק האישה.

רצועות TRX – אימון טי אר אקס, מדובר בזוג רצועות פלא אשר יכולות להוות תחליף נהדר לאימון במכון כושר, מתאים גם לנשים בהריון או אחרי לידה, לכל דרגות הקושי השונות, ומציע מגוון נרחב של תרגילי בטן.

אימונים במכון כושר – את מוזמנת להירשם לחדר כושר הקרוב לביתך לדוגמא: גו אקטיב או הולמס פלייס. לאחר ההרשמה, תתחילי להתנסות בשיעורי סטודיו המותאמים לנשים בהריון. בטרם תתחילי באימונים, ממומלץ שתקבעי פגישת ייעוץ מסודרת לטובת אבחון היכולות הגופניות שלך.

לסיכום, דיאטה בהריון נחשבת כדבר מסוכן ולא בריא במיוחד כאשר פוצחים בדיאטות כסאח מהירות ולאור העובדה שיש כאן תינוק בדרך. כדי לשמור על משקל גוף תקין, עלייך לאכול בצורה סדירה ובמקביל לשלב את התחום של ספורט בהריון כפי שתואר לעיל, כלומר תבחרי פעילות גופנית אליה את מתחברת ותתמידי בה. אם את משתוקקת לחוויית אימון ייחודית ואת מחפשת מאמנת כושר אישית עבורך כבר הרבה זמן, הגעת לאתר הנכון!

צוות Go Lady מאחלים לך המון בהצלחה ומברכים אותך על תחילתו של פרק חדש בחייך