מדריכת כושר מדגימה תרגיל לבטן

בטן אחרי לידה

בטן אחרי לידה, היא תופעה שכיחה ממנה סובלות כל הנשים (כמעט), אך למזלך להבדיל משנים עברו, את יכולה בקלות יחסית לחזור למראה שאפיין אותך בטרם נכנסת להריון ואף טוב יותר, תוך ביסוס מערך תמיכה המוענק על ידי מדריכות כושר ואימון גופני של Go Lady בהתאמה אישית למצבך הנוכחי.

הרגע ילדת את היצור המדהים ביותר ביקום והשתחררת איתו לביתך. את הימים והלילות את מעבירה בין הנקה להחלפה, לכביסות ולהכנת ארוחות הצהריים ואיך לומר, אטרקטיבית במיוחד את לא מרגישה.

עיצוב הבטן לאחר הלידה

אין ספק כי כל אישה לאחר הלידה מעלה מספר קילוגרמים, מהם היא הייתה שמחה להיפרד כבר בשלב הלידה, אך החיים והמציאות דורשים ממך לפעול בכדי להסיר את הקילוגרמים העודפים אותם העלית במהלך חודשי ההריון.

בטן אחרי לידה

בטן אחרי לידה כדי להוריד אותה נדרשת סבלנות

גם רומא לא נבנתה ביום אחר זה לקח זמן של עשייה, בנייה, תכנון. במקרה שלך אותו דבר, אל תחשבי שזהו תהליך שמתרחש בן יום או יומיים אלא זה לוקח זמן עד שרואים תוצאות והבגדים יישבו עלייך כמו שצריך. בכדי להצליח עלייך להיות בעלת משמעת עצמאית גבוהה או אם את מתקשה בכך, עדיף שתשכרי לעצמך מדריכת כושר אישית מקצוענית להוביל אותך ולפקח אחר מעשייך.

הוקוס פוקוס והבטחות, זה לא כאן!

אין ספק כי את רוצה להשיל את הקילוגרמים העודפים כמה שיותר מהר, אך מה שבא מהר הולך מהר. הבטחות הנזרקות לאוויר תוך התחייבות לירידה מהירה במשקל, יכולות לפתח אשליות שיוציאו לכן את האוויר מהפרשים ועל כן חשוב להבין ולזכור כי הורדת בטן אחרי לידה צריכה להתבצע בהתאמה אישית בהתאם לנתונים והיכולות האישיות שלך. השומן בבטן במהלך ההריון מגיע ממספר גורמים בין היתר: הורמונים, מבנה גנטי, מתח, אכילה לא נכונה ולא מבוקרת וכמובן ההריון עצמו. כדי לרדת במשקל, את יכולה לבצע מספר פעולות מהותיות בין היתר הנקה, תזונה בריאה, פעילות גופנית לכל חלקי הגוף בכלל ולבטן בפרט.

בטן אחרי לידה

התאמה אישית להורדת בטן אחרי לידה

לאחר הלידה מסתבר לך שהבטן לא חזרה לקדמותה למרות שהעובר נמצא מחוץ לגופך. את הבטן שגדלה במהלך ההיריון קשה להוריד לאחריו, אך זה בהחלט אפשרי. כדי שתצליחי לעמוד במשימה בזמן הקצר ביותר ובמקביל לוודא שהתוצאות ישמרו לאורך זמן, חשוב שתתאימי לעצמך תוכנית אימונים נכונה ותקפידי לעבוד עם מאמנת אישית בתוכנית אימונים מוסדרת. מסגרת מסודרת תאפשר לך להתמיד ולהתמודד עם התהליך באופן הטוב, הנוח והקל ביותר.  צוות המורכב ממדריכות ומאמנות עתירות וותק וניסיון מעולם הספורט בהריון ולאחריו, יאפשר לך להגיע לתוצאות המתבקשות בפרק זמן נתון.

תרגילי בטן בהדרגה

כמו שהזכרנו קודם לכן, החיפזון הוא מהשטן.. תשתדלי להתחיל לבצע תרגילי בטן אחרי לידה בצורה מתונה ומבוקרת ולא לקפוץ מעל הפופיק. נכון שאת ממש משתוקקת שהבטן תעלם, ואת ממש רוצה לישון איזה לילה ולקום בלי יתרת השומן שיש לך בבטן אבל זהו תהליך ממושך ועלייך לעשותו בזהירות בכדי לא להיפצע ולהזיק לעצמך.

אנחנו בצוות גו ליידי ממתינות לך ונשמח להתחיל איתך את מסע הכושר