Blog - Latest News
מדריכת כושר מדגימה תרגיל לבטן

בטן אחרי לידה

בטן אחרי לידה, היא תופעה שכיחה ממנה סובלות כל הנשים (כמעט), אך למזלך להבדיל משנים עברו, את יכולה בקלות יחסית לחזור למראה שאפיין אותך בטרם נכנסת להריון ואף טוב יותר, תוך ביסוס מערך תמיכה המוענק על ידי מדריכות כושר ואימון גופני של Go Lady בהתאמה אישית למצבך הנוכחי.

תרגילים לשרירי הבטן, הליבה וקרקעית האגן

סרטון מעולה בו תוכלי לצפות במגוון תרגילים ייעודיים לבטן לאחר הלידה. התרגילים מיועדים לנשים המעוניינות לחזק את שרירי הליבה, היציבה והסובלות מכאבי גב. כמו כן, זוהי המלצה כללית לרגילים ככה שקיימים עשרות תרגילים נוספים בכל רמות הקושי השונות.

תרגילי בטן לנשים אחרי הלידה – רמת קושי גבוהה יותר

כמו שהזכרנו קודם לכן, החיפזון הוא מהשטן.. תשתדלי להתחיל לבצע תרגילי בטן אחרי לידה בצורה מתונה ומבוקרת ולא לקפוץ מעל הפופיק. נכון שאת ממש משתוקקת שהבטן תעלם, ואת ממש רוצה לישון איזה לילה ולקום בלי יתרת השומן שיש לך בבטן אבל זהו תהליך ממושך ועלייך לעשותו בזהירות בכדי לא להיפצע ולהזיק לעצמך.

אמא שחזרה לגזרת בטן מושלמת לאחר הלידה

גם רומא לא נבנתה ביום אחר זה לקח זמן של עשייה, בנייה, תכנון. במקרה שלך אותו דבר, אל תחשבי שזהו תהליך שמתרחש בן יום או יומיים אלא זה לוקח זמן עד שרואים תוצאות והבגדים יישבו עלייך כמו שצריך. בכדי להצליח עלייך להיות בעלת משמעת עצמאית גבוהה או אם את מתקשה בכך, עדיף שתשכרי לעצמך מדריכת כושר אישית מקצוענית להוביל אותך ולפקח אחר מעשייך.

כמה מילות סיכום

אין ספק כי את רוצה להשיל את הקילוגרמים העודפים כמה שיותר מהר, אך מה שבא מהר הולך מהר. הבטחות הנזרקות לאוויר תוך התחייבות לירידה מהירה במשקל, יכולות לפתח אשליות שיוציאו לכן את האוויר מהפרשים ועל כן חשוב להבין ולזכור כי הורדת בטן אחרי לידה צריכה להתבצע בהתאמה אישית בהתאם לנתונים והיכולות האישיות שלך.

השומן בבטן במהלך ההריון מגיע ממספר גורמים בין היתר: הורמונים, מבנה גנטי, מתח, אכילה לא נכונה ולא מבוקרת וכמובן ההריון עצמו. כדי לרדת במשקל, את יכולה לבצע מספר פעולות מהותיות בין היתר הנקה, תזונה בריאה, פעילות גופנית לכל חלקי הגוף בכלל ולבטן בפרט.

לאחר הלידה מסתבר לך שהבטן לא חזרה לקדמותה למרות שהעובר נמצא מחוץ לגופך. את הבטן שגדלה במהלך ההיריון קשה להוריד לאחריו, אך זה בהחלט אפשרי. כדי שתצליחי לעמוד במשימה בזמן הקצר ביותר ובמקביל לוודא שהתוצאות ישמרו לאורך זמן, חשוב שתתאימי לעצמך תוכנית אימונים נכונה ותקפידי לעבוד עם מאמנת אישית בתוכנית אימונים מוסדרת. מסגרת מסודרת תאפשר לך להתמיד ולהתמודד עם התהליך באופן הטוב, הנוח והקל ביותר.

»» אנחנו בצוות גו ליידי ממתינות לך ונשמח להתחיל איתך את מסע הכושר המופלא

צרי קשר

מאשרת קבלת חומר שיווקי מ Go Lady

כל הזכויות שמורות ©2012 גו ליידי - אתר כושר לנשים | מאמנת כושר אישית עד הבית ובפארק | שלום עליכם, תל אביב | תנאי שימוש |