בלוג - מאמרים אחרונים
בחורה מהממת עם פרחים ברקע

גוף חטוב ב5 דקות בלבד עם כדור כוח ♡

אם גם לך אין זמן ללכת לחדר הכושר ובכל זאת את רוצה להתאמן בבית, אז הכנו לך סרטון מהמם של גוף חטוב ב5 דקות בלבד עם כדור כוח אותו תוכלי לרכוש בכל חנות ספורט. אם ברצונך לחטב את גופך עליך להתמיד ולהשקיע באימונים מידי יום, לאכול נכון ולהקפיד על פעילות אירובית במקביל.

בנוסף, כדי להגיע לגוף חטוב אנו ממליצות לך לאכול לפי תפריט תזונתי מסודר או שפשוט תיגשי לדיאטנית שתנחה אותך, ותנסי למצוא חברה טובה שיש לה מטרה זהה לשלך בצורה הזאת יהיה לשתיכן קל יותר להתמיד.

לכל שאלה שעולה לך בעקבות הסרטון או אם תרצי לקבל מאיתנו עזרה מקצועית בתשלום, תוכלי לתאם אימון הכרות עם מאמנת כושר אישית בטלפון או על ידי השארת פרטים באתר שלנו.

גוף חטוב ב5 דקות בלבד עם כדור כוח: הקיץ בפתח ♡

איך בנוי האימון שלך? סט אחד עד שני סטים, 60 שניות כל תרגיל, כדור כוח בלבד

  • מכרע קדימה עם רוטציה כנגד כדור כוח – בתרגיל זה עלייך לבצע מכרע קדימה, ובזמן הירידה לבצע טוויסט (סיבוב) הצידה יחד עם הכדור. הכדור משמש כמעין משקולות ומוסיף עניין לתרגיל הקלאסי והרגיל. תרגיל זה מחזק את השרירי הידיים, וגמובן עובד על שרירי הישבן והרגליים.
  • שכיבות סמיכה עם הכדור – עלייך לרדת למצב של שכיבות סמיכה כאשר אחת מהידיים מונחת על הכדור ואת מבצעת את התרגיל ומחליפה ידיים. הרעיון בתרגיל, הוא להוסיף עבודה של המייצבים (בכך שהכדור כל פעם זז) ועלייך לבצע אותו עם רגליים ישרות (קשה מאוד) או רגליים כפופת (קל יותר). תרגיל זה עובד על שרירי הבטן כמייצבים, שרירי החזה והזרוע האחורית.
  • דיפ סקוואט תוך הנפת הכדור – בתרגיל זה עליך לבצע דיפ-סקוואט כלומר "סקוואט עמוק" הכוונה לרדת כמה שיותר למטה עם הישבן. לאחר מכן, את מבצעת עליה בחזרה תוך כדי שאת מניפה את הכדור כלפי מעלה. התרגיל תורם לעיצוב הישבן והרגליים ומחזק את הכתפיים והזרועות.
  • עמידת פלאנק על הכדור – עלייך להניח בזהירות את הרגליים על הכדור (תיזהרי כי הוא זז) ואז לבצע עמידת פלאנק עם ידיים ישרות ולשמור שהישבן לא "קורס" וכי לא נוצרת לך קשת בגב. לאחר מכן, תוכלי לשלב קירוב ברך לחזה כל פעם ברך אחרת ממש כמו בסרטון. תרגיל נהדר לחיזוק שרירי הליבה והבטן.
  • נגיעות עם הרגליים בכדור – מדובר בפעילות קרדיו מהממת המעלה את הדופק כאשר עלייך לגעת עם קצות רגליך בכדור כל פעם רגל אחרת. תרגיל זה מעלה מאוד את הדופק תהיי מוכנה להיות סמוקה ומיוזעת.

»» לצפיה בתרגילי כושר נוספים תלחצי על תרגילי כושר עם כדור או על תרגילי כושר לרגליים

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |
Call Now Button